דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. עזרה | תרגום אדובי אודישן

עזרה | תרגום אדובי אודישן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
32 פוסטים 5 כותבים 982 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • E ejay

    @לאצי
    Audition\dict\en_US\zdictionary_AUDT_en_US.dat
    Audition\dict\en_US\dva_en_US.dict
    תשנה תסיומת לtxt ותתרגם
    בהצלחה

    לאציל מנותק
    לאציל מנותק
    לאצי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @ejay מה בדיוק אני אמור לתרגם כאן בין מה למה?20240924_001424.jpg

    האתר שלי - תוספיקס

    E תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • לאציל לאצי

      @ejay מה בדיוק אני אמור לתרגם כאן בין מה למה?20240924_001424.jpg

      E מנותק
      E מנותק
      ejay
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @לאצי
      דוגמה
      "$$$/ZoomTool/OptionsTitle=אפשרויות זום"
      "$$$/ZoomTool/StatusString=הקרב"
      "$$$/ZoomTool/Title=כלי זום"
      "$$$/ZoomTool/ToolTip=כלי זום"

      לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • E ejay

        @לאצי
        דוגמה
        "$$$/ZoomTool/OptionsTitle=אפשרויות זום"
        "$$$/ZoomTool/StatusString=הקרב"
        "$$$/ZoomTool/Title=כלי זום"
        "$$$/ZoomTool/ToolTip=כלי זום"

        לאציל מנותק
        לאציל מנותק
        לאצי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @ejay כלומר הטקסט שנמצא בין זה = לזה / שלפני $ ?
        צריך לזה תוכנה מסוימת או שאני צריך לתרגם את זה ידנית עם גוגל?

        האתר שלי - תוספיקס

        E תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • לאציל לאצי

          @ejay כלומר הטקסט שנמצא בין זה = לזה / שלפני $ ?
          צריך לזה תוכנה מסוימת או שאני צריך לתרגם את זה ידנית עם גוגל?

          E מנותק
          E מנותק
          ejay
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @לאצי
          אני חושב שידני רק מה שאתה רוצה לתרגם

          לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • E ejay

            @לאצי
            אני חושב שידני רק מה שאתה רוצה לתרגם

            לאציל מנותק
            לאציל מנותק
            לאצי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @ejay כתב בעזרה | תרגום אדובי אודישן:

            רק מה שאתה רוצה לתרגם

            מה פירוש?

            האתר שלי - תוספיקס

            E תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • לאציל לאצי

              @ejay כתב בעזרה | תרגום אדובי אודישן:

              רק מה שאתה רוצה לתרגם

              מה פירוש?

              E מנותק
              E מנותק
              ejay
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @לאצי
              נניח שאתה רוצה לתרגם רק תתפריטים אז תחפש תערך ותתרגם

              לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • E ejay

                @לאצי
                נניח שאתה רוצה לתרגם רק תתפריטים אז תחפש תערך ותתרגם

                לאציל מנותק
                לאציל מנותק
                לאצי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @ejay איך אני יודע מה תפריטים ומה לא?

                האתר שלי - תוספיקס

                E שניאור שמחש 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • לאציל לאצי

                  @ejay איך אני יודע מה תפריטים ומה לא?

                  E מנותק
                  E מנותק
                  ejay
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @לאצי
                  שאלה טובה אין לי מושג

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • לאציל לאצי

                    @ejay איך אני יודע מה תפריטים ומה לא?

                    שניאור שמחש מנותק
                    שניאור שמחש מנותק
                    שניאור שמח
                    צוות פיקוח מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @לאצי כתב בעזרה | תרגום אדובי אודישן:

                    @ejay איך אני יודע מה תפריטים ומה לא?

                    תכנס לתוכנה, תלך לתפריט, ותראה מה רשום, נגיד רשום "no" אז תעשה קונטרול f ותחפש את המילה "no"
                    זה הסגנון, רואים מה רשום בתוכנה, מחפשים ומתרגמים

                    "אם לא תנסה, איך תדע?"

                    לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שניאור שמחש שניאור שמח

                      @לאצי כתב בעזרה | תרגום אדובי אודישן:

                      @ejay איך אני יודע מה תפריטים ומה לא?

                      תכנס לתוכנה, תלך לתפריט, ותראה מה רשום, נגיד רשום "no" אז תעשה קונטרול f ותחפש את המילה "no"
                      זה הסגנון, רואים מה רשום בתוכנה, מחפשים ומתרגמים

                      לאציל מנותק
                      לאציל מנותק
                      לאצי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @שניאור-שמח ואם רשום משפט שלם אני צריך לזכור את כל המשפט או שיש דרך להעתיק את זה מהתוכנה? (CTR+C לא כל פעם עובד)

                      האתר שלי - תוספיקס

                      שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • לאציל לאצי

                        @שניאור-שמח ואם רשום משפט שלם אני צריך לזכור את כל המשפט או שיש דרך להעתיק את זה מהתוכנה? (CTR+C לא כל פעם עובד)

                        שניאור שמחש מנותק
                        שניאור שמחש מנותק
                        שניאור שמח
                        צוות פיקוח מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        @לאצי כתב בעזרה | תרגום אדובי אודישן:

                        @שניאור-שמח ואם רשום משפט שלם אני צריך לזכור את כל המשפט או שיש דרך להעתיק את זה מהתוכנה? (CTR+C לא כל פעם עובד)

                        תעשה צילום מסך, תפתח אותו בגוגל, ואז הוא יתן לך להעתיק

                        "אם לא תנסה, איך תדע?"

                        לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שניאור שמחש שניאור שמח

                          @לאצי כתב בעזרה | תרגום אדובי אודישן:

                          @שניאור-שמח ואם רשום משפט שלם אני צריך לזכור את כל המשפט או שיש דרך להעתיק את זה מהתוכנה? (CTR+C לא כל פעם עובד)

                          תעשה צילום מסך, תפתח אותו בגוגל, ואז הוא יתן לך להעתיק

                          לאציל מנותק
                          לאציל מנותק
                          לאצי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #22

                          @שניאור-שמח התכוונת לפתוח את התמונה בתרגום גוגל ולחלץ את הטקסט?

                          האתר שלי - תוספיקס

                          שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • לאציל לאצי

                            @שניאור-שמח התכוונת לפתוח את התמונה בתרגום גוגל ולחלץ את הטקסט?

                            שניאור שמחש מנותק
                            שניאור שמחש מנותק
                            שניאור שמח
                            צוות פיקוח מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @לאצי כתב בעזרה | תרגום אדובי אודישן:

                            @שניאור-שמח התכוונת לפתוח את התמונה בתרגום גוגל ולחלץ את הטקסט?

                            אכן

                            "אם לא תנסה, איך תדע?"

                            E תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • שניאור שמחש שניאור שמח

                              @לאצי כתב בעזרה | תרגום אדובי אודישן:

                              @שניאור-שמח התכוונת לפתוח את התמונה בתרגום גוגל ולחלץ את הטקסט?

                              אכן

                              E מנותק
                              E מנותק
                              ejay
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #24

                              @שניאור-שמח
                              התוכנה מחלצת טקסט מכול מקום תנסה
                              https://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/Textify.shtml

                              לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • E ejay

                                @שניאור-שמח
                                התוכנה מחלצת טקסט מכול מקום תנסה
                                https://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/Textify.shtml

                                לאציל מנותק
                                לאציל מנותק
                                לאצי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #25

                                @ejay חסום לי. (אתרוג)

                                האתר שלי - תוספיקס

                                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • לאציל לאצי

                                  @ejay חסום לי. (אתרוג)

                                  E מנותק
                                  E מנותק
                                  ejay
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26

                                  @לאצי
                                  https://send.magicode.me/send-file/file/68d193ab4c3d9efb60e68a832e01eb03df1774d2/view

                                  לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • E ejay

                                    @לאצי
                                    https://send.magicode.me/send-file/file/68d193ab4c3d9efb60e68a832e01eb03df1774d2/view

                                    לאציל מנותק
                                    לאציל מנותק
                                    לאצי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #27

                                    @ejay מה אני אמור לעשות עם זה? אין שם שום קובץ!

                                    האתר שלי - תוספיקס

                                    E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • לאציל לאצי

                                      @ejay מה אני אמור לעשות עם זה? אין שם שום קובץ!

                                      E מנותק
                                      E מנותק
                                      ejay
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #28

                                      @לאצי
                                      textify_setup.rar
                                      חלץ יש שם exe

                                      לאציל 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • E ejay

                                        @לאצי
                                        textify_setup.rar
                                        חלץ יש שם exe

                                        לאציל מנותק
                                        לאציל מנותק
                                        לאצי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #29

                                        @ejay אה, סליחה, לא ראיתי.

                                        האתר שלי - תוספיקס

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • E ejay

                                          @לאצי
                                          textify_setup.rar
                                          חלץ יש שם exe

                                          לאציל מנותק
                                          לאציל מנותק
                                          לאצי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לאצי
                                          #30

                                          @ejay במקרה כזה:
                                          "$$$/AuUI/ApplicationMenu/Copy=Cop&y"
                                          אני צריך לתרגם את ה COPY עם ה& או את זה שבלי?

                                          האתר שלי - תוספיקס

                                          E ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר