דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. עזרה | תרגום אדובי אודישן

עזרה | תרגום אדובי אודישן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
32 פוסטים 5 כותבים 982 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לאציל לאצי

    @ejay כלומר הטקסט שנמצא בין זה = לזה / שלפני $ ?
    צריך לזה תוכנה מסוימת או שאני צריך לתרגם את זה ידנית עם גוגל?

    E מנותק
    E מנותק
    ejay
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #14

    @לאצי
    אני חושב שידני רק מה שאתה רוצה לתרגם

    לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • E ejay

      @לאצי
      אני חושב שידני רק מה שאתה רוצה לתרגם

      לאציל מנותק
      לאציל מנותק
      לאצי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #15

      @ejay כתב בעזרה | תרגום אדובי אודישן:

      רק מה שאתה רוצה לתרגם

      מה פירוש?

      האתר שלי - תוספיקס

      E תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • לאציל לאצי

        @ejay כתב בעזרה | תרגום אדובי אודישן:

        רק מה שאתה רוצה לתרגם

        מה פירוש?

        E מנותק
        E מנותק
        ejay
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        @לאצי
        נניח שאתה רוצה לתרגם רק תתפריטים אז תחפש תערך ותתרגם

        לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • E ejay

          @לאצי
          נניח שאתה רוצה לתרגם רק תתפריטים אז תחפש תערך ותתרגם

          לאציל מנותק
          לאציל מנותק
          לאצי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @ejay איך אני יודע מה תפריטים ומה לא?

          האתר שלי - תוספיקס

          E שניאור שמחש 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • לאציל לאצי

            @ejay איך אני יודע מה תפריטים ומה לא?

            E מנותק
            E מנותק
            ejay
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            @לאצי
            שאלה טובה אין לי מושג

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • לאציל לאצי

              @ejay איך אני יודע מה תפריטים ומה לא?

              שניאור שמחש מנותק
              שניאור שמחש מנותק
              שניאור שמח
              צוות פיקוח מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              @לאצי כתב בעזרה | תרגום אדובי אודישן:

              @ejay איך אני יודע מה תפריטים ומה לא?

              תכנס לתוכנה, תלך לתפריט, ותראה מה רשום, נגיד רשום "no" אז תעשה קונטרול f ותחפש את המילה "no"
              זה הסגנון, רואים מה רשום בתוכנה, מחפשים ומתרגמים

              "אם לא תנסה, איך תדע?"

              לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שניאור שמחש שניאור שמח

                @לאצי כתב בעזרה | תרגום אדובי אודישן:

                @ejay איך אני יודע מה תפריטים ומה לא?

                תכנס לתוכנה, תלך לתפריט, ותראה מה רשום, נגיד רשום "no" אז תעשה קונטרול f ותחפש את המילה "no"
                זה הסגנון, רואים מה רשום בתוכנה, מחפשים ומתרגמים

                לאציל מנותק
                לאציל מנותק
                לאצי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #20

                @שניאור-שמח ואם רשום משפט שלם אני צריך לזכור את כל המשפט או שיש דרך להעתיק את זה מהתוכנה? (CTR+C לא כל פעם עובד)

                האתר שלי - תוספיקס

                שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • לאציל לאצי

                  @שניאור-שמח ואם רשום משפט שלם אני צריך לזכור את כל המשפט או שיש דרך להעתיק את זה מהתוכנה? (CTR+C לא כל פעם עובד)

                  שניאור שמחש מנותק
                  שניאור שמחש מנותק
                  שניאור שמח
                  צוות פיקוח מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #21

                  @לאצי כתב בעזרה | תרגום אדובי אודישן:

                  @שניאור-שמח ואם רשום משפט שלם אני צריך לזכור את כל המשפט או שיש דרך להעתיק את זה מהתוכנה? (CTR+C לא כל פעם עובד)

                  תעשה צילום מסך, תפתח אותו בגוגל, ואז הוא יתן לך להעתיק

                  "אם לא תנסה, איך תדע?"

                  לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שניאור שמחש שניאור שמח

                    @לאצי כתב בעזרה | תרגום אדובי אודישן:

                    @שניאור-שמח ואם רשום משפט שלם אני צריך לזכור את כל המשפט או שיש דרך להעתיק את זה מהתוכנה? (CTR+C לא כל פעם עובד)

                    תעשה צילום מסך, תפתח אותו בגוגל, ואז הוא יתן לך להעתיק

                    לאציל מנותק
                    לאציל מנותק
                    לאצי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @שניאור-שמח התכוונת לפתוח את התמונה בתרגום גוגל ולחלץ את הטקסט?

                    האתר שלי - תוספיקס

                    שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • לאציל לאצי

                      @שניאור-שמח התכוונת לפתוח את התמונה בתרגום גוגל ולחלץ את הטקסט?

                      שניאור שמחש מנותק
                      שניאור שמחש מנותק
                      שניאור שמח
                      צוות פיקוח מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      @לאצי כתב בעזרה | תרגום אדובי אודישן:

                      @שניאור-שמח התכוונת לפתוח את התמונה בתרגום גוגל ולחלץ את הטקסט?

                      אכן

                      "אם לא תנסה, איך תדע?"

                      E תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שניאור שמחש שניאור שמח

                        @לאצי כתב בעזרה | תרגום אדובי אודישן:

                        @שניאור-שמח התכוונת לפתוח את התמונה בתרגום גוגל ולחלץ את הטקסט?

                        אכן

                        E מנותק
                        E מנותק
                        ejay
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        @שניאור-שמח
                        התוכנה מחלצת טקסט מכול מקום תנסה
                        https://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/Textify.shtml

                        לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • E ejay

                          @שניאור-שמח
                          התוכנה מחלצת טקסט מכול מקום תנסה
                          https://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/Textify.shtml

                          לאציל מנותק
                          לאציל מנותק
                          לאצי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          @ejay חסום לי. (אתרוג)

                          האתר שלי - תוספיקס

                          E תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • לאציל לאצי

                            @ejay חסום לי. (אתרוג)

                            E מנותק
                            E מנותק
                            ejay
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #26

                            @לאצי
                            https://send.magicode.me/send-file/file/68d193ab4c3d9efb60e68a832e01eb03df1774d2/view

                            לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • E ejay

                              @לאצי
                              https://send.magicode.me/send-file/file/68d193ab4c3d9efb60e68a832e01eb03df1774d2/view

                              לאציל מנותק
                              לאציל מנותק
                              לאצי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #27

                              @ejay מה אני אמור לעשות עם זה? אין שם שום קובץ!

                              האתר שלי - תוספיקס

                              E תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • לאציל לאצי

                                @ejay מה אני אמור לעשות עם זה? אין שם שום קובץ!

                                E מנותק
                                E מנותק
                                ejay
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #28

                                @לאצי
                                textify_setup.rar
                                חלץ יש שם exe

                                לאציל 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • E ejay

                                  @לאצי
                                  textify_setup.rar
                                  חלץ יש שם exe

                                  לאציל מנותק
                                  לאציל מנותק
                                  לאצי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29

                                  @ejay אה, סליחה, לא ראיתי.

                                  האתר שלי - תוספיקס

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • E ejay

                                    @לאצי
                                    textify_setup.rar
                                    חלץ יש שם exe

                                    לאציל מנותק
                                    לאציל מנותק
                                    לאצי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לאצי
                                    #30

                                    @ejay במקרה כזה:
                                    "$$$/AuUI/ApplicationMenu/Copy=Cop&y"
                                    אני צריך לתרגם את ה COPY עם ה& או את זה שבלי?

                                    האתר שלי - תוספיקס

                                    E ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • לאציל לאצי

                                      @ejay במקרה כזה:
                                      "$$$/AuUI/ApplicationMenu/Copy=Cop&y"
                                      אני צריך לתרגם את ה COPY עם ה& או את זה שבלי?

                                      E מנותק
                                      E מנותק
                                      ejay
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ejay
                                      #31

                                      @לאצי
                                      אני מציע שתפנה ל @ד-מ-ל
                                      מאחר הוא בעל ניסיון בקבצים מהסוג הזה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • לאציל לאצי

                                        @ejay במקרה כזה:
                                        "$$$/AuUI/ApplicationMenu/Copy=Cop&y"
                                        אני צריך לתרגם את ה COPY עם ה& או את זה שבלי?

                                        ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        ד.מ.ל.
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #32

                                        @לאצי אפשר גם בלי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר