בקשת מידע | הורדה והעתקה למחשב אחר
-
@אלף-שין אני חושב שלא זה מוריד כל מיני ספריות כמו pytorch, שאני חושב שיורד למקומות אחרים.
@דניאל-ביטון
אוייש... חבל שאין דרך להעביר למחשב אחר....
כבר בניתי על זה.....

-
@אלף-שין אני חושב שלא זה מוריד כל מיני ספריות כמו pytorch, שאני חושב שיורד למקומות אחרים.
-
@יואל-שו כמה זה שוקל?
@יוסף-אלחנן תגיד אתה...
לא יודע אחר ההפעלה בפעם הראשון זה מוריד איזה מודלים ומאז זה עובד אופליין אני צריך הקבצים אחר ההפעלה -
@יוסף-אלחנן תגיד אתה...
לא יודע אחר ההפעלה בפעם הראשון זה מוריד איזה מודלים ומאז זה עובד אופליין אני צריך הקבצים אחר ההפעלה -
@יואל-שו רק את זה להוריד?

@יוסף-אלחנן לא צרכים לחלץ להפעיל ולהמתין עד שהמערכת מוריד כל המודלים עיין פה, אני צריך הקובצים אחרי הכול
אולי @דניאל-ביטון או @NH-LOCAL יודעים כמה זה שוקל אחרי הכול -
@יוסף-אלחנן לא צרכים לחלץ להפעיל ולהמתין עד שהמערכת מוריד כל המודלים עיין פה, אני צריך הקובצים אחרי הכול
אולי @דניאל-ביטון או @NH-LOCAL יודעים כמה זה שוקל אחרי הכול -
@יואל-שו מוכשר הבחור...

@יוסף-אלחנן אני משתמש אם 7ZIP ואני עושה כל פעם שנתקע השהה ואחר חצי דקה המשך ובתוך 3-4 דקות סימתי
-
@יוסף-אלחנן אני משתמש אם 7ZIP ואני עושה כל פעם שנתקע השהה ואחר חצי דקה המשך ובתוך 3-4 דקות סימתי
-
@יואל-שו אמור לרדת לי עוד קבצים?
זה מה שיש לי...

@יוסף-אלחנן אכשיו תלחץ על הקובץ run.bat והמערכת תוריד אוטומטי הכול
-
@יוסף-אלחנן אכשיו תלחץ על הקובץ run.bat והמערכת תוריד אוטומטי הכול
-
@יואל-שו אני מקווה שזה רק מוריד כי אין לי עצבים לעוד תוכנות כבדות על המחשב המסכן שלי...
@יוסף-אלחנן זה מוריד ובסיום ההרדה זה מפעיל התוכנה בדפדפן אבל אם אתה לא ממשיך להשתמש בתוכנה זה לא אמור ליהות בעיה
-
@יוסף-אלחנן זה מוריד ובסיום ההרדה זה מפעיל התוכנה בדפדפן אבל אם אתה לא ממשיך להשתמש בתוכנה זה לא אמור ליהות בעיה
-
@יואל-שו אם יש לך מחשב חלש אולי יותר טוב להתחיל אם קובץ זו 50065859-e02f-48af-9e56-a5dd7c5ded26-בלי מעבד גרפקאי.bat
רק אם התחלת כבר אל תפסיק -
@יוסף-אלחנן אני מבין שזה בלי התקנות לא משנה...
-
@יוסף-אלחנן אני מבין שזה בלי התקנות לא משנה...
-
@יואל-שו אוקיי, סיימתי, מה עכשיו?
להעלות את מה שיש בתיקיה הזו?

@יוסף-אלחנן תבדוק כמה שוקל רק תקיה זו וכמה הכול חוץ מזו
-
@יוסף-אלחנן תבדוק כמה שוקל רק תקיה זו וכמה הכול חוץ מזו
-
@יואל-שו רק התיקייה הזו - 7 ג'יגה!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות