איפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?
-
איפה הוא תקרא לו בצ'אט או משהו
@ישראל-קרביצקי תנסה לעשות מה שהצעתי לך
-
מה הצעת עם הדרייבר?
עשיתי והדרייבר עובד -
מה הצעת עם הדרייבר?
עשיתי והדרייבר עובד@ישראל-קרביצקי
@klopkk אמר באיפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?:@ישראל-קרביצקי בא נעשה ניסוי
תכניס כרטיס אחר לפלאפון ותעשה לו סיסמא שונה לדוגמא 1234 ובא נראה מה התוכנה תציג (הייתי בודק בעצמי אבל אין לי עוד כרטיס בהישג יד) -
מה הצעת עם הדרייבר?
עשיתי והדרייבר עובד@ישראל-קרביצקי מה עשית?
@ישראל-קרביצקי אמר באיפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?:
עשיתי והדרייבר עובד
-
מצטער לא ריתי ואגב אין לי ג"כ עוד כרטיס בהישג יד
וגם אם היה אני מפחד ע"ז שלא יקרה לו כדרך שקרה לפלוני -
זה הצילום מסך של מה ששלחת אחרי ההתקנה

-
זה הצילום מסך של מה ששלחת אחרי ההתקנה

@ישראל-קרביצקי עשית תאימות ל7?
-
זה הצילום מסך של מה ששלחת אחרי ההתקנה

@ישראל-קרביצקי זה מה שאני שלחתי?????
-
שאלתי איך עושים ולא הסבירו
-
@ישראל-קרביצקי זה מה שאני שלחתי?????
@דגלש כן
-
@דגלש כן
-
שאלתי איך עושים ולא הסבירו
-
@ישראל-קרביצקי איך הפוסט הזה צבר 110 תגובות תוך שעתיים??
אין לי כח לקרוא את הכל.
אז מה הבעייה בקצרה? -
@ישראל-קרביצקי איך הפוסט הזה צבר 110 תגובות תוך שעתיים??
אין לי כח לקרוא את הכל.
אז מה הבעייה בקצרה?@אלישי כרטיס זיכרון שמו עליו קוד דרך נוקיה סי 2 לא זוכרים את הקוד והקוד שמופיע בתוכנה... לא נכון
-
@לעכשיו שכוייח על ההסבר
-
כן
-
כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
