איפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?
-
איזה סיסמת אבטחה?
@ישראל-קרביצקי הגדרות>אבטחה>קודי גישה>שינוי קוד אבטחה
-
אי אפשר לעשות שם את הסימן
-
אי אפשר לעשות שם את הסימן
@ישראל-קרביצקי בכל מקרה תתקין את הדרייברים שהבאתי קודם
-
לא עובד לי
-
טעות
עובד לי הדרייבר אבל עדין התוכנה שוב לא מזהה את הפון -
זיהתה עכשיו אבל אין שינוי ממקודם
-
זיהתה עכשיו אבל אין שינוי ממקודם
@ישראל-קרביצקי נראה לי שאני יודע מה הבעיה כנראה לא עשית את הנעילה מהפלאפון הזה
כי מה שהתוכנה מזהה זה מזיכרון של המכשיר -
@ישראל-קרביצקי נראה לי שאני יודע מה הבעיה כנראה לא עשית את הנעילה מהפלאפון הזה
כי מה שהתוכנה מזהה זה מזיכרון של המכשיר@klopkk זה כן מזה בברור
-
לפי מה שאתה אומר איך זה שיש סיסמא של כרטיס אם לא נעלו פה אותו מעולם?
-
לפי מה שאתה אומר איך זה שיש סיסמא של כרטיס אם לא נעלו פה אותו מעולם?
@ישראל-קרביצקי בא נעשה ניסוי
תכניס כרטיס אחר לפלאפון ותעשה לו סיסמא שונה לדוגמא 1234 ובא נראה מה התוכנה תציג (הייתי בודק בעצמי אבל אין לי עוד כרטיס בהישג יד) -
@klopkk זה כן מזה בברור
@klopkk רגע
@ישראל-קרביצקי תוריד את הBEST הזה (הוא שונה משלך,אני לא יודע מה יותר חדש)
https://drive.google.com/open?id=1WwVnMQ4x8GR5HS_E3rbhAOhw48WytDYI
ותעשה ככה:

-
@ישראל-קרביצקי אם הוא לא מזהה תוך כמה שניות אז עזוב
-
אני מוריד לבינתיים
-
איפה הוא תקרא לו בצ'אט או משהו
-
איפה הוא תקרא לו בצ'אט או משהו
@ישראל-קרביצקי תנסה לעשות מה שהצעתי לך
-
מה הצעת עם הדרייבר?
עשיתי והדרייבר עובד -
מה הצעת עם הדרייבר?
עשיתי והדרייבר עובד@ישראל-קרביצקי
@klopkk אמר באיפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?:@ישראל-קרביצקי בא נעשה ניסוי
תכניס כרטיס אחר לפלאפון ותעשה לו סיסמא שונה לדוגמא 1234 ובא נראה מה התוכנה תציג (הייתי בודק בעצמי אבל אין לי עוד כרטיס בהישג יד) -
מה הצעת עם הדרייבר?
עשיתי והדרייבר עובד@ישראל-קרביצקי מה עשית?
@ישראל-קרביצקי אמר באיפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?:
עשיתי והדרייבר עובד
-
מצטער לא ריתי ואגב אין לי ג"כ עוד כרטיס בהישג יד
וגם אם היה אני מפחד ע"ז שלא יקרה לו כדרך שקרה לפלוני
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות