איפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?
-
כן אני לא דפוק אני יודע איך עובד פלאפון
@ישראל-קרביצקי לא חשבתי לרגע שאתה...
אבל אני מתכוון שאני גם עשיתי לעצמי סיסמא כמו שמופיע אצלך וככה זה מזוהה בתוכנה -
כן אני לא דפוק אני יודע איך עובד פלאפון
-
אולי יש איזה רווח או משהו עפעס?
-
כן אני לא דפוק אני יודע איך עובד פלאפון
@ישראל-קרביצקי כשאתה כותב את הקוד תנסה לשים לב אם לפני שזה נהפך למוסתר אתה רואה שבאמת זה התו שבחרת
-
אני רואה ואעפ"כ זה לא עובד הוא כותב לי כנ"ל
-
זה עכשיו שוב פעם לא עובד לי
-
אני רואה ואעפ"כ זה לא עובד הוא כותב לי כנ"ל
@ישראל-קרביצקי תבדוק אולי זה הסיסמת אבטחה(לא סביר אבל אין לי רעיון אחר)
-
איזה סיסמת אבטחה?
-
איזה סיסמת אבטחה?
@ישראל-קרביצקי הגדרות>אבטחה>קודי גישה>שינוי קוד אבטחה
-
אי אפשר לעשות שם את הסימן
-
אי אפשר לעשות שם את הסימן
@ישראל-קרביצקי בכל מקרה תתקין את הדרייברים שהבאתי קודם
-
לא עובד לי
-
טעות
עובד לי הדרייבר אבל עדין התוכנה שוב לא מזהה את הפון -
זיהתה עכשיו אבל אין שינוי ממקודם
-
זיהתה עכשיו אבל אין שינוי ממקודם
@ישראל-קרביצקי נראה לי שאני יודע מה הבעיה כנראה לא עשית את הנעילה מהפלאפון הזה
כי מה שהתוכנה מזהה זה מזיכרון של המכשיר -
@ישראל-קרביצקי נראה לי שאני יודע מה הבעיה כנראה לא עשית את הנעילה מהפלאפון הזה
כי מה שהתוכנה מזהה זה מזיכרון של המכשיר@klopkk זה כן מזה בברור
-
לפי מה שאתה אומר איך זה שיש סיסמא של כרטיס אם לא נעלו פה אותו מעולם?
-
לפי מה שאתה אומר איך זה שיש סיסמא של כרטיס אם לא נעלו פה אותו מעולם?
@ישראל-קרביצקי בא נעשה ניסוי
תכניס כרטיס אחר לפלאפון ותעשה לו סיסמא שונה לדוגמא 1234 ובא נראה מה התוכנה תציג (הייתי בודק בעצמי אבל אין לי עוד כרטיס בהישג יד) -
@klopkk זה כן מזה בברור
@klopkk רגע
@ישראל-קרביצקי תוריד את הBEST הזה (הוא שונה משלך,אני לא יודע מה יותר חדש)
https://drive.google.com/open?id=1WwVnMQ4x8GR5HS_E3rbhAOhw48WytDYI
ותעשה ככה:

-
@ישראל-קרביצקי אם הוא לא מזהה תוך כמה שניות אז עזוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות