איפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?
-
זה הצילום מסך של מה ששלחת אחרי ההתקנה

-
זה הצילום מסך של מה ששלחת אחרי ההתקנה

@ישראל-קרביצקי עשית תאימות ל7?
-
זה הצילום מסך של מה ששלחת אחרי ההתקנה

@ישראל-קרביצקי זה מה שאני שלחתי?????
-
שאלתי איך עושים ולא הסבירו
-
@ישראל-קרביצקי זה מה שאני שלחתי?????
@דגלש כן
-
@דגלש כן
-
שאלתי איך עושים ולא הסבירו
-
@ישראל-קרביצקי איך הפוסט הזה צבר 110 תגובות תוך שעתיים??
אין לי כח לקרוא את הכל.
אז מה הבעייה בקצרה? -
@ישראל-קרביצקי איך הפוסט הזה צבר 110 תגובות תוך שעתיים??
אין לי כח לקרוא את הכל.
אז מה הבעייה בקצרה?@אלישי כרטיס זיכרון שמו עליו קוד דרך נוקיה סי 2 לא זוכרים את הקוד והקוד שמופיע בתוכנה... לא נכון
-
@לעכשיו שכוייח על ההסבר
-
כן
-
כן
-
@ישראל-קרביצקי והאם עשית עם המכשיר קוד חדש לכרטיס נוסף?
@אלישי לא מה שזכור לי
-
@דגלש אני עם מה ששלחת קודם עכשיו
-
@אלישי לא מה שזכור לי
-
דורש סיסמא
-
@ישראל-קרביצקי אתה מצליח להיכנס לכרטיס כרגע דרך הפלאפון? או שהוא דורש סיסמה?
@אלישי אמר באיפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?:
@ישראל-קרביצקי אתה מצליח להיכנס לכרטיס כרגע דרך הפלאפון? או שהוא דורש סיסמה?
הקדמת אותי בשניה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
