המלצה | שיר שבוצע בai
-
ניסתי להכין כמה שירים בai וזה מטורף
השיר עצמו לא משהו מיוחד אבל זה מדהים מה שהוא יכול לעשות
https://www.youtube.com/watch?v=jY_IXypA-p8 -
ניסתי להכין כמה שירים בai וזה מטורף
השיר עצמו לא משהו מיוחד אבל זה מדהים מה שהוא יכול לעשות
https://www.youtube.com/watch?v=jY_IXypA-p8 -
ניסתי להכין כמה שירים בai וזה מטורף
השיר עצמו לא משהו מיוחד אבל זה מדהים מה שהוא יכול לעשות
https://www.youtube.com/watch?v=jY_IXypA-p8@ישראל-קרביצקי מה בAI? רק הקול? כל המוסיקה? הלחן? המילים?

ספר לנו -
הכל בai חוץ מהמילם כמובן

זה האתר שאיתו יצרתי https://app.suno.ai/
יצרתי בערוץ שלי עוד כמה שירים בai -
ניסתי להכין כמה שירים בai וזה מטורף
השיר עצמו לא משהו מיוחד אבל זה מדהים מה שהוא יכול לעשות
https://www.youtube.com/watch?v=jY_IXypA-p8@ישראל-קרביצקי
יש אפשרות ליצור גם בהגיה חסידית? -
זה מה שיצאה שביקשתי בהגיה חסידיתhttps://youtu.be/0NE3h63g0eM
-
זה מה שיצאה שביקשתי בהגיה חסידיתhttps://youtu.be/0NE3h63g0eM
@ישראל-קרביצקי כתב בהמלצה | שיר שבוצע בai:
זה מה שיצאה שביקשתי בהגיה חסידיתhttps://youtu.be/0NE3h63g0eM
חסום בנטפרי...
שלחתי לבדיקה...
-
זה מה שיצאה שביקשתי בהגיה חסידיתhttps://youtu.be/0NE3h63g0eM
@ישראל-קרביצקי כתב בהמלצה | שיר שבוצע בai:
זה מה שיצאה שביקשתי בהגיה חסידיתhttps://youtu.be/0NE3h63g0eM
אם זה חסידי
אז נראה לי שאני מתחיל להיות קצת מבולבל מה זה אומר חסידי... -
@ישראל-קרביצקי כתב בהמלצה | שיר שבוצע בai:
זה מה שיצאה שביקשתי בהגיה חסידיתhttps://youtu.be/0NE3h63g0eM
אם זה חסידי
אז נראה לי שאני מתחיל להיות קצת מבולבל מה זה אומר חסידי...@פרוזי כתב בהמלצה | שיר שבוצע בai:
אז נראה לי שאני מתחיל להיות קצת מבולבל מה זה אומר חסידי...
@ישראל-קרביצקי
תוריד את זה, זה עושה בושות למגזר החסידי
-
זה מה שיצאה שביקשתי בהגיה חסידיתhttps://youtu.be/0NE3h63g0eM
@ישראל-קרביצקי כתב בהמלצה | שיר שבוצע בai:
זה מה שיצאה שביקשתי בהגיה חסידיתhttps://youtu.be/0NE3h63g0eM



אתה יודע מה זה חסיד?
זה משהו אם שטריימל
לא שרים בטרפ אצל החסידים
-
יש אולי מישהו שיודע על אתר או אפליקציה שעושה לפי הקול זמרים?
-
זה השני שביקשתי חסידי
אם הai
https://youtu.be/MbCH64VXUuk -
זה השני שביקשתי חסידי
אם הai
https://youtu.be/MbCH64VXUuk@ישראל-קרביצקי כתב בהמלצה | שיר שבוצע בai:
זה השני שביקשתי חסידי
אם הai
https://youtu.be/MbCH64VXUukחסום בנט',
שלחתי לבדיקה! -
לגבי רימון זה כבר פתוח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות