בעיה | ביט נתקע במברגת קלאץ'
-
אני זקוק לעזרה דחופה!
ברשותי מברגה מקיטה עם קלאץ' (יש המכנים אותה פוטר), הביט נתקע בפנים ללא אפשרות להוציא אותו, אני לא מצליח לסובב את ראש המברגה (כדי לפתוח את התופסן של הביט) בשום אופן! (השאלתי משכן, לא נעים...)
אודה מאוד לעזרת מי מחברי הפורוםנ.ב. ניסיתי לשמן את הראש מברגה, לא עזר...
-
אני זקוק לעזרה דחופה!
ברשותי מברגה מקיטה עם קלאץ' (יש המכנים אותה פוטר), הביט נתקע בפנים ללא אפשרות להוציא אותו, אני לא מצליח לסובב את ראש המברגה (כדי לפתוח את התופסן של הביט) בשום אופן! (השאלתי משכן, לא נעים...)
אודה מאוד לעזרת מי מחברי הפורוםנ.ב. ניסיתי לשמן את הראש מברגה, לא עזר...
@חיליק כתב בבעיה | ביט נתקע במברגת קלאץ':
אני זקוק לעזרה דחופה!
ברשותי מברגה מקיטה עם קלאץ' (יש המכנים אותה פוטר), הביט נתקע בפנים ללא אפשרות להוציא אותו, אני לא מצליח לסובב את ראש המברגה (כדי לפתוח את התופסן של הביט) בשום אופן! (השאלתי משכן, לא נעים...)
אודה מאוד לעזרת מי מחברי הפורוםנ.ב. ניסיתי לשמן את הראש מברגה, לא עזר...
כנראה שהביט בתנוחה לא נכונה. אולי תנסה לתת לביט מכות עדינות.
לא לוקח אחריות!
-
@חיליק כתב בבעיה | ביט נתקע במברגת קלאץ':
אני זקוק לעזרה דחופה!
ברשותי מברגה מקיטה עם קלאץ' (יש המכנים אותה פוטר), הביט נתקע בפנים ללא אפשרות להוציא אותו, אני לא מצליח לסובב את ראש המברגה (כדי לפתוח את התופסן של הביט) בשום אופן! (השאלתי משכן, לא נעים...)
אודה מאוד לעזרת מי מחברי הפורוםנ.ב. ניסיתי לשמן את הראש מברגה, לא עזר...
כנראה שהביט בתנוחה לא נכונה. אולי תנסה לתת לביט מכות עדינות.
לא לוקח אחריות!
@מאיר-מאיר-מאיר כתב בבעיה | ביט נתקע במברגת קלאץ':
@חיליק כתב בבעיה | ביט נתקע במברגת קלאץ':
אני זקוק לעזרה דחופה!
ברשותי מברגה מקיטה עם קלאץ' (יש המכנים אותה פוטר), הביט נתקע בפנים ללא אפשרות להוציא אותו, אני לא מצליח לסובב את ראש המברגה (כדי לפתוח את התופסן של הביט) בשום אופן! (השאלתי משכן, לא נעים...)
אודה מאוד לעזרת מי מחברי הפורוםנ.ב. ניסיתי לשמן את הראש מברגה, לא עזר...
כנראה שהביט בתנוחה לא נכונה. אולי תנסה לתת לביט מכות עדינות.
לא לוקח אחריות!
תן לו כמה מכות בצדדים והכל ישתחרר
-
@מאיר-מאיר-מאיר כתב בבעיה | ביט נתקע במברגת קלאץ':
@חיליק כתב בבעיה | ביט נתקע במברגת קלאץ':
אני זקוק לעזרה דחופה!
ברשותי מברגה מקיטה עם קלאץ' (יש המכנים אותה פוטר), הביט נתקע בפנים ללא אפשרות להוציא אותו, אני לא מצליח לסובב את ראש המברגה (כדי לפתוח את התופסן של הביט) בשום אופן! (השאלתי משכן, לא נעים...)
אודה מאוד לעזרת מי מחברי הפורוםנ.ב. ניסיתי לשמן את הראש מברגה, לא עזר...
כנראה שהביט בתנוחה לא נכונה. אולי תנסה לתת לביט מכות עדינות.
לא לוקח אחריות!
תן לו כמה מכות בצדדים והכל ישתחרר
-
@Tיו_ @מאיר-מאיר-מאיר
עשיתי כעצתכם, נתתי לביט בצדדים כמה מכות עם פטיש, וב"ה הוא השתחרר.
תודה רבה!!! -
ח חיליק סימן נושא זה כשאלה ב
-
ח חיליק סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות