דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. בעיה | ביט נתקע במברגת קלאץ'

בעיה | ביט נתקע במברגת קלאץ'

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר כללי - עזרה הדדית
5 פוסטים 4 כותבים 1.5k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח מנותק
    ח מנותק
    חיליק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיליק
    #1

    אני זקוק לעזרה דחופה!
    ברשותי מברגה מקיטה עם קלאץ' (יש המכנים אותה פוטר), הביט נתקע בפנים ללא אפשרות להוציא אותו, אני לא מצליח לסובב את ראש המברגה (כדי לפתוח את התופסן של הביט) בשום אופן! (השאלתי משכן, לא נעים...)
    אודה מאוד לעזרת מי מחברי הפורום

    נ.ב. ניסיתי לשמן את הראש מברגה, לא עזר...

    מאיר מאיר מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח חיליק

      אני זקוק לעזרה דחופה!
      ברשותי מברגה מקיטה עם קלאץ' (יש המכנים אותה פוטר), הביט נתקע בפנים ללא אפשרות להוציא אותו, אני לא מצליח לסובב את ראש המברגה (כדי לפתוח את התופסן של הביט) בשום אופן! (השאלתי משכן, לא נעים...)
      אודה מאוד לעזרת מי מחברי הפורום

      נ.ב. ניסיתי לשמן את הראש מברגה, לא עזר...

      מאיר מאיר מאירמ מנותק
      מאיר מאיר מאירמ מנותק
      מאיר מאיר מאיר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @חיליק כתב בבעיה | ביט נתקע במברגת קלאץ':

      אני זקוק לעזרה דחופה!
      ברשותי מברגה מקיטה עם קלאץ' (יש המכנים אותה פוטר), הביט נתקע בפנים ללא אפשרות להוציא אותו, אני לא מצליח לסובב את ראש המברגה (כדי לפתוח את התופסן של הביט) בשום אופן! (השאלתי משכן, לא נעים...)
      אודה מאוד לעזרת מי מחברי הפורום

      נ.ב. ניסיתי לשמן את הראש מברגה, לא עזר...

      כנראה שהביט בתנוחה לא נכונה. אולי תנסה לתת לביט מכות עדינות.

      לא לוקח אחריות!

      T תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מאיר מאיר מאירמ מאיר מאיר מאיר

        @חיליק כתב בבעיה | ביט נתקע במברגת קלאץ':

        אני זקוק לעזרה דחופה!
        ברשותי מברגה מקיטה עם קלאץ' (יש המכנים אותה פוטר), הביט נתקע בפנים ללא אפשרות להוציא אותו, אני לא מצליח לסובב את ראש המברגה (כדי לפתוח את התופסן של הביט) בשום אופן! (השאלתי משכן, לא נעים...)
        אודה מאוד לעזרת מי מחברי הפורום

        נ.ב. ניסיתי לשמן את הראש מברגה, לא עזר...

        כנראה שהביט בתנוחה לא נכונה. אולי תנסה לתת לביט מכות עדינות.

        לא לוקח אחריות!

        T מנותק
        T מנותק
        Tיו_
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מאיר-מאיר-מאיר כתב בבעיה | ביט נתקע במברגת קלאץ':

        @חיליק כתב בבעיה | ביט נתקע במברגת קלאץ':

        אני זקוק לעזרה דחופה!
        ברשותי מברגה מקיטה עם קלאץ' (יש המכנים אותה פוטר), הביט נתקע בפנים ללא אפשרות להוציא אותו, אני לא מצליח לסובב את ראש המברגה (כדי לפתוח את התופסן של הביט) בשום אופן! (השאלתי משכן, לא נעים...)
        אודה מאוד לעזרת מי מחברי הפורום

        נ.ב. ניסיתי לשמן את הראש מברגה, לא עזר...

        כנראה שהביט בתנוחה לא נכונה. אולי תנסה לתת לביט מכות עדינות.

        לא לוקח אחריות!

        תן לו כמה מכות בצדדים והכל ישתחרר

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • T Tיו_

          @מאיר-מאיר-מאיר כתב בבעיה | ביט נתקע במברגת קלאץ':

          @חיליק כתב בבעיה | ביט נתקע במברגת קלאץ':

          אני זקוק לעזרה דחופה!
          ברשותי מברגה מקיטה עם קלאץ' (יש המכנים אותה פוטר), הביט נתקע בפנים ללא אפשרות להוציא אותו, אני לא מצליח לסובב את ראש המברגה (כדי לפתוח את התופסן של הביט) בשום אופן! (השאלתי משכן, לא נעים...)
          אודה מאוד לעזרת מי מחברי הפורום

          נ.ב. ניסיתי לשמן את הראש מברגה, לא עזר...

          כנראה שהביט בתנוחה לא נכונה. אולי תנסה לתת לביט מכות עדינות.

          לא לוקח אחריות!

          תן לו כמה מכות בצדדים והכל ישתחרר

          ח מנותק
          ח מנותק
          חיליק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיליק
          #4

          @Tיו_ @מאיר-מאיר-מאיר
          עשיתי כעצתכם, נתתי לביט בצדדים כמה מכות עם פטיש, וב"ה הוא השתחרר.
          תודה רבה!!!

          25802 תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ח חיליק

            @Tיו_ @מאיר-מאיר-מאיר
            עשיתי כעצתכם, נתתי לביט בצדדים כמה מכות עם פטיש, וב"ה הוא השתחרר.
            תודה רבה!!!

            25802 מנותק
            25802 מנותק
            2580
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @חיליק סמן נושא כנפתר

            בקרו - https://yo-2580.github.io/profile2580/

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ח חיליק סימן נושא זה כשאלה ב
            • ח חיליק סימן נושא זה כנפתר ב

            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

            הרשמה התחברות

            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • חוקי הפורום
            • פופולרי
            • לא נפתר
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • צור קשר