בעיה | שגיאה בפרטי
-
י ישראל d סימן נושא זה כשאלה ב
-
@ישראל-d
אא"לט זה בגלל שאתה לוחץ על הכפתור של הצ'אט ואין לך מספיק מוניטין בשביל זהואני רואה שאתה לוחץ על זה כי יש 2 מסגרות מסביב לכפתור של הצ'אט -
@קצלנבוגן הוא כותב שזה קורה שהוא נכנס לפרטים של מישהו ולא שהוא רוצה לעשות צ'אט
נראה לי שהוא יודע לקרוא עברית הגם שזה בלי ניקוד
וסתם מה זה הר"ת האלה -
@אלי-30 כתב בבעיה | שגיאה בפרטי:
@ישראל-d אין לך מספיק מוניטין אז אתה לא יכול לשלוח צא'טים
כמה מוניטין צריך?
-
@אלי-30 כתב בבעיה | שגיאה בפרטי:
@ישראל-d אין לך מספיק מוניטין אז אתה לא יכול לשלוח צא'טים
כמה מוניטין צריך?
-
@משה-מזרחי כנראה אני לא ידעתי אני ידעתי על 10
-
@משה-מזרחי היום זה יותר מ35 למיטב ידיעתי...
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
