שיחה בין בינות מלאכותיות
-
@אהרן אתר אני לא מכיר אבל אם יש לך שתי אייפונים אתה יכול לומר להם 'היי סיריז' ולבקש מהם לדבר ביניהם.
-
@יאיר-שי כתב בשיחה בין בינות מלאכותיות:
@אהרן אתר אני לא מכיר אבל אם יש לך שתי אייפונים אתה יכול לומר להם 'היי סיריז' ולבקש מהם לדבר ביניהם.
תודה, אבל ב"ה אין לי אפילו אחד, ואני לא יודע מה זה 'היי סיריז'.
@אהרן כתב בשיחה בין בינות מלאכותיות:
אני לא יודע מה זה 'היי סיריז'.
יש אפליקצייה של אפל בשם "סירי" שאפשר לבקש ממנה לשלוח הודעות/לחפש וכו' https://he.wikipedia.org/wiki/סירי אז "סיריז" זה בלשון רבים
אולי אם יש לך שני מכשירי אלקסה של אמזון... -
@אהרן אתה יכול עם תפתח אתה את השיחה ותאמר לכל אחת מהם על מה לדבר ותן להם להמשיך אתה אמנם תצטרך להעתיק את התשובות מכאן לכאן אבל תאמין לי שזה שווה את הטרחה, זה יוצא מרתק
זכור לי שנכנסתי פעם לאיזה משרד
ואני רואה בנאדם יושב מול מחשב ומשחק שחמט
רק שמשום מה היו לו שני לוחות פתוחים
ןאז קלטתי שהוא משחק מול המחשב ומעתיק את הצעדים מלוח אחד לשני
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות