עדכון הפורום
-
@מאיר-מאיר-מאיר תודה רבה, שרשור בן 300 פוסטים, בא נגלול בעכבר, איזה כיף!!
עדיף לפתור את הבעיה במקום 'לעקוף' אותה...@LEVI-H
לא צריך להגזים אפשר פשוט ללחוץ בצד על הפוסט הראשון

-
אגב, לא יזיק אם חוקי הפורום, ומדריך לשימוש יחזרו לשכון בצד שמאל של המסך!
-
@LEVI-H
לא צריך להגזים אפשר פשוט ללחוץ בצד על הפוסט הראשון

-
@LEVI-H
מה שאני עושה לבנתיים עד שיסדרו משהו אחר
אני לוחץ על 'לא נקרא' ואז לוחץ על הלוגו של הפורום
קצת יותר פעולות אבל זה מה יש
-
@LEVI-H אין לך את הבית הזה למעלה?

-
אגב, לא יזיק אם חוקי הפורום, ומדריך לשימוש יחזרו לשכון בצד שמאל של המסך!
@אחד-מי-יודע-0 כתב בעדכון הפורום:
אגב, לא יזיק אם חוקי הפורום, ומדריך לשימוש יחזרו לשכון בצד שמאל של המסך!
אני חושב שזה נמצא שם, פשוט מוסתר ע"י החלונית
-
@LEVI-H
מה שאני עושה לבנתיים עד שיסדרו משהו אחר
אני לוחץ על 'לא נקרא' ואז לוחץ על הלוגו של הפורום
קצת יותר פעולות אבל זה מה יש
-
קופץ לכם התראות למטה? או שהבעיה אצל כולם?
-
@LEVI-H כתב בעדכון הפורום:
@יעקב-מ-פינס
אולי אכתוב סקריפטאולי עדיף מאקרו

@אחד-מי-יודע-0 כתב בעדכון הפורום:
קופץ לכם התראות למטה? או שהבעיה אצל כולם?
גם לי לא קופץ
-
3 הערות על הסרגל של ציר הזמן:
- אולי זו הזדמנות להוסיף תאריך עברי לצד הלועזי
- בתאריך הלועזי כתוב השם של החודש ולא המספר
לא כולנו יודעים את השמות של החודשים הלועזיים.
[אם ההצעה הראשונה תתקבל ההצעה השניה כבר לא חשובה] - לכתוב לדוגמא "הודעה 32 מתוך 100" בעברית במקום "post 32 of 100"
-
@אלישי בעיה נוספת, אין התראות שקופצות מלמטה! (תודה רבה על השדרוג, זה בעצם עניין של הרגל - סה"כ זה מראה יותר חדשני, עם הזמן נתרגל..)
-
@LEVI-H כתב בעדכון הפורום:
@יעקב-מ-פינס
אולי אכתוב סקריפטאולי עדיף מאקרו

@אחד-מי-יודע-0 כתב בעדכון הפורום:
קופץ לכם התראות למטה? או שהבעיה אצל כולם?
גם לי לא קופץ
-
מאוד קשה להיתרגל
-
באג נוסף, אי אפשר לראות חצי פרופיל של מישהו (היינו ללחוץ עליו ולראות מסך קטן עם כמה מוניטין, ופוסטים יש למי שבחרתי...)
-
באג נוסף, אי אפשר לראות חצי פרופיל של מישהו (היינו ללחוץ עליו ולראות מסך קטן עם כמה מוניטין, ופוסטים יש למי שבחרתי...)
-
@זאב-לבן כתב בעדכון הפורום:
הכי דחוף זה סוג הנושא שגם הפסיק לעבוד
יש כבר כמה נושאים ללא סוגלמה?

יש למעלה בצד ימין
או שאתה מתכווין לבאג/בירור/בקשה..? -
@זאב-לבן כתב בעדכון הפורום:
הכי דחוף זה סוג הנושא שגם הפסיק לעבוד
יש כבר כמה נושאים ללא סוגלמה?

יש למעלה בצד ימין
או שאתה מתכווין לבאג/בירור/בקשה..?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות