עדכון הפורום
-
קופץ לכם התראות למטה? או שהבעיה אצל כולם?
-
@LEVI-H כתב בעדכון הפורום:
@יעקב-מ-פינס
אולי אכתוב סקריפטאולי עדיף מאקרו

@אחד-מי-יודע-0 כתב בעדכון הפורום:
קופץ לכם התראות למטה? או שהבעיה אצל כולם?
גם לי לא קופץ
-
3 הערות על הסרגל של ציר הזמן:
- אולי זו הזדמנות להוסיף תאריך עברי לצד הלועזי
- בתאריך הלועזי כתוב השם של החודש ולא המספר
לא כולנו יודעים את השמות של החודשים הלועזיים.
[אם ההצעה הראשונה תתקבל ההצעה השניה כבר לא חשובה] - לכתוב לדוגמא "הודעה 32 מתוך 100" בעברית במקום "post 32 of 100"
-
@אלישי בעיה נוספת, אין התראות שקופצות מלמטה! (תודה רבה על השדרוג, זה בעצם עניין של הרגל - סה"כ זה מראה יותר חדשני, עם הזמן נתרגל..)
-
@LEVI-H כתב בעדכון הפורום:
@יעקב-מ-פינס
אולי אכתוב סקריפטאולי עדיף מאקרו

@אחד-מי-יודע-0 כתב בעדכון הפורום:
קופץ לכם התראות למטה? או שהבעיה אצל כולם?
גם לי לא קופץ
-
מאוד קשה להיתרגל
-
באג נוסף, אי אפשר לראות חצי פרופיל של מישהו (היינו ללחוץ עליו ולראות מסך קטן עם כמה מוניטין, ופוסטים יש למי שבחרתי...)
-
באג נוסף, אי אפשר לראות חצי פרופיל של מישהו (היינו ללחוץ עליו ולראות מסך קטן עם כמה מוניטין, ופוסטים יש למי שבחרתי...)
-
@זאב-לבן כתב בעדכון הפורום:
הכי דחוף זה סוג הנושא שגם הפסיק לעבוד
יש כבר כמה נושאים ללא סוגלמה?

יש למעלה בצד ימין
או שאתה מתכווין לבאג/בירור/בקשה..? -
@זאב-לבן כתב בעדכון הפורום:
הכי דחוף זה סוג הנושא שגם הפסיק לעבוד
יש כבר כמה נושאים ללא סוגלמה?

יש למעלה בצד ימין
או שאתה מתכווין לבאג/בירור/בקשה..? -
ואווווווו @אלישי זה מטורף!!!! כל הכבוד!!!
העיצוב מדהים!! -
@אלישי באג נוסף ששמתי לב אליו (משער שכבר כתבו אבל למי יש כח לעבור 139 פוסטים..?)
אין אופציה להעתיק מקידוד כמו שהיה עד היום..doctypeHTML ואין אופציה להעתיק -
@זאב-לבן שים לב גם שאין סוג כמו מקודם (גם בפוסטים הישנים) - אלא לפני הכותרת כתוב מה הסוג, ולאחריו קו - ואז את כותרת הפוסט
אז פיתרון זמני, לכתוב את הסוג, לאחרי קו (אפשר נראה לי למצוא את זה בסמלים, ואז את הכותרת)
הנה דוגמא - באג | תעתיקו את הקו - עושים רוח לפני הקו ואחרי.. -
וואו יותר מ99 הודעות שלא קראו!

עריכה
@אלישי
זה עדיין לא עובד כמו שצריך
כשאני נכנס זה תמיד 100 וכשאני בחוץ זה תמיד 178?@זאב-לבן גם אצלי זה תמיד 178..
-
@זאב-לבן שים לב גם שאין סוג כמו מקודם (גם בפוסטים הישנים) - אלא לפני הכותרת כתוב מה הסוג, ולאחריו קו - ואז את כותרת הפוסט
אז פיתרון זמני, לכתוב את הסוג, לאחרי קו (אפשר נראה לי למצוא את זה בסמלים, ואז את הכותרת)
הנה דוגמא - באג | תעתיקו את הקו - עושים רוח לפני הקו ואחרי..שימו לב לעוד משהו:
כשכותבים משהו ובלי רווח @ אז נפתחת הרשימה, אך זה לא יוצא תיוגתעשו כך למשל: ראיתם את הבאגים ש@אלישי סידר?
נפתח הרשימה אך זה לא תיוג.. נקודה מעניינת
@אחד-מי-יודע-0 רעיון מעניין וחזקאגב הייתי עושה את זה קבוע + סוג הפוסט, עד ש@יוסי-מחשבים התותח העיר לי על זה..
-
שימו לב לעוד משהו:
כשכותבים משהו ובלי רווח @ אז נפתחת הרשימה, אך זה לא יוצא תיוגתעשו כך למשל: ראיתם את הבאגים ש@אלישי סידר?
נפתח הרשימה אך זה לא תיוג.. נקודה מעניינת
@אחד-מי-יודע-0 רעיון מעניין וחזקאגב הייתי עושה את זה קבוע + סוג הפוסט, עד ש@יוסי-מחשבים התותח העיר לי על זה..
-
שימו לב לעוד משהו:
כשכותבים משהו ובלי רווח @ אז נפתחת הרשימה, אך זה לא יוצא תיוגתעשו כך למשל: ראיתם את הבאגים ש@אלישי סידר?
נפתח הרשימה אך זה לא תיוג.. נקודה מעניינת
@אחד-מי-יודע-0 רעיון מעניין וחזקאגב הייתי עושה את זה קבוע + סוג הפוסט, עד ש@יוסי-מחשבים התותח העיר לי על זה..
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות