בקשת מידע | איזו תוכנה יכולה להתנייד
-
@יחצאל
http://www.hibitsoft.ir/Uninstaller.html
תסיר כל מה שמתחיל עם המילה wise ועם המילה driver ואת dokan
אבל תעשה את זה עם התוכנה שבקישור@pcinfogmach
יש לך מידי הרבה דפדפנים -
@pcinfogmach
יש לך מידי הרבה דפדפנים@pcinfogmach רק תגיד לי מה למחוק, היד שלי מאוד קלה על ההדק כעת
-
@pcinfogmach רק תגיד לי מה למחוק, היד שלי מאוד קלה על ההדק כעת
-
@יחצאל
אם אין לך בעיה עם edge תסיר את כל השאר
עם התוכנה הנ"ל@pcinfogmach אני רגיל לכרום, כל השאר לא מעניינים אותי, את אדג' להשאיר בכל זאת?
-
@pcinfogmach אני רגיל לכרום, כל השאר לא מעניינים אותי, את אדג' להשאיר בכל זאת?
-
@יחצאל
אד'ג צריך.
אגב כל מה שיש לך בכרום יש באד'ג - שהוא בעצם בנוי על כרום@pcinfogmach זה לא העיצוב הרגיל ובסה"כ אני לא המשתמש היחיד, אבל אמחק את כל השאר
-
@יחצאל
אד'ג צריך.
אגב כל מה שיש לך בכרום יש באד'ג - שהוא בעצם בנוי על כרום@pcinfogmach
תסיר גם את winrar ושים 7ZIP תסיר גם את format factory ותשים את https://file-converter.org/
אגב אתה גרפיקאי -
@pcinfogmach
תסיר גם את winrar ושים 7ZIP תסיר גם את format factory ותשים את https://file-converter.org/
אגב אתה גרפיקאי@pcinfogmach ביתי גרפיקאית
-
@pcinfogmach ביתי גרפיקאית
-
@pcinfogmach
תסיר גם את winrar ושים 7ZIP תסיר גם את format factory ותשים את https://file-converter.org/
אגב אתה גרפיקאי@pcinfogmach כתב בבקשת מידע | איזו תוכנה יכולה להתנייד:
format factory
אני לא נוגע בתוכנות הגרפיות, לא אני משתמש בהם
-
@יחצאל
יש לך מצב שינה באפשריויות כיבוי מחשב? -
@יחצאל
יש לך מצב שינה באפשריויות כיבוי מחשב?@pcinfogmach כן, יש לי
-
@pcinfogmach כן, יש לי
-
@יחצאל
זה גם תופס מקום במחשב. אז כבר פתרנו עוד כמה גיגה@pcinfogmach מה תופס? מצב שינה? אני לא משתמש בו
-
@pcinfogmach מה תופס? מצב שינה? אני לא משתמש בו
-
@יחצאל
לא משנה יש לו הקצאה מצד המחשב
אגב אם יש לבת שלך משתמש נפרד זה גם תופס מקום@pcinfogmach איך אני מוחק את המשתמש הנפרד? בלמעיישה אנחנו יושבים על אותו משתמש
-
@pcinfogmach איך אני מוחק את המשתמש הנפרד? בלמעיישה אנחנו יושבים על אותו משתמש
-
@pcinfogmach איך אני מוחק את המשתמש הנפרד? בלמעיישה אנחנו יושבים על אותו משתמש
-
@יחצאל
הגדרות מחשב משתמשים
רק תוודא שאין לך שם קבצים שאתה לא רוצה שיימחקו@pcinfogmach להעלות צילום מסך של התוכנה hibit?
-
@יחצאל
הצילום מסך אחרון שברשימת תכנות לא נפתח לי תוכל לשלוח שוב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
