בקשת מידע | איזו תוכנה יכולה להתנייד
-
@יחצאל
אד'ג צריך.
אגב כל מה שיש לך בכרום יש באד'ג - שהוא בעצם בנוי על כרום@pcinfogmach זה לא העיצוב הרגיל ובסה"כ אני לא המשתמש היחיד, אבל אמחק את כל השאר
-
@יחצאל
אד'ג צריך.
אגב כל מה שיש לך בכרום יש באד'ג - שהוא בעצם בנוי על כרום@pcinfogmach
תסיר גם את winrar ושים 7ZIP תסיר גם את format factory ותשים את https://file-converter.org/
אגב אתה גרפיקאי -
@pcinfogmach
תסיר גם את winrar ושים 7ZIP תסיר גם את format factory ותשים את https://file-converter.org/
אגב אתה גרפיקאי@pcinfogmach ביתי גרפיקאית
-
@pcinfogmach ביתי גרפיקאית
-
@pcinfogmach
תסיר גם את winrar ושים 7ZIP תסיר גם את format factory ותשים את https://file-converter.org/
אגב אתה גרפיקאי@pcinfogmach כתב בבקשת מידע | איזו תוכנה יכולה להתנייד:
format factory
אני לא נוגע בתוכנות הגרפיות, לא אני משתמש בהם
-
@יחצאל
יש לך מצב שינה באפשריויות כיבוי מחשב? -
@יחצאל
יש לך מצב שינה באפשריויות כיבוי מחשב?@pcinfogmach כן, יש לי
-
@pcinfogmach כן, יש לי
-
@יחצאל
זה גם תופס מקום במחשב. אז כבר פתרנו עוד כמה גיגה@pcinfogmach מה תופס? מצב שינה? אני לא משתמש בו
-
@pcinfogmach מה תופס? מצב שינה? אני לא משתמש בו
-
@יחצאל
לא משנה יש לו הקצאה מצד המחשב
אגב אם יש לבת שלך משתמש נפרד זה גם תופס מקום@pcinfogmach איך אני מוחק את המשתמש הנפרד? בלמעיישה אנחנו יושבים על אותו משתמש
-
@pcinfogmach איך אני מוחק את המשתמש הנפרד? בלמעיישה אנחנו יושבים על אותו משתמש
-
@pcinfogmach איך אני מוחק את המשתמש הנפרד? בלמעיישה אנחנו יושבים על אותו משתמש
-
@יחצאל
הגדרות מחשב משתמשים
רק תוודא שאין לך שם קבצים שאתה לא רוצה שיימחקו@pcinfogmach להעלות צילום מסך של התוכנה hibit?
-
@יחצאל
הצילום מסך אחרון שברשימת תכנות לא נפתח לי תוכל לשלוח שוב? -
@pcinfogmach להעלות צילום מסך של התוכנה hibit?
-
@יחצאל
הצילום מסך אחרון שברשימת תכנות לא נפתח לי תוכל לשלוח שוב?@pcinfogmach התכוונת לזה? משום מה זה לא נפתח, אני בנטפרי ולא יודע למה חסמו
-
@pcinfogmach התכוונת לזה? משום מה זה לא נפתח, אני בנטפרי ולא יודע למה חסמו
-
@יחצאל
התכוונתי למה? אתה צריך שאני יעלה לך את התוכנה?@pcinfogmach כתב בבקשת מידע | איזו תוכנה יכולה להתנייד:
התכוונתי למה? אתה צריך שאני יעלה לך את התוכנה?
דיברתי על הצילום מסך שאמרת שלא נפתח לך
-
@יחצאל
כן של רשימת התכנות שמופיע שם
תנסה לסדר לפי גודל נפח לפני שאתה מצלם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

