בקשת מידע | איזו תוכנה יכולה להתנייד
-
@pcinfogmach כתב בבקשת מידע | איזו תוכנה יכולה להתנייד:
בהגדרות הוסף או הסר אפליקציות
אצלי אין כזה כותרת יש רק תכונות ואפליקציות, סביר שזה אותו הדבר
@יחצאל כתב בבקשת מידע | איזו תוכנה יכולה להתנייד:
@pcinfogmach כתב בבקשת מידע | איזו תוכנה יכולה להתנייד:
בהגדרות הוסף או הסר אפליקציות
אצלי אין כזה כותרת יש רק תכונות ואפליקציות, סביר שזה אותו הדבר
בלוח הבקרה..
-
@יחצאל כתב בבקשת מידע | איזו תוכנה יכולה להתנייד:
@pcinfogmach כתב בבקשת מידע | איזו תוכנה יכולה להתנייד:
בהגדרות הוסף או הסר אפליקציות
אצלי אין כזה כותרת יש רק תכונות ואפליקציות, סביר שזה אותו הדבר
בלוח הבקרה..
@ראובן-שבתי
או בסייר הקבצים > מחשב זה> בסרגל המשימות "הסר תוכנה וכו'" -
@ראובן-שבתי
או בסייר הקבצים > מחשב זה> בסרגל המשימות "הסר תוכנה וכו'"@pcinfogmach אתה צריך צילום מסך של זה?
-
@pcinfogmach אתה צריך צילום מסך של זה?
-
@יחצאל
או רשימה של תכנות - יותר קל צילום מסך -
-
@pcinfogmach הקישור פותח דף לבן
-
@pcinfogmach הקישור פותח דף לבן
@יחצאל
http://www.hibitsoft.ir/Uninstaller.html
תסיר כל מה שמתחיל עם המילה wise ועם המילה driver ואת dokan
אבל תעשה את זה עם התוכנה שבקישור -
@יחצאל
http://www.hibitsoft.ir/Uninstaller.html
תסיר כל מה שמתחיל עם המילה wise ועם המילה driver ואת dokan
אבל תעשה את זה עם התוכנה שבקישור@pcinfogmach
יש לך מידי הרבה דפדפנים -
@pcinfogmach
יש לך מידי הרבה דפדפנים@pcinfogmach רק תגיד לי מה למחוק, היד שלי מאוד קלה על ההדק כעת
-
@pcinfogmach רק תגיד לי מה למחוק, היד שלי מאוד קלה על ההדק כעת
-
@יחצאל
אם אין לך בעיה עם edge תסיר את כל השאר
עם התוכנה הנ"ל@pcinfogmach אני רגיל לכרום, כל השאר לא מעניינים אותי, את אדג' להשאיר בכל זאת?
-
@pcinfogmach אני רגיל לכרום, כל השאר לא מעניינים אותי, את אדג' להשאיר בכל זאת?
-
@יחצאל
אד'ג צריך.
אגב כל מה שיש לך בכרום יש באד'ג - שהוא בעצם בנוי על כרום@pcinfogmach זה לא העיצוב הרגיל ובסה"כ אני לא המשתמש היחיד, אבל אמחק את כל השאר
-
@יחצאל
אד'ג צריך.
אגב כל מה שיש לך בכרום יש באד'ג - שהוא בעצם בנוי על כרום@pcinfogmach
תסיר גם את winrar ושים 7ZIP תסיר גם את format factory ותשים את https://file-converter.org/
אגב אתה גרפיקאי -
@pcinfogmach
תסיר גם את winrar ושים 7ZIP תסיר גם את format factory ותשים את https://file-converter.org/
אגב אתה גרפיקאי@pcinfogmach ביתי גרפיקאית
-
@pcinfogmach ביתי גרפיקאית
-
@pcinfogmach
תסיר גם את winrar ושים 7ZIP תסיר גם את format factory ותשים את https://file-converter.org/
אגב אתה גרפיקאי@pcinfogmach כתב בבקשת מידע | איזו תוכנה יכולה להתנייד:
format factory
אני לא נוגע בתוכנות הגרפיות, לא אני משתמש בהם
-
@יחצאל
יש לך מצב שינה באפשריויות כיבוי מחשב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
