בקשת מידע | סיור בקבצים ב WSA כמו בטלפון שמחובר עם כבל וכדו'
-
שאלת תם: אם ה WSA יושב כביכול על שרת נפרד, למה א"א לגשת אליו "מבחוץ" כמו שאפשר לגשת ע"י כבל לטלפון? והיינו שיהיה כביכול עוד כונן ב'מחשב זה', וככה יהיה הרבה יותר קל?
אני מאמין שהשאלה נובעת מבורות, הבעיה שלא הצלחתי למצוא על זה מספיק חומר, כך שקישור למקור מידע שיעזור לי להבין (לפחות ברמה התיאורטית...) בהחלט יתקבל ג"כ בברכה.
תודה רבה -
שאלת תם: אם ה WSA יושב כביכול על שרת נפרד, למה א"א לגשת אליו "מבחוץ" כמו שאפשר לגשת ע"י כבל לטלפון? והיינו שיהיה כביכול עוד כונן ב'מחשב זה', וככה יהיה הרבה יותר קל?
אני מאמין שהשאלה נובעת מבורות, הבעיה שלא הצלחתי למצוא על זה מספיק חומר, כך שקישור למקור מידע שיעזור לי להבין (לפחות ברמה התיאורטית...) בהחלט יתקבל ג"כ בברכה.
תודה רבה -
@סקרן-0 לאן אתה חותר?
מה בדיוק אתה רוצה לעשות?
מי החליט שעוד כונן במחשב שלי זה יותר קל
מה רע במצב הקיים
מה הקשר לפלאפון?@ראובן-שבתי אולי לא הסברתי את עצמי מספיק...
כל מי שמשתמש ב WSA נתקע בבעיות כמו איך להעביר קבצים מהמחשב שלו למערכת הקבצים של ה WSA ולהיפך, והרעיון שלי הוא שתהיה גישה למערכת הקבצים של ה WSA כמו לכונן אחר (לא התכוונתי לעשות לו באמת מחיצה נפרדת). וכמו שכשאתה מחבר התקן חיצוני באמצעות כבל אתה יכול לגשת למערכת הקבצים שלו באמצעות סייר ווינדוס. -
@ראובן-שבתי אולי לא הסברתי את עצמי מספיק...
כל מי שמשתמש ב WSA נתקע בבעיות כמו איך להעביר קבצים מהמחשב שלו למערכת הקבצים של ה WSA ולהיפך, והרעיון שלי הוא שתהיה גישה למערכת הקבצים של ה WSA כמו לכונן אחר (לא התכוונתי לעשות לו באמת מחיצה נפרדת). וכמו שכשאתה מחבר התקן חיצוני באמצעות כבל אתה יכול לגשת למערכת הקבצים שלו באמצעות סייר ווינדוס.@סקרן-0 כתב בבקשת מידע | סיור בקבצים ב WSA כמו בטלפון שמחובר עם כבל וכדו':
@ראובן-שבתי אולי לא הסברתי את עצמי מספיק...
כל מי שמשתמש ב WSA נתקע בבעיות כמו איך להעביר קבצים מהמחשב שלו למערכת הקבצים של ה WSA ולהיפך, והרעיון שלי הוא שתהיה גישה למערכת הקבצים של ה WSA כמו לכונן אחר (לא התכוונתי לעשות לו באמת מחיצה נפרדת). וכמו שכשאתה מחבר התקן חיצוני באמצעות כבל אתה יכול לגשת למערכת הקבצים שלו באמצעות סייר ווינדוס.https://mitmachim.top/topic/31793/מדריך-wsa-העברת-קבצים-מהמחשב-שלך-להורדות/19
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות