דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. אמולטורים
  4. WSA in WIN 11
  5. מדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות

מדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר WSA in WIN 11
35 פוסטים 13 כותבים 3.6k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב ברכה והצלחה

    פוסט זה נמחק!

    ת מנותק
    ת מנותק
    תמיד עוזר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמיד עוזר
    #10
    פוסט זה נמחק!
    NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ת תמיד עוזר

      פוסט זה נמחק!

      NH.LOCALN מנותק
      NH.LOCALN מנותק
      NH.LOCAL
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #11
      פוסט זה נמחק!
      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • NH.LOCALN NH.LOCAL

        פוסט זה נמחק!

        ב מנותק
        ב מנותק
        ברכה והצלחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #12
        פוסט זה נמחק!
        NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב ברכה והצלחה

          פוסט זה נמחק!

          NH.LOCALN מנותק
          NH.LOCALN מנותק
          NH.LOCAL
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #13
          פוסט זה נמחק!
          מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • NH.LOCALN NH.LOCAL

            פוסט זה נמחק!

            מישהו12מ מנותק
            מישהו12מ מנותק
            מישהו12
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #14
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אביב לויןא אביב לוין התייחס לנושא זה ב
            • זלמןז זלמן

              (דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)

              עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.

              • תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
              • תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

              תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
              לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
              כמו בתמונה:
              1635297896729-983d1299-525d-4808-af44-4e1353d95072-image.png

              כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
              כמו בתמונה:
              1635297969129-7653ddf3-7fff-4604-96f6-7d309ef643ce-image.png

              • זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.
              M מנותק
              M מנותק
              mdy
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #15
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ס סקרן להבין התייחס לנושא זה ב
              • זלמןז זלמן

                (דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)

                עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.

                • תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
                • תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

                תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
                לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
                כמו בתמונה:
                1635297896729-983d1299-525d-4808-af44-4e1353d95072-image.png

                כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
                כמו בתמונה:
                1635297969129-7653ddf3-7fff-4604-96f6-7d309ef643ce-image.png

                • זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.
                M מנותק
                M מנותק
                mdy
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #16
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • M מנותק
                  M מנותק
                  mdy
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  עבד לי מצויין עד היום. פתאום לא עובד. מה יכול להיות?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M mdy התייחס לנושא זה ב
                  • G מנותק
                    G מנותק
                    GIGA
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי GIGA
                    #18

                    @זלמן תוספת מוצלחת - להעביר קיצור דרך של הסקריפט לתיקיית
                    C:\Users\me\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
                    ובכך אפשר לשלוח קבצים לאנדרואיד מתוך תפריט ההקשר.
                    3bf85d34-8a66-4309-92d7-5c66c6ffeb9b-image.png
                    ::: האייקון הוספתי בעצמי, למי שרוצה.
                    :::

                    M 2 תגובות תגובה אחרונה
                    6
                    • G GIGA

                      @זלמן תוספת מוצלחת - להעביר קיצור דרך של הסקריפט לתיקיית
                      C:\Users\me\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
                      ובכך אפשר לשלוח קבצים לאנדרואיד מתוך תפריט ההקשר.
                      3bf85d34-8a66-4309-92d7-5c66c6ffeb9b-image.png
                      ::: האייקון הוספתי בעצמי, למי שרוצה.
                      :::

                      M מנותק
                      M מנותק
                      mdy
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @GIGA כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

                      @זלמן תוספת מוצלחת - להעביר קיצור דרך של הסקריפט לתיקיית
                      C:\Users\me\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
                      ובכך אפשר לשלוח קבצים לאנדרואיד מתוך תפריט ההקשר.

                      מה פיספסתי? איזה סקריפט?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • זלמןז זלמן

                        (דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)

                        עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.

                        • תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
                        • תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

                        תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
                        לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
                        כמו בתמונה:
                        1635297896729-983d1299-525d-4808-af44-4e1353d95072-image.png

                        כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
                        כמו בתמונה:
                        1635297969129-7653ddf3-7fff-4604-96f6-7d309ef643ce-image.png

                        • זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.
                        G מנותק
                        G מנותק
                        GIGA
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @זלמן כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

                        תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

                        הזה.

                        M צדיק וטוב לו 0צ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • G GIGA

                          @זלמן כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

                          תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

                          הזה.

                          M מנותק
                          M מנותק
                          mdy
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #21
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • G GIGA

                            @זלמן תוספת מוצלחת - להעביר קיצור דרך של הסקריפט לתיקיית
                            C:\Users\me\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
                            ובכך אפשר לשלוח קבצים לאנדרואיד מתוך תפריט ההקשר.
                            3bf85d34-8a66-4309-92d7-5c66c6ffeb9b-image.png
                            ::: האייקון הוספתי בעצמי, למי שרוצה.
                            :::

                            M מנותק
                            M מנותק
                            mdy
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #22

                            @GIGA גאון! כמעט כמו המצאת הגלגל

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • G GIGA

                              @זלמן כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

                              תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

                              הזה.

                              צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                              צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                              צדיק וטוב לו 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #23

                              @GIGA איך זה פותר את הבעיה שצריך הקובץ להיות באותו תיקיה עם הסקריפט?

                              @זלמן כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

                              כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.

                              G תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

                                @GIGA איך זה פותר את הבעיה שצריך הקובץ להיות באותו תיקיה עם הסקריפט?

                                @זלמן כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

                                כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.

                                G מנותק
                                G מנותק
                                GIGA
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @צדיק-וטוב-לו-0 הקובץ באותה תיקיה אבל אתה לא הולך עד לשם כי יש לך את זה בתפריט ההקשר RT*M!!

                                צדיק וטוב לו 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • G GIGA

                                  @צדיק-וטוב-לו-0 הקובץ באותה תיקיה אבל אתה לא הולך עד לשם כי יש לך את זה בתפריט ההקשר RT*M!!

                                  צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                                  צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                                  צדיק וטוב לו 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #25

                                  @GIGA אם אני כבר לוקח את הקובץ עד התיקה ששם נמצא הסקריפט, אז מה העסק הגדול לגרור אותו עליו?
                                  נראה לי שאני מפספס פה משהו.

                                  G תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

                                    @GIGA אם אני כבר לוקח את הקובץ עד התיקה ששם נמצא הסקריפט, אז מה העסק הגדול לגרור אותו עליו?
                                    נראה לי שאני מפספס פה משהו.

                                    G מנותק
                                    G מנותק
                                    GIGA
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי GIGA
                                    #26

                                    @צדיק-וטוב-לו-0
                                    אתה בהחלט לא שם את הקובץ באותה תיקיה, אין צורך.
                                    אתה שולח את זה דרך תפריט ההקשר.

                                    שמואל ש.ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • G GIGA

                                      @צדיק-וטוב-לו-0
                                      אתה בהחלט לא שם את הקובץ באותה תיקיה, אין צורך.
                                      אתה שולח את זה דרך תפריט ההקשר.

                                      שמואל ש.ש מנותק
                                      שמואל ש.ש מנותק
                                      שמואל ש.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #27

                                      @GIGA לא הולך לי-לא עם תפריט ההקשר ולא עם הסקריפט, זה לא מגיע להורדות שם!

                                      הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
                                      כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

                                      NH.LOCALN G 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שמואל ש.ש שמואל ש.

                                        @GIGA לא הולך לי-לא עם תפריט ההקשר ולא עם הסקריפט, זה לא מגיע להורדות שם!

                                        NH.LOCALN מנותק
                                        NH.LOCALN מנותק
                                        NH.LOCAL
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #28

                                        @שמואל-ש נסה את זה: https://mitmachim.top/post/553542

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שמואל ש.ש שמואל ש.

                                          @GIGA לא הולך לי-לא עם תפריט ההקשר ולא עם הסקריפט, זה לא מגיע להורדות שם!

                                          G מנותק
                                          G מנותק
                                          GIGA
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #29

                                          @שמואל-ש אם לא הולך לך עם הסקריפט זה בעיה של הסקריפט ואולי באמת תנסה דרך @NH.LOCAL. אני רק הבאתי אפשרות להכניס דרך תפריט ההקשר במקום ללכת את כל הדרך עד הקובץ עצמו.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ראובן שבתיר ראובן שבתי התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר