מדריך | WSA - גישה חופשית לתוך הקבצים של מערכת האנדרואיד החדשה של ווינדוס 11
-
צריך להתקין אפליקציית שיתוף כדוגמת Sweech (הקובץ להורדה בלחיצה כאן למי שחסום לו..)
הוראות ההתקנה פשוטות כמובן..
adb install "C:\...."או דרך ההדרכה פה
אחרי שהתקנתם את האפליקציה, צריך לפתוח אותה, וללחוץ על הכפתור המרכזי כדי להתחיל את השיתוף..

ללחוץ למעלה על הכתובת שנוצרת, ולהיכנס אליה מהדפדפן במחשב..


וזהו.
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
צריך להתקין אפליקציית שיתוף כדוגמת Sweech (הקובץ להורדה בלחיצה כאן למי שחסום לו..)
הוראות ההתקנה פשוטות כמובן..
adb install "C:\...."או דרך ההדרכה פה
אחרי שהתקנתם את האפליקציה, צריך לפתוח אותה, וללחוץ על הכפתור המרכזי כדי להתחיל את השיתוף..

ללחוץ למעלה על הכתובת שנוצרת, ולהיכנס אליה מהדפדפן במחשב..


וזהו.
-
צ צדיק תמים נעל נושא זה ב-
-
צ צדיק תמים ביטל את נעילת נושא זה ב-
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
י יוסי הגאון התייחס לנושא זה ב
-
A Android 0 התייחס לנושא זה ב
-
צריך להתקין אפליקציית שיתוף כדוגמת Sweech (הקובץ להורדה בלחיצה כאן למי שחסום לו..)
הוראות ההתקנה פשוטות כמובן..
adb install "C:\...."או דרך ההדרכה פה
אחרי שהתקנתם את האפליקציה, צריך לפתוח אותה, וללחוץ על הכפתור המרכזי כדי להתחיל את השיתוף..

ללחוץ למעלה על הכתובת שנוצרת, ולהיכנס אליה מהדפדפן במחשב..


וזהו.
פוסט זה נמחק! -
ס סקרן להבין התייחס לנושא זה ב
-
Y ynyehuda התייחס לנושא זה ב
-
ר ראובן שבתי התייחס לנושא זה ב
-
ר ראובן שבתי התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות