שיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים
-
יש גם בעברית, נסו אותו
-
יש גם בעברית, נסו אותו
-
@aiib חיקוי עלוב, פשוט תרגום עילג עוד יותר מהGPT המקורי
זה התשובות הממש חכמות שהוא ענה:

בהמשך ה"שיחה" המצב שלו רק הולך ומידרדר... -
@צדיק-תמים זה לא מתחרה בזה: קצר ו"לעניין"...

בדברים קטנים הוא נראה נחמד - דוקא עזר לי עכשיו וחסך לי חיפוש גוגל...
אני: תן קוד פייתון שמחשב אורך מחרוזת לא כולל רווח
הבוט:string_length = len(input_string.replace(" ", "")) -
@גיפה 🫤🤨 הוא לא הרבה פחות גרוע מצ'אט GPT בקטע של הבילבולי מח...
לפחות הבאת לימוד זכות עליו כשטרחת לצלם גם את הקטע שכתוב בו "BETA VERSION"....
-
@מנדי-PRO כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:
ת'כלס מה עוזר הבוט הזה שאתם מדברים איתו?
כמו שהראתי בדוגמה למעלה, בקודים קטנים מאוד הוא כן מצליח לענות
@NH-LOCAL כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:
הוא כן מצליח לענות
על מה לענות?
-
דווקא לי הרובוט בעברית הביא דברים ממש נכונים

-
דווקא לי הרובוט בעברית הביא דברים ממש נכונים

זה דבר שהוא בנה מא' עד ת'
(חוץ מזה שהרחבתי את הקנווס)צ'אט בוט.TXT -
זה דבר שהוא בנה מא' עד ת'
(חוץ מזה שהרחבתי את הקנווס)צ'אט בוט.TXTמיקרוסופט תשלב את ChatGPT במנוע החיפוש בינג - בגוגל עדיין מהססים
לקריאת הכתבה -
מיקרוסופט תשלב את ChatGPT במנוע החיפוש בינג - בגוגל עדיין מהססים
לקריאת הכתבה -
לכל חובבי הצ'אט GPT,
למי שמופיע שגיאה

בכרום, תנסו בדפדפן פיירפוקס.אצלי תמיד הופיע השגיאה עד שניסיתי בדפדפן פיירפוקס.
זה מידע לפי מה שמצאתי מתגובות של משתמשים בפורום של החברה openai.
נ.ב. אני גולש על נטפרי.
@Uri-W כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:
לכל חובבי הצ'אט GPT,
למי שמופיע שגיאה

בכרום, תנסו בדפדפן פיירפוקס.אצלי תמיד הופיע השגיאה עד שניסיתי בדפדפן פיירפוקס.
זה מידע לפי מה שמצאתי מתגובות של משתמשים בפורום של החברה openai.
נ.ב. אני גולש על נטפרי.
אולי כי בכרום היה לך תרגום אוטומטי ובפיירפוקס אין.
אצלי תמיד כשהתרגום האוטומטי היה פעיל הוא קרס, ובלי תרגום עבד פיקס. -
@משה-144 כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:
@Uri-W כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:
לכל חובבי הצ'אט GPT,
למי שמופיע שגיאה

בכרום, תנסו בדפדפן פיירפוקס.אצלי תמיד הופיע השגיאה עד שניסיתי בדפדפן פיירפוקס.
זה מידע לפי מה שמצאתי מתגובות של משתמשים בפורום של החברה openai.
נ.ב. אני גולש על נטפרי.
אולי כי בכרום היה לך תרגום אוטומטי ובפיירפוקס אין.
אצלי תמיד כשהתרגום האוטומטי היה פעיל הוא קרס, ובלי תרגום עבד פיקס.לי אין תרגום אוטומטי ובכל זאת קיבלתי את השגיאה
אגב, כעת אני מקבל שגיאת 502 של cloudflare באתר של הצ'אט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות







