דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. I5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה

I5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
46 פוסטים 12 כותבים 1.4k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A0533057932A A0533057932

    @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

    @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

    @yair זה מחשב של לנובו
    THINBOOK
    א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
    שניהם דור11 המעבר של אינטל

    מולחם?! בכזה סדרה?!

    כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
    ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

    מתכנת חובבמ מנותק
    מתכנת חובבמ מנותק
    מתכנת חובב
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #19

    @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

    כוונתו סלוט בודד

    סלוט בודד ב I7 ?

    צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • F frize37

      מה שווה לקנות?
      זה מחשב שא''א להוסיף אלא א''כ מחליפים
      יש אחד שמגיע עם I5 עם 16 גיגה
      ויש אחר I7 עם 8 גיגה
      תודה

      מתכנת חובבמ מנותק
      מתכנת חובבמ מנותק
      מתכנת חובב
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #20

      @frize37 תלוי למה אתה צריך את המחשב, אם זה לא לגרפיקה או גיימינג אתה לא תצטרך יותר מ 8

      צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

      F תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

        @frize37 תלוי למה אתה צריך את המחשב, אם זה לא לגרפיקה או גיימינג אתה לא תצטרך יותר מ 8

        F מנותק
        F מנותק
        frize37
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @מתכנת-חובב אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

        @frize37 תלוי למה אתה צריך את המחשב, אם זה לא לגרפיקה או גיימינג אתה לא תצטרך יותר מ 8

        אבל כשאתה רואה שני המחשבים לפניך הI7 יהיה יותר מהיר?
        עד היום היה לי רק I5 וראיתי הבדל אם היה 8 או 16 גיגה
        הנה דוגמא
        אני כרגע כמעט לא פתוח לי כלום ואני רואה שימוש של 60 אחוז בזכרון
        אני קורא את זה נכון?
        43c3d652-4a46-47da-99b0-7010173940a0-image.png

        משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • F frize37

          @מתכנת-חובב אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

          @frize37 תלוי למה אתה צריך את המחשב, אם זה לא לגרפיקה או גיימינג אתה לא תצטרך יותר מ 8

          אבל כשאתה רואה שני המחשבים לפניך הI7 יהיה יותר מהיר?
          עד היום היה לי רק I5 וראיתי הבדל אם היה 8 או 16 גיגה
          הנה דוגמא
          אני כרגע כמעט לא פתוח לי כלום ואני רואה שימוש של 60 אחוז בזכרון
          אני קורא את זה נכון?
          43c3d652-4a46-47da-99b0-7010173940a0-image.png

          משה מזרחימ מנותק
          משה מזרחימ מנותק
          משה מזרחי
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

          אני קורא את זה נכון?

          כן
          אבל תעלה עוד צילום , אחרי שתלחץ לחיצה על הראם (זיכרון) - שיוצג מהגבוה לנמוך

          הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

          F תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • משה מזרחימ משה מזרחי

            @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

            אני קורא את זה נכון?

            כן
            אבל תעלה עוד צילום , אחרי שתלחץ לחיצה על הראם (זיכרון) - שיוצג מהגבוה לנמוך

            F מנותק
            F מנותק
            frize37
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #23

            @משה-מזרחי אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

            @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

            אני קורא את זה נכון?

            כן
            אבל תעלה עוד צילום , אחרי שתלחץ לחיצה על הראם (זיכרון) - שיוצג מהגבוה לנמוך

            2fa650f1-8d13-4d08-95e6-6a9e75f290a1-image.png

            משה מזרחימ מתכנת חובבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • F frize37

              @משה-מזרחי אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

              @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

              אני קורא את זה נכון?

              כן
              אבל תעלה עוד צילום , אחרי שתלחץ לחיצה על הראם (זיכרון) - שיוצג מהגבוה לנמוך

              2fa650f1-8d13-4d08-95e6-6a9e75f290a1-image.png

              משה מזרחימ מנותק
              משה מזרחימ מנותק
              משה מזרחי
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #24

              @frize37
              כמה שאלות
              זה עם 8?
              למה השימושים שלך?
              אתה מתכנן עוד שימושים חוץ ממה שאתה משתמש עכשיו?

              הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • F frize37

                @משה-מזרחי אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                אני קורא את זה נכון?

                כן
                אבל תעלה עוד צילום , אחרי שתלחץ לחיצה על הראם (זיכרון) - שיוצג מהגבוה לנמוך

                2fa650f1-8d13-4d08-95e6-6a9e75f290a1-image.png

                מתכנת חובבמ מנותק
                מתכנת חובבמ מנותק
                מתכנת חובב
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #25

                @frize37 שוב, גם במצב הזה, כל עוד אתה לא משתמש בתוכנות כבדות מידי אין טעם שתשקיע ב 16 ג'יגה
                גם 60 אחוז ראם תפוס זה בסדר לגמרי (ואגב, זה כנראה בגלל שיש לך הרבה כרטיסיות בדפדפן)

                צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                F תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • F frize37

                  עזבו עכשיו לקנות כי להוסיף 300-400 ש''ח זה לא בכדי
                  אני שואל כזה דבר
                  מחשב אחד
                  I7 עם 8 גיגה ראם. אין אופציה להוסיף (אולי להחליף לגמרי)
                  256 גיגה SSD
                  או
                  I5 עם 16 גיגה ראם
                  512 גיגה SSD
                  שניהם אותו מחשב חוץ מזה
                  באותו מחיר
                  מה כדאי?

                  65159652-fba4-4a69-a452-be649a493e61-image.png

                  T מנותק
                  T מנותק
                  tehila
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  @frize37 את ה I7 אני מכיר ואם אני זוכר טוב הראם לא מולחם אלא מקל אחד ואין אפשרות להוסיף אבל יש אפשרות להחליף

                  משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • T tehila

                    @frize37 את ה I7 אני מכיר ואם אני זוכר טוב הראם לא מולחם אלא מקל אחד ואין אפשרות להוסיף אבל יש אפשרות להחליף

                    משה מזרחימ מנותק
                    משה מזרחימ מנותק
                    משה מזרחי
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #27

                    @tehila אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                    ואין אפשרות להוסיף

                    מי מונע?
                    הלוח?

                    הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                    T תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • משה מזרחימ משה מזרחי

                      @tehila אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                      ואין אפשרות להוסיף

                      מי מונע?
                      הלוח?

                      T מנותק
                      T מנותק
                      tehila
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #28

                      @משה-מזרחי כן סולט בודד

                      F תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                        @frize37 שוב, גם במצב הזה, כל עוד אתה לא משתמש בתוכנות כבדות מידי אין טעם שתשקיע ב 16 ג'יגה
                        גם 60 אחוז ראם תפוס זה בסדר לגמרי (ואגב, זה כנראה בגלל שיש לך הרבה כרטיסיות בדפדפן)

                        F מנותק
                        F מנותק
                        frize37
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #29

                        @מתכנת-חובב אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                        @frize37 שוב, גם במצב הזה, כל עוד אתה לא משתמש בתוכנות כבדות מידי אין טעם שתשקיע ב 16 ג'יגה
                        גם 60 אחוז ראם תפוס זה בסדר לגמרי (ואגב, זה כנראה בגלל שיש לך הרבה כרטיסיות בדפדפן)

                        7 חלונות זה הרבה?
                        הנה צילום ממחשב
                        עבודה משרדית המון פתוח (שני מסכים וכ''א מלא) יש לו אמנם 32 גיגה אבל עם I5 ישן
                        572a53a5-f23c-43b0-8130-38ad98b7c177-image.png

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • T tehila

                          @משה-מזרחי כן סולט בודד

                          F מנותק
                          F מנותק
                          frize37
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי frize37
                          #30

                          @tehila אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                          @משה-מזרחי כן סולט בודד

                          מכירים את המחשב הזה ספציפי? אפשר להחליף?

                          משה מזרחימ T 2 תגובות תגובה אחרונה
                          2
                          • F frize37

                            @tehila אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                            @משה-מזרחי כן סולט בודד

                            מכירים את המחשב הזה ספציפי? אפשר להחליף?

                            משה מזרחימ מנותק
                            משה מזרחימ מנותק
                            משה מזרחי
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה מזרחי
                            #31

                            @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                            מישהו יכול לתרום לי V

                            תמחק - שלא תקבל גם הרחקה
                            תוכל לפנות לניהול שיפתחו לך את הצ'אט - לשיקולם...

                            https://mitmachim.top/contact

                            הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                            F תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • משה מזרחימ משה מזרחי

                              @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                              מישהו יכול לתרום לי V

                              תמחק - שלא תקבל גם הרחקה
                              תוכל לפנות לניהול שיפתחו לך את הצ'אט - לשיקולם...

                              https://mitmachim.top/contact

                              F מנותק
                              F מנותק
                              frize37
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #32

                              @משה-מזרחי אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                              @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                              מישהו יכול לתרום לי V

                              תמחק - שלא תקבל גם הרחקה
                              תוכל לפנות לניהול שיפתחו לך את הצ'אט - לשיקולם...

                              על מה ירחיקו
                              יש כאן מעל שנה ושלחתי גם בקשה ואף אחד לא טרח לענות לי אפי'...

                              משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • F frize37

                                @משה-מזרחי אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                מישהו יכול לתרום לי V

                                תמחק - שלא תקבל גם הרחקה
                                תוכל לפנות לניהול שיפתחו לך את הצ'אט - לשיקולם...

                                על מה ירחיקו
                                יש כאן מעל שנה ושלחתי גם בקשה ואף אחד לא טרח לענות לי אפי'...

                                משה מזרחימ מנותק
                                משה מזרחימ מנותק
                                משה מזרחי
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #33

                                @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                על מה ירחיקו

                                חוקי הפורום

                                @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                יש כאן מעל שנה ושלחתי גם בקשה ואף אחד לא טרח לענות לי אפי'...

                                אני לא מהניהול
                                וגם לא נגדך
                                פשוט מסביר לך מה הולך פה
                                אגב תזכור - אף אחד פה לא חייב לנו כלום אנחנו משתמשים בפלטפורמה הזאת בחינם ולא תמיד זוכרים שיש אנשים שטורחים עובדים ומשלמים שזה ימשיך להתקיים

                                הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • F frize37

                                  @tehila אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                  @משה-מזרחי כן סולט בודד

                                  מכירים את המחשב הזה ספציפי? אפשר להחליף?

                                  T מנותק
                                  T מנותק
                                  tehila
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #34

                                  @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                  מכירים את המחשב הזה ספציפי? אפשר להחליף?

                                  @tehila אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                  ואם אני זוכר טוב הראם לא מולחם אלא מקל אחד ואין אפשרות להוסיף אבל יש אפשרות להחליף

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • F מנותק
                                    F מנותק
                                    frize37
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #35

                                    אולי מישהו יכול לחפש לי את הכרטיס הזה מה המחיר שלו
                                    רק אחד של 16 גיגה
                                    לבדוק האם שווה לקנות ולהחליף
                                    תודה
                                    זה מה שמגיע בפנים
                                    8GB Soldered LPDDR4x-4266
                                    כנראה זה מה שאני צריך
                                    16GB Soldered LPDDR4x-4266

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • M מנותק
                                      M מנותק
                                      mdy
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי mdy
                                      #36

                                      הרבה בלה בלה.
                                      לעבודה משרדית אפילו עם הרבה חלונות פתוחים חושב שהמעלה של הזיכרון והדיסק הקשיח עולה על הi7
                                      אני הייתי הולך על ה-i5 עם זיכרון גדול ונפח דיסק כפול
                                      אגב, הרצת בדיקת השוואה בין שני המעבדים באתרי ההשוואות? לא בטוח שה-i7 חזק יותר

                                      F A0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • M mdy

                                        הרבה בלה בלה.
                                        לעבודה משרדית אפילו עם הרבה חלונות פתוחים חושב שהמעלה של הזיכרון והדיסק הקשיח עולה על הi7
                                        אני הייתי הולך על ה-i5 עם זיכרון גדול ונפח דיסק כפול
                                        אגב, הרצת בדיקת השוואה בין שני המעבדים באתרי ההשוואות? לא בטוח שה-i7 חזק יותר

                                        F מנותק
                                        F מנותק
                                        frize37
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #37

                                        @mdy אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                        הרבה בלה בלה.
                                        לעבודה משרדית אפילו עם הרבה חלונות פתוחים חושב שהמעלה של הזיכרון והדיסק הקשיח עולה על הi7
                                        אני הייתי הולך על ה-i5 עם זיכרון גדול ונפח דיסק כפול
                                        אגב, הרצת בדיקת השוואה בין שני המעבדים באתרי ההשוואות? לא בטוח שה-i7 חזק יותר

                                        אין לי מושג איך לעשות את זה

                                        M F 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • F frize37

                                          @mdy אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                          הרבה בלה בלה.
                                          לעבודה משרדית אפילו עם הרבה חלונות פתוחים חושב שהמעלה של הזיכרון והדיסק הקשיח עולה על הi7
                                          אני הייתי הולך על ה-i5 עם זיכרון גדול ונפח דיסק כפול
                                          אגב, הרצת בדיקת השוואה בין שני המעבדים באתרי ההשוואות? לא בטוח שה-i7 חזק יותר

                                          אין לי מושג איך לעשות את זה

                                          M מנותק
                                          M מנותק
                                          mdy
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי mdy
                                          #38

                                          @frize37
                                          זה למשל.
                                          פשוט תכניס את שני המעבדים בגוגלקו תחתון
                                          לא יודע מה הכל אומר שם
                                          אבל המעניין ש66% הצביעו דווקא על הi5 לעומת 33% על הi7

                                          משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר