דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. I5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה

I5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
46 פוסטים 12 כותבים 1.4k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y Yair

    אז תלמד להזמין נשמה:)

    Y מנותק
    Y מנותק
    Yair
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #6

    אני אישית הבאתי 8 ראם של דגם ספציפי מאד של סמסונג, שבארץ רצו לי עליו 550 ש"ח.
    עלה לי 118 ש"ח עד הבית, הגיע תוך 3 יום.

    ליצירת קשר yair6166@gmail.com

    A תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • F frize37

      @yair זה מחשב של לנובו
      THINBOOK
      א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
      שניהם דור11 המעבר של אינטל

      A מנותק
      A מנותק
      aiib
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

      @yair זה מחשב של לנובו
      THINBOOK
      א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
      שניהם דור11 המעבר של אינטל

      מולחם?! בכזה סדרה?!

      A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • Y Yair

        אני אישית הבאתי 8 ראם של דגם ספציפי מאד של סמסונג, שבארץ רצו לי עליו 550 ש"ח.
        עלה לי 118 ש"ח עד הבית, הגיע תוך 3 יום.

        A מנותק
        A מנותק
        aiib
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        @yair איפה הזמנת?

        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A aiib

          @yair איפה הזמנת?

          Y מנותק
          Y מנותק
          Yair
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #9

          @aiib עניתי, אמזון.

          ליצירת קשר yair6166@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • A aiib

            @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

            @yair זה מחשב של לנובו
            THINBOOK
            א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
            שניהם דור11 המעבר של אינטל

            מולחם?! בכזה סדרה?!

            A0533057932A מנותק
            A0533057932A מנותק
            A0533057932
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #10

            @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

            @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

            @yair זה מחשב של לנובו
            THINBOOK
            א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
            שניהם דור11 המעבר של אינטל

            מולחם?! בכזה סדרה?!

            כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
            ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

            A מתכנת חובבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • F frize37

              מה שווה לקנות?
              זה מחשב שא''א להוסיף אלא א''כ מחליפים
              יש אחד שמגיע עם I5 עם 16 גיגה
              ויש אחר I7 עם 8 גיגה
              תודה

              1 מנותק
              1 מנותק
              1011
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #11

              @frize37 I7 יהיה עדיף בדרך כלל, אא"כ יש לך שימוש בתוכנות שצורכות הרבה זיכרון RAM.

              ש A0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • 1 1011

                @frize37 I7 יהיה עדיף בדרך כלל, אא"כ יש לך שימוש בתוכנות שצורכות הרבה זיכרון RAM.

                ש מנותק
                ש מנותק
                שאול112
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #12

                @1011 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                @frize37 I7 יהיה עדיף בדרך כלל, אא"כ יש לך שימוש בתוכנות שצורכות הרבה זיכרון RAM.

                ברור.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 1 1011

                  @frize37 I7 יהיה עדיף בדרך כלל, אא"כ יש לך שימוש בתוכנות שצורכות הרבה זיכרון RAM.

                  A0533057932A מנותק
                  A0533057932A מנותק
                  A0533057932
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #13

                  @1011 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                  @frize37 I7 יהיה עדיף בדרך כלל, אא"כ יש לך שימוש בתוכנות שצורכות הרבה זיכרון RAM.

                  וגם אז i7 עדיף
                  ויקנו מקל של 16 ראם

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A0533057932A A0533057932

                    @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                    @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                    @yair זה מחשב של לנובו
                    THINBOOK
                    א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                    שניהם דור11 המעבר של אינטל

                    מולחם?! בכזה סדרה?!

                    כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                    ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                    A מנותק
                    A מנותק
                    aiib
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #14

                    @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                    @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                    @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                    @yair זה מחשב של לנובו
                    THINBOOK
                    א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                    שניהם דור11 המעבר של אינטל

                    מולחם?! בכזה סדרה?!

                    כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                    ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                    אוקי... אם ככה ייתכן באמת שא"א להחליף ל16 כי המחשב יהיה מוגבל.

                    F תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • F מנותק
                      F מנותק
                      frize37
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי frize37
                      #15

                      עזבו עכשיו לקנות כי להוסיף 300-400 ש''ח זה לא בכדי
                      אני שואל כזה דבר
                      מחשב אחד
                      I7 עם 8 גיגה ראם. אין אופציה להוסיף (אולי להחליף לגמרי)
                      256 גיגה SSD
                      או
                      I5 עם 16 גיגה ראם
                      512 גיגה SSD
                      שניהם אותו מחשב חוץ מזה
                      באותו מחיר
                      מה כדאי?

                      65159652-fba4-4a69-a452-be649a493e61-image.png

                      F T 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • F frize37

                        עזבו עכשיו לקנות כי להוסיף 300-400 ש''ח זה לא בכדי
                        אני שואל כזה דבר
                        מחשב אחד
                        I7 עם 8 גיגה ראם. אין אופציה להוסיף (אולי להחליף לגמרי)
                        256 גיגה SSD
                        או
                        I5 עם 16 גיגה ראם
                        512 גיגה SSD
                        שניהם אותו מחשב חוץ מזה
                        באותו מחיר
                        מה כדאי?

                        65159652-fba4-4a69-a452-be649a493e61-image.png

                        F מנותק
                        F מנותק
                        frize37
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #16

                        וזה הכרטיס שלו של 16
                        16GB Soldered LPDDR4x-4266
                        אני לא רואה מה המחירים....

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A aiib

                          @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                          @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                          @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                          @yair זה מחשב של לנובו
                          THINBOOK
                          א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                          שניהם דור11 המעבר של אינטל

                          מולחם?! בכזה סדרה?!

                          כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                          ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                          אוקי... אם ככה ייתכן באמת שא"א להחליף ל16 כי המחשב יהיה מוגבל.

                          F מנותק
                          F מנותק
                          frize37
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #17

                          @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                          @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                          @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                          @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                          @yair זה מחשב של לנובו
                          THINBOOK
                          א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                          שניהם דור11 המעבר של אינטל

                          מולחם?! בכזה סדרה?!

                          כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                          ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                          אוקי... אם ככה ייתכן באמת שא"א להחליף ל16 כי המחשב יהיה מוגבל.

                          מה זה אומר???

                          d4898d91-277e-4f31-b01d-da35ea80dabf-image.png

                          משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • F frize37

                            @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                            @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                            @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                            @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                            @yair זה מחשב של לנובו
                            THINBOOK
                            א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                            שניהם דור11 המעבר של אינטל

                            מולחם?! בכזה סדרה?!

                            כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                            ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                            אוקי... אם ככה ייתכן באמת שא"א להחליף ל16 כי המחשב יהיה מוגבל.

                            מה זה אומר???

                            d4898d91-277e-4f31-b01d-da35ea80dabf-image.png

                            משה מזרחימ מנותק
                            משה מזרחימ מנותק
                            משה מזרחי
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה מזרחי
                            #18

                            @frize37
                            אולי הבעיה זה עם הלוח אם
                            כי המעבד (i7) תומך בשתי סלוטים עד 64 ג'יגה

                            https://ark.intel.com/content/www/us/en/ark/products/208921/intel-core-i7-1165g7-processor-12m-cache-up-to-4-70-ghz-with-ipu.html

                            כנל ה i5
                            https://www.intel.com/content/www/us/en/products/sku/208658/intel-core-i51135g7-processor-8m-cache-up-to-4-20-ghz/specifications.html?wapkw=i5-1135g7

                            הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A0533057932A A0533057932

                              @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                              @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                              @yair זה מחשב של לנובו
                              THINBOOK
                              א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                              שניהם דור11 המעבר של אינטל

                              מולחם?! בכזה סדרה?!

                              כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                              ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                              מתכנת חובבמ מנותק
                              מתכנת חובבמ מנותק
                              מתכנת חובב
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #19

                              @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                              כוונתו סלוט בודד

                              סלוט בודד ב I7 ?

                              צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • F frize37

                                מה שווה לקנות?
                                זה מחשב שא''א להוסיף אלא א''כ מחליפים
                                יש אחד שמגיע עם I5 עם 16 גיגה
                                ויש אחר I7 עם 8 גיגה
                                תודה

                                מתכנת חובבמ מנותק
                                מתכנת חובבמ מנותק
                                מתכנת חובב
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #20

                                @frize37 תלוי למה אתה צריך את המחשב, אם זה לא לגרפיקה או גיימינג אתה לא תצטרך יותר מ 8

                                צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                                F תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                                  @frize37 תלוי למה אתה צריך את המחשב, אם זה לא לגרפיקה או גיימינג אתה לא תצטרך יותר מ 8

                                  F מנותק
                                  F מנותק
                                  frize37
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #21

                                  @מתכנת-חובב אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                  @frize37 תלוי למה אתה צריך את המחשב, אם זה לא לגרפיקה או גיימינג אתה לא תצטרך יותר מ 8

                                  אבל כשאתה רואה שני המחשבים לפניך הI7 יהיה יותר מהיר?
                                  עד היום היה לי רק I5 וראיתי הבדל אם היה 8 או 16 גיגה
                                  הנה דוגמא
                                  אני כרגע כמעט לא פתוח לי כלום ואני רואה שימוש של 60 אחוז בזכרון
                                  אני קורא את זה נכון?
                                  43c3d652-4a46-47da-99b0-7010173940a0-image.png

                                  משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • F frize37

                                    @מתכנת-חובב אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                    @frize37 תלוי למה אתה צריך את המחשב, אם זה לא לגרפיקה או גיימינג אתה לא תצטרך יותר מ 8

                                    אבל כשאתה רואה שני המחשבים לפניך הI7 יהיה יותר מהיר?
                                    עד היום היה לי רק I5 וראיתי הבדל אם היה 8 או 16 גיגה
                                    הנה דוגמא
                                    אני כרגע כמעט לא פתוח לי כלום ואני רואה שימוש של 60 אחוז בזכרון
                                    אני קורא את זה נכון?
                                    43c3d652-4a46-47da-99b0-7010173940a0-image.png

                                    משה מזרחימ מנותק
                                    משה מזרחימ מנותק
                                    משה מזרחי
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #22

                                    @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                    אני קורא את זה נכון?

                                    כן
                                    אבל תעלה עוד צילום , אחרי שתלחץ לחיצה על הראם (זיכרון) - שיוצג מהגבוה לנמוך

                                    הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                                    F תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • משה מזרחימ משה מזרחי

                                      @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                      אני קורא את זה נכון?

                                      כן
                                      אבל תעלה עוד צילום , אחרי שתלחץ לחיצה על הראם (זיכרון) - שיוצג מהגבוה לנמוך

                                      F מנותק
                                      F מנותק
                                      frize37
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #23

                                      @משה-מזרחי אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                      @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                      אני קורא את זה נכון?

                                      כן
                                      אבל תעלה עוד צילום , אחרי שתלחץ לחיצה על הראם (זיכרון) - שיוצג מהגבוה לנמוך

                                      2fa650f1-8d13-4d08-95e6-6a9e75f290a1-image.png

                                      משה מזרחימ מתכנת חובבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • F frize37

                                        @משה-מזרחי אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                        @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                        אני קורא את זה נכון?

                                        כן
                                        אבל תעלה עוד צילום , אחרי שתלחץ לחיצה על הראם (זיכרון) - שיוצג מהגבוה לנמוך

                                        2fa650f1-8d13-4d08-95e6-6a9e75f290a1-image.png

                                        משה מזרחימ מנותק
                                        משה מזרחימ מנותק
                                        משה מזרחי
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #24

                                        @frize37
                                        כמה שאלות
                                        זה עם 8?
                                        למה השימושים שלך?
                                        אתה מתכנן עוד שימושים חוץ ממה שאתה משתמש עכשיו?

                                        הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • F frize37

                                          @משה-מזרחי אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                          @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                          אני קורא את זה נכון?

                                          כן
                                          אבל תעלה עוד צילום , אחרי שתלחץ לחיצה על הראם (זיכרון) - שיוצג מהגבוה לנמוך

                                          2fa650f1-8d13-4d08-95e6-6a9e75f290a1-image.png

                                          מתכנת חובבמ מנותק
                                          מתכנת חובבמ מנותק
                                          מתכנת חובב
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #25

                                          @frize37 שוב, גם במצב הזה, כל עוד אתה לא משתמש בתוכנות כבדות מידי אין טעם שתשקיע ב 16 ג'יגה
                                          גם 60 אחוז ראם תפוס זה בסדר לגמרי (ואגב, זה כנראה בגלל שיש לך הרבה כרטיסיות בדפדפן)

                                          צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                                          F תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר