דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. I5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה

I5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
46 פוסטים 12 כותבים 1.4k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 1 1011

    @frize37 I7 יהיה עדיף בדרך כלל, אא"כ יש לך שימוש בתוכנות שצורכות הרבה זיכרון RAM.

    A0533057932A מנותק
    A0533057932A מנותק
    A0533057932
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    @1011 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

    @frize37 I7 יהיה עדיף בדרך כלל, אא"כ יש לך שימוש בתוכנות שצורכות הרבה זיכרון RAM.

    וגם אז i7 עדיף
    ויקנו מקל של 16 ראם

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • A0533057932A A0533057932

      @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

      @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

      @yair זה מחשב של לנובו
      THINBOOK
      א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
      שניהם דור11 המעבר של אינטל

      מולחם?! בכזה סדרה?!

      כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
      ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

      A מנותק
      A מנותק
      aiib
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

      @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

      @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

      @yair זה מחשב של לנובו
      THINBOOK
      א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
      שניהם דור11 המעבר של אינטל

      מולחם?! בכזה סדרה?!

      כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
      ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

      אוקי... אם ככה ייתכן באמת שא"א להחליף ל16 כי המחשב יהיה מוגבל.

      F תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • F מנותק
        F מנותק
        frize37
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי frize37
        #15

        עזבו עכשיו לקנות כי להוסיף 300-400 ש''ח זה לא בכדי
        אני שואל כזה דבר
        מחשב אחד
        I7 עם 8 גיגה ראם. אין אופציה להוסיף (אולי להחליף לגמרי)
        256 גיגה SSD
        או
        I5 עם 16 גיגה ראם
        512 גיגה SSD
        שניהם אותו מחשב חוץ מזה
        באותו מחיר
        מה כדאי?

        65159652-fba4-4a69-a452-be649a493e61-image.png

        F T 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • F frize37

          עזבו עכשיו לקנות כי להוסיף 300-400 ש''ח זה לא בכדי
          אני שואל כזה דבר
          מחשב אחד
          I7 עם 8 גיגה ראם. אין אופציה להוסיף (אולי להחליף לגמרי)
          256 גיגה SSD
          או
          I5 עם 16 גיגה ראם
          512 גיגה SSD
          שניהם אותו מחשב חוץ מזה
          באותו מחיר
          מה כדאי?

          65159652-fba4-4a69-a452-be649a493e61-image.png

          F מנותק
          F מנותק
          frize37
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          וזה הכרטיס שלו של 16
          16GB Soldered LPDDR4x-4266
          אני לא רואה מה המחירים....

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A aiib

            @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

            @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

            @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

            @yair זה מחשב של לנובו
            THINBOOK
            א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
            שניהם דור11 המעבר של אינטל

            מולחם?! בכזה סדרה?!

            כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
            ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

            אוקי... אם ככה ייתכן באמת שא"א להחליף ל16 כי המחשב יהיה מוגבל.

            F מנותק
            F מנותק
            frize37
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

            @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

            @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

            @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

            @yair זה מחשב של לנובו
            THINBOOK
            א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
            שניהם דור11 המעבר של אינטל

            מולחם?! בכזה סדרה?!

            כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
            ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

            אוקי... אם ככה ייתכן באמת שא"א להחליף ל16 כי המחשב יהיה מוגבל.

            מה זה אומר???

            d4898d91-277e-4f31-b01d-da35ea80dabf-image.png

            משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • F frize37

              @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

              @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

              @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

              @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

              @yair זה מחשב של לנובו
              THINBOOK
              א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
              שניהם דור11 המעבר של אינטל

              מולחם?! בכזה סדרה?!

              כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
              ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

              אוקי... אם ככה ייתכן באמת שא"א להחליף ל16 כי המחשב יהיה מוגבל.

              מה זה אומר???

              d4898d91-277e-4f31-b01d-da35ea80dabf-image.png

              משה מזרחימ מנותק
              משה מזרחימ מנותק
              משה מזרחי
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה מזרחי
              #18

              @frize37
              אולי הבעיה זה עם הלוח אם
              כי המעבד (i7) תומך בשתי סלוטים עד 64 ג'יגה

              https://ark.intel.com/content/www/us/en/ark/products/208921/intel-core-i7-1165g7-processor-12m-cache-up-to-4-70-ghz-with-ipu.html

              כנל ה i5
              https://www.intel.com/content/www/us/en/products/sku/208658/intel-core-i51135g7-processor-8m-cache-up-to-4-20-ghz/specifications.html?wapkw=i5-1135g7

              הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A0533057932A A0533057932

                @aiib אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                @yair זה מחשב של לנובו
                THINBOOK
                א''א להוסיף. וזה לא עולה 120 שקל
                שניהם דור11 המעבר של אינטל

                מולחם?! בכזה סדרה?!

                כוונתו סלוט בודד ולא 2 לכאורה
                ועל כו זה לא תוספת של 8 אלא קניה של 16

                מתכנת חובבמ מנותק
                מתכנת חובבמ מנותק
                מתכנת חובב
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @a0533057932 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                כוונתו סלוט בודד

                סלוט בודד ב I7 ?

                צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • F frize37

                  מה שווה לקנות?
                  זה מחשב שא''א להוסיף אלא א''כ מחליפים
                  יש אחד שמגיע עם I5 עם 16 גיגה
                  ויש אחר I7 עם 8 גיגה
                  תודה

                  מתכנת חובבמ מנותק
                  מתכנת חובבמ מנותק
                  מתכנת חובב
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @frize37 תלוי למה אתה צריך את המחשב, אם זה לא לגרפיקה או גיימינג אתה לא תצטרך יותר מ 8

                  צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                  F תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                    @frize37 תלוי למה אתה צריך את המחשב, אם זה לא לגרפיקה או גיימינג אתה לא תצטרך יותר מ 8

                    F מנותק
                    F מנותק
                    frize37
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @מתכנת-חובב אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                    @frize37 תלוי למה אתה צריך את המחשב, אם זה לא לגרפיקה או גיימינג אתה לא תצטרך יותר מ 8

                    אבל כשאתה רואה שני המחשבים לפניך הI7 יהיה יותר מהיר?
                    עד היום היה לי רק I5 וראיתי הבדל אם היה 8 או 16 גיגה
                    הנה דוגמא
                    אני כרגע כמעט לא פתוח לי כלום ואני רואה שימוש של 60 אחוז בזכרון
                    אני קורא את זה נכון?
                    43c3d652-4a46-47da-99b0-7010173940a0-image.png

                    משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • F frize37

                      @מתכנת-חובב אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                      @frize37 תלוי למה אתה צריך את המחשב, אם זה לא לגרפיקה או גיימינג אתה לא תצטרך יותר מ 8

                      אבל כשאתה רואה שני המחשבים לפניך הI7 יהיה יותר מהיר?
                      עד היום היה לי רק I5 וראיתי הבדל אם היה 8 או 16 גיגה
                      הנה דוגמא
                      אני כרגע כמעט לא פתוח לי כלום ואני רואה שימוש של 60 אחוז בזכרון
                      אני קורא את זה נכון?
                      43c3d652-4a46-47da-99b0-7010173940a0-image.png

                      משה מזרחימ מנותק
                      משה מזרחימ מנותק
                      משה מזרחי
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                      אני קורא את זה נכון?

                      כן
                      אבל תעלה עוד צילום , אחרי שתלחץ לחיצה על הראם (זיכרון) - שיוצג מהגבוה לנמוך

                      הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                      F תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • משה מזרחימ משה מזרחי

                        @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                        אני קורא את זה נכון?

                        כן
                        אבל תעלה עוד צילום , אחרי שתלחץ לחיצה על הראם (זיכרון) - שיוצג מהגבוה לנמוך

                        F מנותק
                        F מנותק
                        frize37
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        @משה-מזרחי אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                        @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                        אני קורא את זה נכון?

                        כן
                        אבל תעלה עוד צילום , אחרי שתלחץ לחיצה על הראם (זיכרון) - שיוצג מהגבוה לנמוך

                        2fa650f1-8d13-4d08-95e6-6a9e75f290a1-image.png

                        משה מזרחימ מתכנת חובבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • F frize37

                          @משה-מזרחי אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                          @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                          אני קורא את זה נכון?

                          כן
                          אבל תעלה עוד צילום , אחרי שתלחץ לחיצה על הראם (זיכרון) - שיוצג מהגבוה לנמוך

                          2fa650f1-8d13-4d08-95e6-6a9e75f290a1-image.png

                          משה מזרחימ מנותק
                          משה מזרחימ מנותק
                          משה מזרחי
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #24

                          @frize37
                          כמה שאלות
                          זה עם 8?
                          למה השימושים שלך?
                          אתה מתכנן עוד שימושים חוץ ממה שאתה משתמש עכשיו?

                          הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • F frize37

                            @משה-מזרחי אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                            @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                            אני קורא את זה נכון?

                            כן
                            אבל תעלה עוד צילום , אחרי שתלחץ לחיצה על הראם (זיכרון) - שיוצג מהגבוה לנמוך

                            2fa650f1-8d13-4d08-95e6-6a9e75f290a1-image.png

                            מתכנת חובבמ מנותק
                            מתכנת חובבמ מנותק
                            מתכנת חובב
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #25

                            @frize37 שוב, גם במצב הזה, כל עוד אתה לא משתמש בתוכנות כבדות מידי אין טעם שתשקיע ב 16 ג'יגה
                            גם 60 אחוז ראם תפוס זה בסדר לגמרי (ואגב, זה כנראה בגלל שיש לך הרבה כרטיסיות בדפדפן)

                            צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                            F תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • F frize37

                              עזבו עכשיו לקנות כי להוסיף 300-400 ש''ח זה לא בכדי
                              אני שואל כזה דבר
                              מחשב אחד
                              I7 עם 8 גיגה ראם. אין אופציה להוסיף (אולי להחליף לגמרי)
                              256 גיגה SSD
                              או
                              I5 עם 16 גיגה ראם
                              512 גיגה SSD
                              שניהם אותו מחשב חוץ מזה
                              באותו מחיר
                              מה כדאי?

                              65159652-fba4-4a69-a452-be649a493e61-image.png

                              T מנותק
                              T מנותק
                              tehila
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #26

                              @frize37 את ה I7 אני מכיר ואם אני זוכר טוב הראם לא מולחם אלא מקל אחד ואין אפשרות להוסיף אבל יש אפשרות להחליף

                              משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • T tehila

                                @frize37 את ה I7 אני מכיר ואם אני זוכר טוב הראם לא מולחם אלא מקל אחד ואין אפשרות להוסיף אבל יש אפשרות להחליף

                                משה מזרחימ מנותק
                                משה מזרחימ מנותק
                                משה מזרחי
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #27

                                @tehila אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                ואין אפשרות להוסיף

                                מי מונע?
                                הלוח?

                                הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                                T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • משה מזרחימ משה מזרחי

                                  @tehila אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                  ואין אפשרות להוסיף

                                  מי מונע?
                                  הלוח?

                                  T מנותק
                                  T מנותק
                                  tehila
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #28

                                  @משה-מזרחי כן סולט בודד

                                  F תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                                    @frize37 שוב, גם במצב הזה, כל עוד אתה לא משתמש בתוכנות כבדות מידי אין טעם שתשקיע ב 16 ג'יגה
                                    גם 60 אחוז ראם תפוס זה בסדר לגמרי (ואגב, זה כנראה בגלל שיש לך הרבה כרטיסיות בדפדפן)

                                    F מנותק
                                    F מנותק
                                    frize37
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #29

                                    @מתכנת-חובב אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                    @frize37 שוב, גם במצב הזה, כל עוד אתה לא משתמש בתוכנות כבדות מידי אין טעם שתשקיע ב 16 ג'יגה
                                    גם 60 אחוז ראם תפוס זה בסדר לגמרי (ואגב, זה כנראה בגלל שיש לך הרבה כרטיסיות בדפדפן)

                                    7 חלונות זה הרבה?
                                    הנה צילום ממחשב
                                    עבודה משרדית המון פתוח (שני מסכים וכ''א מלא) יש לו אמנם 32 גיגה אבל עם I5 ישן
                                    572a53a5-f23c-43b0-8130-38ad98b7c177-image.png

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • T tehila

                                      @משה-מזרחי כן סולט בודד

                                      F מנותק
                                      F מנותק
                                      frize37
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי frize37
                                      #30

                                      @tehila אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                      @משה-מזרחי כן סולט בודד

                                      מכירים את המחשב הזה ספציפי? אפשר להחליף?

                                      משה מזרחימ T 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • F frize37

                                        @tehila אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                        @משה-מזרחי כן סולט בודד

                                        מכירים את המחשב הזה ספציפי? אפשר להחליף?

                                        משה מזרחימ מנותק
                                        משה מזרחימ מנותק
                                        משה מזרחי
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה מזרחי
                                        #31

                                        @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                        מישהו יכול לתרום לי V

                                        תמחק - שלא תקבל גם הרחקה
                                        תוכל לפנות לניהול שיפתחו לך את הצ'אט - לשיקולם...

                                        https://mitmachim.top/contact

                                        הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                                        F תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • משה מזרחימ משה מזרחי

                                          @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                          מישהו יכול לתרום לי V

                                          תמחק - שלא תקבל גם הרחקה
                                          תוכל לפנות לניהול שיפתחו לך את הצ'אט - לשיקולם...

                                          https://mitmachim.top/contact

                                          F מנותק
                                          F מנותק
                                          frize37
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #32

                                          @משה-מזרחי אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                          @frize37 אמר בI5 עם 16 גיגה נגד I7 עם 8 גיגה:

                                          מישהו יכול לתרום לי V

                                          תמחק - שלא תקבל גם הרחקה
                                          תוכל לפנות לניהול שיפתחו לך את הצ'אט - לשיקולם...

                                          על מה ירחיקו
                                          יש כאן מעל שנה ושלחתי גם בקשה ואף אחד לא טרח לענות לי אפי'...

                                          משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר