דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. צריבת root
  5. איך עושים רוט לנגן כזה

איך עושים רוט לנגן כזה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר צריבת root
38 פוסטים 10 כותבים 2.0k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אנדרואיד מומחה

    @isashr-maman אם אתה רוצה שלא יהיה באפליקצית הגדרות אז צריך לערוך את אפליקצית הגדרות ואם אתה רוצה שלא יופיע ב מה שנגלל מלמעלה (שכחיתי איך קוראים לזה 😄 )אז צריך לערוך את ה systemUI

    משה 144מ מנותק
    משה 144מ מנותק
    משה 144
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #23

    @אנדרואיד-מומחה
    חלון ההתראות, 🙂

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • משה 144מ משה 144

      @אנדרואיד-מומחה
      חלון ההתראות, 🙂

      א מנותק
      א מנותק
      אנדרואיד מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנדרואיד מומחה
      #24

      @משה-144 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

      חלון ההתראות,

      לא נכון חלון ההתראות לא תמיד יחד עם הלחצנים לדוגמא בנגן (yescool m200)צריך ללחוץ על לחצן כדי לעבור להתראות

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אנדרואיד מומחה

        @isashr-maman אם אתה רוצה שלא יהיה באפליקצית הגדרות אז צריך לערוך את אפליקצית הגדרות ואם אתה רוצה שלא יופיע ב מה שנגלל מלמעלה (שכחיתי איך קוראים לזה 😄 )אז צריך לערוך את ה systemUI

        דוד 1ד מנותק
        דוד 1ד מנותק
        דוד 1
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 1
        #25

        @אנדרואיד-מומחה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

        שכחיתי איך קוראים לזה

        סטטוס בר!?

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • דוד 1ד דוד 1

          @אנדרואיד-מומחה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

          שכחיתי איך קוראים לזה

          סטטוס בר!?

          א מנותק
          א מנותק
          אנדרואיד מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #26

          @דוד-1 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

          סטטוס בר!?

          bנראה לי שזה השורה שתמיד נמצאת למעלה לא? (עם השעה, מצב הרשת, וכו')

          דוד 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אנדרואיד מומחה

            @דוד-1 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

            סטטוס בר!?

            bנראה לי שזה השורה שתמיד נמצאת למעלה לא? (עם השעה, מצב הרשת, וכו')

            דוד 1ד מנותק
            דוד 1ד מנותק
            דוד 1
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #27
            פוסט זה נמחק!
            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד 1ד דוד 1

              פוסט זה נמחק!

              א מנותק
              א מנותק
              אנדרואיד מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #28

              @דוד-1 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

              שורת המצב

              מה זה status bar בעברית???

              דוד 1ד I 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • א אנדרואיד מומחה

                @דוד-1 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                שורת המצב

                מה זה status bar בעברית???

                דוד 1ד מנותק
                דוד 1ד מנותק
                דוד 1
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #29

                @אנדרואיד-מומחה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                @דוד-1 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                שורת המצב

                מה זה status bar בעברית???

                צודק השורה למעלה נקראית שורת המצב,
                והתפריט הנגלל מלמעלה נקרא הגדרות מהירות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אנדרואיד מומחה

                  @דוד-1 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                  שורת המצב

                  מה זה status bar בעברית???

                  I מנותק
                  I מנותק
                  ISASHR MAMAN
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #30

                  @אנדרואיד-מומחה תכלס האם זה מורכב להוריד את הסמל של הWF והאם מספיק רק אפליקצית קיגרוט

                  מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • I ISASHR MAMAN

                    @אנדרואיד-מומחה תכלס האם זה מורכב להוריד את הסמל של הWF והאם מספיק רק אפליקצית קיגרוט

                    מישהו12מ מנותק
                    מישהו12מ מנותק
                    מישהו12
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #31

                    @isashr-maman אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                    @אנדרואיד-מומחה תכלס האם זה מורכב להוריד את הסמל של הWF והאם מספיק רק אפליקצית קיגרוט

                    מהססטוס בר? מורכב

                    הבלוג שלי
                    https://aiv-dev.com/he-IL/

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מישהו12מ מישהו12

                      @isashr-maman אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                      @אנדרואיד-מומחה תכלס האם זה מורכב להוריד את הסמל של הWF והאם מספיק רק אפליקצית קיגרוט

                      מהססטוס בר? מורכב

                      I מנותק
                      I מנותק
                      ISASHR MAMAN
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #32

                      @מישהו12 כמה יעלה לי להוציא את זה מי ההגדרות או שפשוט שוה להביא את זה לאוט נאט שיוציאו את הWF

                      מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • I ISASHR MAMAN

                        @מישהו12 כמה יעלה לי להוציא את זה מי ההגדרות או שפשוט שוה להביא את זה לאוט נאט שיוציאו את הWF

                        מישהו12מ מנותק
                        מישהו12מ מנותק
                        מישהו12
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #33

                        @isashr-maman אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                        @מישהו12 כמה יעלה לי להוציא את זה מי ההגדרות או שפשוט שוה להביא את זה לאוט נאט שיוציאו את הWF

                        נראה לי לך לאאוטנט, אבל לא יודע.

                        הבלוג שלי
                        https://aiv-dev.com/he-IL/

                        א I 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • מישהו12מ מישהו12

                          @isashr-maman אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                          @מישהו12 כמה יעלה לי להוציא את זה מי ההגדרות או שפשוט שוה להביא את זה לאוט נאט שיוציאו את הWF

                          נראה לי לך לאאוטנט, אבל לא יודע.

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אנדרואיד מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #34

                          @מישהו12 (עד כמה שידוע לי) הם לא יסירו לו את הסמל

                          I תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אנדרואיד מומחה

                            @מישהו12 (עד כמה שידוע לי) הם לא יסירו לו את הסמל

                            I מנותק
                            I מנותק
                            ISASHR MAMAN
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #35

                            @אנדרואיד-מומחה טוב יש פה למישהו מסקנה איך מוקרידים את האפליקציות ואת הסמל של WF גם אם צריך לעבוד על זה או מישהו מיפה יכול לעשות את זה

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מישהו12מ מישהו12

                              @isashr-maman אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                              @מישהו12 כמה יעלה לי להוציא את זה מי ההגדרות או שפשוט שוה להביא את זה לאוט נאט שיוציאו את הWF

                              נראה לי לך לאאוטנט, אבל לא יודע.

                              I מנותק
                              I מנותק
                              ISASHR MAMAN
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #36

                              @מישהו12 יש לך מושג איך עורכים סטטוס בר בנגן אנדרואיד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • I ISASHR MAMAN

                                @אנדרואיד-מומחה טוב יש פה למישהו מסקנה איך מוקרידים את האפליקציות ואת הסמל של WF גם אם צריך לעבוד על זה או מישהו מיפה יכול לעשות את זה

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אנדרואיד מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #37

                                @isashr-maman אני יכול לנסות (דבר בצ'אט)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • I ISASHR MAMAN

                                  https://he.aliexpress.com/item/1005002365032477.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.699d4c4dPHkOrK

                                  D מנותק
                                  D מנותק
                                  davfila
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #38

                                  @isashr-maman אגב, איך הנגן פועל כראוי? והאם הבלוטות שלו יציב בשמיעה עם אוזניות? (שלא כמו הרבה נגנים סיניים) אני שוקל להזמין אחד כזה... בתודה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • אלישיא אלישי העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - אנדרואיד ב-

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פופולרי
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • צור קשר