איך עושים רוט לנגן כזה
-
@דוד-1 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
סטטוס בר!?
bנראה לי שזה השורה שתמיד נמצאת למעלה לא? (עם השעה, מצב הרשת, וכו')
-
-
@אנדרואיד-מומחה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
@דוד-1 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
שורת המצב
מה זה status bar בעברית???
צודק השורה למעלה נקראית שורת המצב,
והתפריט הנגלל מלמעלה נקרא הגדרות מהירות -
@אנדרואיד-מומחה תכלס האם זה מורכב להוריד את הסמל של הWF והאם מספיק רק אפליקצית קיגרוט
-
@אנדרואיד-מומחה תכלס האם זה מורכב להוריד את הסמל של הWF והאם מספיק רק אפליקצית קיגרוט
@isashr-maman אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
@אנדרואיד-מומחה תכלס האם זה מורכב להוריד את הסמל של הWF והאם מספיק רק אפליקצית קיגרוט
מהססטוס בר? מורכב
-
@isashr-maman אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
@אנדרואיד-מומחה תכלס האם זה מורכב להוריד את הסמל של הWF והאם מספיק רק אפליקצית קיגרוט
מהססטוס בר? מורכב
@מישהו12 כמה יעלה לי להוציא את זה מי ההגדרות או שפשוט שוה להביא את זה לאוט נאט שיוציאו את הWF
-
@מישהו12 כמה יעלה לי להוציא את זה מי ההגדרות או שפשוט שוה להביא את זה לאוט נאט שיוציאו את הWF
@isashr-maman אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
@מישהו12 כמה יעלה לי להוציא את זה מי ההגדרות או שפשוט שוה להביא את זה לאוט נאט שיוציאו את הWF
נראה לי לך לאאוטנט, אבל לא יודע.
-
@isashr-maman אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
@מישהו12 כמה יעלה לי להוציא את זה מי ההגדרות או שפשוט שוה להביא את זה לאוט נאט שיוציאו את הWF
נראה לי לך לאאוטנט, אבל לא יודע.
@מישהו12 (עד כמה שידוע לי) הם לא יסירו לו את הסמל
-
@מישהו12 (עד כמה שידוע לי) הם לא יסירו לו את הסמל
@אנדרואיד-מומחה טוב יש פה למישהו מסקנה איך מוקרידים את האפליקציות ואת הסמל של WF גם אם צריך לעבוד על זה או מישהו מיפה יכול לעשות את זה
-
@isashr-maman אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
@מישהו12 כמה יעלה לי להוציא את זה מי ההגדרות או שפשוט שוה להביא את זה לאוט נאט שיוציאו את הWF
נראה לי לך לאאוטנט, אבל לא יודע.
@מישהו12 יש לך מושג איך עורכים סטטוס בר בנגן אנדרואיד
-
@אנדרואיד-מומחה טוב יש פה למישהו מסקנה איך מוקרידים את האפליקציות ואת הסמל של WF גם אם צריך לעבוד על זה או מישהו מיפה יכול לעשות את זה
@isashr-maman אני יכול לנסות (דבר בצ'אט)
-
@isashr-maman אגב, איך הנגן פועל כראוי? והאם הבלוטות שלו יציב בשמיעה עם אוזניות? (שלא כמו הרבה נגנים סיניים) אני שוקל להזמין אחד כזה... בתודה.
-
א אלישי העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - אנדרואיד ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות