דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. צריבת root
  5. איך עושים רוט לנגן כזה

איך עושים רוט לנגן כזה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר צריבת root
38 פוסטים 10 כותבים 2.0k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהו12מ מישהו12

    @כיפה-אדומה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

    @אנדרואיד-מומחה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

    @כיפה-אדומה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

    לא משנה

    זה משנה מאד

    למה זה משנה בדיוק? הוא לא שאל על יתרונות הנגן אלא על ביצוע רוט

    ביצוע רוט הוא לפי מכשיר ולא לפי OS.

    כ מנותק
    כ מנותק
    כיפה אדומה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כיפה אדומה
    #15

    @מישהו12 אוקי. לא ידעתי... טנק'ס.
    אולי זה כי התכוונתי לפתיחת ניפוי באגים, ואז רוט בקינגו-רוט?

    I תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אנדרואיד מומחה

      @כיפה-אדומה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

      4.0

      התכוונת 4.2

      י מנותק
      י מנותק
      ילדנזק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #16

      @אנדרואיד-מומחה סתם שתדע שכתוב לו באתר מערכת של אנדרואיד 6.0 @כיפה-אדומה

      כ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י ילדנזק

        @אנדרואיד-מומחה סתם שתדע שכתוב לו באתר מערכת של אנדרואיד 6.0 @כיפה-אדומה

        כ מנותק
        כ מנותק
        כיפה אדומה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #17

        @ילדנזק 😞 😞 😞 איך פידחתי ת'צמי...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • כ כיפה אדומה

          @מישהו12 אוקי. לא ידעתי... טנק'ס.
          אולי זה כי התכוונתי לפתיחת ניפוי באגים, ואז רוט בקינגו-רוט?

          I מנותק
          I מנותק
          ISASHR MAMAN
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #18

          @כיפה-אדומה השאלה היא האם אני יוכל להוריד את הסמל של ה WF בעצמו

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • I ISASHR MAMAN

            @כיפה-אדומה השאלה היא האם אני יוכל להוריד את הסמל של ה WF בעצמו

            א מנותק
            א מנותק
            אנדרואיד מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #19

            @isashr-maman אתה מתכוון להסיר wi-fi וגם שלא יראו שהיה?

            I 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • א אנדרואיד מומחה

              @isashr-maman אתה מתכוון להסיר wi-fi וגם שלא יראו שהיה?

              I מנותק
              I מנותק
              ISASHR MAMAN
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #20
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אנדרואיד מומחה

                @isashr-maman אתה מתכוון להסיר wi-fi וגם שלא יראו שהיה?

                I מנותק
                I מנותק
                ISASHR MAMAN
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #21

                @אנדרואיד-מומחה כן

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • I ISASHR MAMAN

                  @אנדרואיד-מומחה כן

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אנדרואיד מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #22

                  @isashr-maman אם אתה רוצה שלא יהיה באפליקצית הגדרות אז צריך לערוך את אפליקצית הגדרות ואם אתה רוצה שלא יופיע ב מה שנגלל מלמעלה (שכחיתי איך קוראים לזה 😄 )אז צריך לערוך את ה systemUI

                  משה 144מ דוד 1ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • א אנדרואיד מומחה

                    @isashr-maman אם אתה רוצה שלא יהיה באפליקצית הגדרות אז צריך לערוך את אפליקצית הגדרות ואם אתה רוצה שלא יופיע ב מה שנגלל מלמעלה (שכחיתי איך קוראים לזה 😄 )אז צריך לערוך את ה systemUI

                    משה 144מ מנותק
                    משה 144מ מנותק
                    משה 144
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #23

                    @אנדרואיד-מומחה
                    חלון ההתראות, 🙂

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • משה 144מ משה 144

                      @אנדרואיד-מומחה
                      חלון ההתראות, 🙂

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אנדרואיד מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנדרואיד מומחה
                      #24

                      @משה-144 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                      חלון ההתראות,

                      לא נכון חלון ההתראות לא תמיד יחד עם הלחצנים לדוגמא בנגן (yescool m200)צריך ללחוץ על לחצן כדי לעבור להתראות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אנדרואיד מומחה

                        @isashr-maman אם אתה רוצה שלא יהיה באפליקצית הגדרות אז צריך לערוך את אפליקצית הגדרות ואם אתה רוצה שלא יופיע ב מה שנגלל מלמעלה (שכחיתי איך קוראים לזה 😄 )אז צריך לערוך את ה systemUI

                        דוד 1ד מנותק
                        דוד 1ד מנותק
                        דוד 1
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 1
                        #25

                        @אנדרואיד-מומחה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                        שכחיתי איך קוראים לזה

                        סטטוס בר!?

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • דוד 1ד דוד 1

                          @אנדרואיד-מומחה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                          שכחיתי איך קוראים לזה

                          סטטוס בר!?

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אנדרואיד מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #26

                          @דוד-1 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                          סטטוס בר!?

                          bנראה לי שזה השורה שתמיד נמצאת למעלה לא? (עם השעה, מצב הרשת, וכו')

                          דוד 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אנדרואיד מומחה

                            @דוד-1 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                            סטטוס בר!?

                            bנראה לי שזה השורה שתמיד נמצאת למעלה לא? (עם השעה, מצב הרשת, וכו')

                            דוד 1ד מנותק
                            דוד 1ד מנותק
                            דוד 1
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #27
                            פוסט זה נמחק!
                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • דוד 1ד דוד 1

                              פוסט זה נמחק!

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אנדרואיד מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #28

                              @דוד-1 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                              שורת המצב

                              מה זה status bar בעברית???

                              דוד 1ד I 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • א אנדרואיד מומחה

                                @דוד-1 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                                שורת המצב

                                מה זה status bar בעברית???

                                דוד 1ד מנותק
                                דוד 1ד מנותק
                                דוד 1
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #29

                                @אנדרואיד-מומחה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                                @דוד-1 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                                שורת המצב

                                מה זה status bar בעברית???

                                צודק השורה למעלה נקראית שורת המצב,
                                והתפריט הנגלל מלמעלה נקרא הגדרות מהירות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אנדרואיד מומחה

                                  @דוד-1 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                                  שורת המצב

                                  מה זה status bar בעברית???

                                  I מנותק
                                  I מנותק
                                  ISASHR MAMAN
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #30

                                  @אנדרואיד-מומחה תכלס האם זה מורכב להוריד את הסמל של הWF והאם מספיק רק אפליקצית קיגרוט

                                  מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • I ISASHR MAMAN

                                    @אנדרואיד-מומחה תכלס האם זה מורכב להוריד את הסמל של הWF והאם מספיק רק אפליקצית קיגרוט

                                    מישהו12מ מנותק
                                    מישהו12מ מנותק
                                    מישהו12
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #31

                                    @isashr-maman אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                                    @אנדרואיד-מומחה תכלס האם זה מורכב להוריד את הסמל של הWF והאם מספיק רק אפליקצית קיגרוט

                                    מהססטוס בר? מורכב

                                    הבלוג שלי
                                    https://aiv-dev.com/he-IL/

                                    I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מישהו12מ מישהו12

                                      @isashr-maman אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                                      @אנדרואיד-מומחה תכלס האם זה מורכב להוריד את הסמל של הWF והאם מספיק רק אפליקצית קיגרוט

                                      מהססטוס בר? מורכב

                                      I מנותק
                                      I מנותק
                                      ISASHR MAMAN
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #32

                                      @מישהו12 כמה יעלה לי להוציא את זה מי ההגדרות או שפשוט שוה להביא את זה לאוט נאט שיוציאו את הWF

                                      מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • I ISASHR MAMAN

                                        @מישהו12 כמה יעלה לי להוציא את זה מי ההגדרות או שפשוט שוה להביא את זה לאוט נאט שיוציאו את הWF

                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #33

                                        @isashr-maman אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                                        @מישהו12 כמה יעלה לי להוציא את זה מי ההגדרות או שפשוט שוה להביא את זה לאוט נאט שיוציאו את הWF

                                        נראה לי לך לאאוטנט, אבל לא יודע.

                                        הבלוג שלי
                                        https://aiv-dev.com/he-IL/

                                        א I 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מישהו12מ מישהו12

                                          @isashr-maman אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:

                                          @מישהו12 כמה יעלה לי להוציא את זה מי ההגדרות או שפשוט שוה להביא את זה לאוט נאט שיוציאו את הWF

                                          נראה לי לך לאאוטנט, אבל לא יודע.

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אנדרואיד מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #34

                                          @מישהו12 (עד כמה שידוע לי) הם לא יסירו לו את הסמל

                                          I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר