איך עושים רוט לנגן כזה
-
@אנדרואיד-מומחה לא משנה, אז זו המערכת הפעלה שלו... אנדרואיד 4.2
-
@אנדרואיד-מומחה לא משנה, אז זו המערכת הפעלה שלו... אנדרואיד 4.2
-
@אנדרואיד-מומחה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
@כיפה-אדומה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
לא משנה
זה משנה מאד
למה זה משנה בדיוק? הוא לא שאל על יתרונות הנגן אלא על ביצוע רוט
-
@אנדרואיד-מומחה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
@כיפה-אדומה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
לא משנה
זה משנה מאד
למה זה משנה בדיוק? הוא לא שאל על יתרונות הנגן אלא על ביצוע רוט
@כיפה-אדומה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
@אנדרואיד-מומחה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
@כיפה-אדומה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
לא משנה
זה משנה מאד
למה זה משנה בדיוק? הוא לא שאל על יתרונות הנגן אלא על ביצוע רוט
ביצוע רוט הוא לפי מכשיר ולא לפי OS.
-
@כיפה-אדומה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
@אנדרואיד-מומחה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
@כיפה-אדומה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
לא משנה
זה משנה מאד
למה זה משנה בדיוק? הוא לא שאל על יתרונות הנגן אלא על ביצוע רוט
ביצוע רוט הוא לפי מכשיר ולא לפי OS.
@מישהו12 אוקי. לא ידעתי... טנק'ס.
אולי זה כי התכוונתי לפתיחת ניפוי באגים, ואז רוט בקינגו-רוט? -
@אנדרואיד-מומחה סתם שתדע שכתוב לו באתר מערכת של אנדרואיד 6.0 @כיפה-אדומה
-
@אנדרואיד-מומחה סתם שתדע שכתוב לו באתר מערכת של אנדרואיד 6.0 @כיפה-אדומה
@ילדנזק
איך פידחתי ת'צמי... -
@מישהו12 אוקי. לא ידעתי... טנק'ס.
אולי זה כי התכוונתי לפתיחת ניפוי באגים, ואז רוט בקינגו-רוט?@כיפה-אדומה השאלה היא האם אני יוכל להוריד את הסמל של ה WF בעצמו
-
@כיפה-אדומה השאלה היא האם אני יוכל להוריד את הסמל של ה WF בעצמו
@isashr-maman אתה מתכוון להסיר wi-fi וגם שלא יראו שהיה?
-
@isashr-maman אתה מתכוון להסיר wi-fi וגם שלא יראו שהיה?
פוסט זה נמחק! -
@isashr-maman אתה מתכוון להסיר wi-fi וגם שלא יראו שהיה?
-
@isashr-maman אם אתה רוצה שלא יהיה באפליקצית הגדרות אז צריך לערוך את אפליקצית הגדרות ואם אתה רוצה שלא יופיע ב מה שנגלל מלמעלה (שכחיתי איך קוראים לזה
)אז צריך לערוך את ה systemUI -
@isashr-maman אם אתה רוצה שלא יהיה באפליקצית הגדרות אז צריך לערוך את אפליקצית הגדרות ואם אתה רוצה שלא יופיע ב מה שנגלל מלמעלה (שכחיתי איך קוראים לזה
)אז צריך לערוך את ה systemUI -
@אנדרואיד-מומחה
חלון ההתראות,
@משה-144 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
חלון ההתראות,
לא נכון חלון ההתראות לא תמיד יחד עם הלחצנים לדוגמא בנגן (yescool m200)צריך ללחוץ על לחצן כדי לעבור להתראות
-
@isashr-maman אם אתה רוצה שלא יהיה באפליקצית הגדרות אז צריך לערוך את אפליקצית הגדרות ואם אתה רוצה שלא יופיע ב מה שנגלל מלמעלה (שכחיתי איך קוראים לזה
)אז צריך לערוך את ה systemUI -
@דוד-1 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
סטטוס בר!?
bנראה לי שזה השורה שתמיד נמצאת למעלה לא? (עם השעה, מצב הרשת, וכו')
-
@דוד-1 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
סטטוס בר!?
bנראה לי שזה השורה שתמיד נמצאת למעלה לא? (עם השעה, מצב הרשת, וכו')
-
-
@אנדרואיד-מומחה אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
@דוד-1 אמר באיך עושים רוט לנגן כזה:
שורת המצב
מה זה status bar בעברית???
צודק השורה למעלה נקראית שורת המצב,
והתפריט הנגלל מלמעלה נקרא הגדרות מהירות -
@אנדרואיד-מומחה תכלס האם זה מורכב להוריד את הסמל של הWF והאם מספיק רק אפליקצית קיגרוט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות