מחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג
-
@יוני ברור לי שיש כבר עשתי את זה כמה פעמים אולי צריך ללחוץ על השלוש פסים בתחתית בצד שמאל (אני עשיתי זאת מזמן כך שאני לא זוכר במדויק)
-
@יוני תנסה את זה
או זה -
@יוני תנסה את זה
או זה -
-
-
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל אפשרויות למפתחים
והוספת חשבון ו
שימוש בנתונים
וכמובן wi fi אם אפשריזה אמור להיות גם בלי וייפיי
|| https://file.mitmachim.top/download.php?id=79&token=x5HntvCht1upGaBQn5VGc9SMbBXvom84 ||
באמת כדאי לפתוח את היישום קודם רגיל כדי לראות שזה לא עושה שגיאת ניתוח.
אחרי זה להכניס לapp -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל אני לא מצליח להעתיק אני לוחץ העתק ומגיע ל system/app וזה לא נותן אפשרות של הדבק
תשתמש עם miXplorer
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות