מחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג
-
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל system/app
יכול להיות שזה מתחיל בשם אחר.
אולי SA.
לא יודע.
תחפש שם קובץ שיש בשם שלו settings.... -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל system/app
יכול להיות שזה מתחיל בשם אחר.
אולי SA.
לא יודע.
תחפש שם קובץ שיש בשם שלו settings.... -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל system/app
יכול להיות שזה מתחיל בשם אחר.
אולי SA.
לא יודע.
תחפש שם קובץ שיש בשם שלו settings.... -
@שמואל האמת שיש לי משו מוזר בפלאפון שיש לי רוט מותקן ברקע אבל כשאני נכנס ל Root explorer
זה כותב שאין לי רוט מה הפתרון?@יוני תיתן הרשאת רוט לאפליקציה
-
@שמואל האמת שיש לי משו מוזר בפלאפון שיש לי רוט מותקן ברקע אבל כשאני נכנס ל Root explorer
זה כותב שאין לי רוט מה הפתרון? -
@יוני תעשה רוט, בלי רוט לא תוכל להחליף את הקובץ שאני יערוך.
מה ששלחת זה לכאורה זה, אני ישב על ואני יעדכן.
-
-
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל אפשרויות למפתחים
והוספת חשבון ו
שימוש בנתונים
וכמובן wi fi אם אפשריזה כמו שביקשת רק עם וייפיי:
|| https://file.mitmachim.top/download.php?id=78&token=4LWFipljV9vi3YHFlqtoeeV2NnbBQ1OX || -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל אפשרויות למפתחים
והוספת חשבון ו
שימוש בנתונים
וכמובן wi fi אם אפשריזה כמו שביקשת רק עם וייפיי:
|| https://file.mitmachim.top/download.php?id=78&token=4LWFipljV9vi3YHFlqtoeeV2NnbBQ1OX || -
@שמואל פשוט צריך למחוק את הישן ולהעתיק את החדש ולהפעיל מחדש את המכשיר?
אם יש תקלה אני יכול להכניס את הישן וזה הסתדר?
תודה רבה -
@יוני אני לא לוקח אחריות!.
מה שאתה צריך לעשות זה להעתיק ולהחליף את הקיים ולבדוק שזה השתנה.
אם לא אחרי הפעלה מחדש תבדוק -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@klopkk עוד לא בדקתי אני מחפש דרך לעשות גיבוי לכל התוכן ואז אני ינסה
ביאנג יש בסך הכל 1.8 ג'יגה ( אם אני זוכר נכון)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות