מחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג
-
@יוני למה אתה שואל 3 פעמים??
תשלח את הקובץ אני ינסה לעשות את זה אם זה ידפוק לך את ההגדרות אני לא אחראי תאלץ להתקין את הגירסא מחדש.
-
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
לא מצאתי כזה דבר
אם יש לך סייר שתומך ברוט, אתה נותן לי את הקובץ הזה בלבד:
system/app/settings.apk -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל יש לי כל מיני סיירים באיזה סייר זה נמצא בטוח?
miXplorer
Root explorer -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל system/app
יכול להיות שזה מתחיל בשם אחר.
אולי SA.
לא יודע.
תחפש שם קובץ שיש בשם שלו settings.... -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל system/app
יכול להיות שזה מתחיל בשם אחר.
אולי SA.
לא יודע.
תחפש שם קובץ שיש בשם שלו settings.... -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל system/app
יכול להיות שזה מתחיל בשם אחר.
אולי SA.
לא יודע.
תחפש שם קובץ שיש בשם שלו settings.... -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל system/app
יכול להיות שזה מתחיל בשם אחר.
אולי SA.
לא יודע.
תחפש שם קובץ שיש בשם שלו settings.... -
@שמואל האמת שיש לי משו מוזר בפלאפון שיש לי רוט מותקן ברקע אבל כשאני נכנס ל Root explorer
זה כותב שאין לי רוט מה הפתרון?@יוני תיתן הרשאת רוט לאפליקציה
-
@שמואל האמת שיש לי משו מוזר בפלאפון שיש לי רוט מותקן ברקע אבל כשאני נכנס ל Root explorer
זה כותב שאין לי רוט מה הפתרון? -
@יוני תעשה רוט, בלי רוט לא תוכל להחליף את הקובץ שאני יערוך.
מה ששלחת זה לכאורה זה, אני ישב על ואני יעדכן.
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות