מחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג
-
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@klopkk עוד לא בדקתי אני מחפש דרך לעשות גיבוי לכל התוכן ואז אני ינסה
ביאנג יש בסך הכל 1.8 ג'יגה ( אם אני זוכר נכון)
-
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@klopkk עוד לא בדקתי אני מחפש דרך לעשות גיבוי לכל התוכן ואז אני ינסה
ביאנג יש בסך הכל 1.8 ג'יגה ( אם אני זוכר נכון)
-
@יוני פשוט תעתיק את הכל לכרטיס ואת האנשי קשר אם יש לך הרבה תיצור קובץ גיבוי ואם לא הרבה אז תעתיק לסים
-
@יוני ברור לי שיש כבר עשתי את זה כמה פעמים אולי צריך ללחוץ על השלוש פסים בתחתית בצד שמאל (אני עשיתי זאת מזמן כך שאני לא זוכר במדויק)
-
@יוני תנסה את זה
או זה -
@יוני תנסה את זה
או זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות