מי שמכיר את התוכנה הזאת?
-
מה הסתבכתם?
@יוספוש הסרה של התוכנה.. תפתח את זה תלחץ על זה הבא הבא עד שזה יסיר פשוט לא??
, -
מה הסתבכתם?
@יוספוש הסרה של התוכנה.. תפתח את זה תלחץ על זה הבא הבא עד שזה יסיר פשוט לא??
,@מומחה-ברמה אמר במי שמכיר את התוכנה הזאת?:
מה הסתבכתם?
מה הסתבכת התכוונת... כולם מבינים מה לעשות חוץ ממנו...
-
@מומחה-ברמה אמר במי שמכיר את התוכנה הזאת?:
מה הסתבכתם?
מה הסתבכת התכוונת... כולם מבינים מה לעשות חוץ ממנו...
-
מה הסתבכתם?
@יוספוש הסרה של התוכנה.. תפתח את זה תלחץ על זה הבא הבא עד שזה יסיר פשוט לא??
, -
@יוספוש אולי תתחבר מרחוק אם מישהו אני גם יכול אתה רוצה או שאתה רוצה לשגע לכולם כאן את השכל??
@מומחה-ברמה תודהההההההההההההההההההההההההההההההה
הצלחתי!!!!!!!!!!
אין עליכם!!!!!!!!!!!! -
@מומחה-ברמה תודהההההההההההההההההההההההההההההההה
הצלחתי!!!!!!!!!!
אין עליכם!!!!!!!!!!!! -
@יוספוש ממה הצלחת?
@מומחה-ברמה לוח בקרה
זה כיבה את המחשב ואז הכל היסתדרררררררררר -
@מומחה-ברמה לוח בקרה
זה כיבה את המחשב ואז הכל היסתדרררררררררר -
@מומחה-ברמה לוח בקרה
זה כיבה את המחשב ואז הכל היסתדרררררררררר -
@יוספוש זה idm.
תעשה ככה:- תסיר את התוכנה - לך להתחל - מקש ימני על התוכנה ו"הסר. בתוכניות ותכונות לחץ על התוכנה, מקש ימני ו"הסר התקנה" ותפעל לפי ההוראות.
- אחרי זה תתקין מאחד הקישורים הבאים את התוכנה פרוצה:
https://mitmachim.top/post/207254
https://mitmachim.top/topic/7591/idm-פרוץ-לכול-החיים-עם-6-גרסאות?_=1621333264845
https://mitmachim.top/topic/19531/idm-v6-38-build-17-installer-מנהל-ומאיץ-הורדות-הטוב-בעולם-ב-4-צבעים-internet-download-manager
.
אתה יכול פשוט לעשות כמו פה
@הערשלה אמר במי שמכיר את התוכנה הזאת?:
@יוספוש זה idm.
תעשה ככה:- תסיר את התוכנה - לך להתחל - מקש ימני על התוכנה ו"הסר. בתוכניות ותכונות לחץ על התוכנה, מקש ימני ו"הסר התקנה" ותפעל לפי ההוראות.
- אחרי זה תתקין מאחד הקישורים הבאים את התוכנה פרוצה:
https://mitmachim.top/post/207254
https://mitmachim.top/topic/7591/idm-פרוץ-לכול-החיים-עם-6-גרסאות?_=1621333264845
https://mitmachim.top/topic/19531/idm-v6-38-build-17-installer-מנהל-ומאיץ-הורדות-הטוב-בעולם-ב-4-צבעים-internet-download-manager
.
אתה יכול פשוט לעשות כמו פה
עכשיו השלב השני. התקנה מחדש.
-
@הערשלה אמר במי שמכיר את התוכנה הזאת?:
@יוספוש זה idm.
תעשה ככה:- תסיר את התוכנה - לך להתחל - מקש ימני על התוכנה ו"הסר. בתוכניות ותכונות לחץ על התוכנה, מקש ימני ו"הסר התקנה" ותפעל לפי ההוראות.
- אחרי זה תתקין מאחד הקישורים הבאים את התוכנה פרוצה:
https://mitmachim.top/post/207254
https://mitmachim.top/topic/7591/idm-פרוץ-לכול-החיים-עם-6-גרסאות?_=1621333264845
https://mitmachim.top/topic/19531/idm-v6-38-build-17-installer-מנהל-ומאיץ-הורדות-הטוב-בעולם-ב-4-צבעים-internet-download-manager
.
אתה יכול פשוט לעשות כמו פה
עכשיו השלב השני. התקנה מחדש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
