דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. מי שמכיר את התוכנה הזאת?

מי שמכיר את התוכנה הזאת?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
64 פוסטים 8 כותבים 3.3k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יוספוש

    @צור את הלייקים ביקשתי כי אי אפשר לעשות "תגובה" יותר מידי אם אין לך יותר מ 5 לייקים לכן ביקשתי
    ואם אתה לא רוצה ודיאו לא צריך
    הכל טובבבבבב

    מ מנותק
    מ מנותק
    מומחה בלעזור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #32

    @יוספוש 100 פעם הוא אמר לך להביא לו את המספר של ההשתלטות מרחוק

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • LEVI HL LEVI H

      @יוספוש הסתדרת?

      י מנותק
      י מנותק
      יוספוש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #33

      @levi-h בערך
      פשוט נראה לי שהגזמתי......

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • י יוספוש

        @levi-h בערך
        פשוט נראה לי שהגזמתי......

        י מנותק
        י מנותק
        יוספוש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוספוש
        #34

        @יוספוש מזה אומר? מספר שליטה מרחוק?

        LEVI HL הנני העניה 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • י יוספוש

          @יוספוש מזה אומר? מספר שליטה מרחוק?

          LEVI HL מנותק
          LEVI HL מנותק
          LEVI H
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #35

          @יוספוש אוייש, יותר עדיף לך להיכנס לזום?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

            @יוספוש אמר במי שמכיר את התוכנה הזאת?:

            @יוסי-הגאון כעעעעעע

            תפעיל תוכנה אני דסק
            תוכנה לחיבור לשולחן עבודה מרוחק.exe

            ותאמר לי מה המספרים שרשומים אצליך..

            מ מנותק
            מ מנותק
            מומחה בלעזור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה בלעזור
            #36

            @יוסי-הגאון אמר במי שמכיר את התוכנה הזאת?:

            תוכנה לחיבור לשולחן עבודה מרוחק.exe

            @יוספוש תדבר איתי במייל: mumblazor@gmail.com ואני יעזור לך

            LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יוספוש

              @יוספוש מזה אומר? מספר שליטה מרחוק?

              הנני העניה מנותק
              הנני העניה מנותק
              הנני העני
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #37

              @יוספוש
              אתה יודע לפתוח תוכנה?
              תוריד את זה למחשב
              https://download.teamviewer.com/download/TeamViewer_Setup_x64.exe
              תפתח
              אתה תראה מספרים שמה
              תעתיק אותם , ושלחם כאן.

              .

              הערשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הנני העניה הנני העני

                @יוספוש
                אתה יודע לפתוח תוכנה?
                תוריד את זה למחשב
                https://download.teamviewer.com/download/TeamViewer_Setup_x64.exe
                תפתח
                אתה תראה מספרים שמה
                תעתיק אותם , ושלחם כאן.

                הערשלהה מנותק
                הערשלהה מנותק
                הערשלה
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #38

                @הנני-העני אמר במי שמכיר את התוכנה הזאת?:

                @יוספוש
                אתה יודע לפתוח תוכנה?
                תוריד את זה למחשב
                https://download.teamviewer.com/download/TeamViewer_Setup_x64.exe
                תפתח
                אתה תראה מספרים שמה
                תעתיק אותם , ושלחם כאן.

                נקווה שהוא יצליח להסיר אותה בעת הצורך 😉

                LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מ מומחה בלעזור

                  @יוסי-הגאון אמר במי שמכיר את התוכנה הזאת?:

                  תוכנה לחיבור לשולחן עבודה מרוחק.exe

                  @יוספוש תדבר איתי במייל: mumblazor@gmail.com ואני יעזור לך

                  LEVI HL מנותק
                  LEVI HL מנותק
                  LEVI H
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #39

                  @מומחה-בלעזור אגב, הקישור של המייל מוביל לעמוד לא קיים.

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • הערשלהה הערשלה

                    @הנני-העני אמר במי שמכיר את התוכנה הזאת?:

                    @יוספוש
                    אתה יודע לפתוח תוכנה?
                    תוריד את זה למחשב
                    https://download.teamviewer.com/download/TeamViewer_Setup_x64.exe
                    תפתח
                    אתה תראה מספרים שמה
                    תעתיק אותם , ושלחם כאן.

                    נקווה שהוא יצליח להסיר אותה בעת הצורך 😉

                    LEVI HL מנותק
                    LEVI HL מנותק
                    LEVI H
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #40

                    @הערשלה 😊 😊

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • LEVI HL LEVI H

                      @מומחה-בלעזור אגב, הקישור של המייל מוביל לעמוד לא קיים.

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יוספוש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #41

                      @levi-h אני לא מצליח להוריד כלוםםםםם
                      בגלל שהתוכנה דורשת כסף

                      הערשלהה LEVI HL 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • י יוספוש

                        @levi-h אני לא מצליח להוריד כלוםםםםם
                        בגלל שהתוכנה דורשת כסף

                        הערשלהה מנותק
                        הערשלהה מנותק
                        הערשלה
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #42

                        @יוספוש רצירו לך?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יוספוש

                          @levi-h אני לא מצליח להוריד כלוםםםםם
                          בגלל שהתוכנה דורשת כסף

                          LEVI HL מנותק
                          LEVI HL מנותק
                          LEVI H
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #43

                          @יוספוש יש לך את תוכנת זום מותקנת?

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • LEVI HL LEVI H

                            @יוספוש יש לך את תוכנת זום מותקנת?

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יוספוש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #44

                            @levi-h עדיף ודיאו
                            כי אני לא רוצה פדיחות....
                            אני לא בטוח 100%

                            LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • י יוספוש

                              @levi-h עדיף ודיאו
                              כי אני לא רוצה פדיחות....
                              אני לא בטוח 100%

                              LEVI HL מנותק
                              LEVI HL מנותק
                              LEVI H
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #45

                              @יוספוש בסדר מסריט לך

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                מומחה ברמה
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #46

                                מה הסתבכתם?
                                @יוספוש הסרה של התוכנה.. תפתח את זה תלחץ על זה הבא הבא עד שזה יסיר פשוט לא??
                                ,

                                מעצבים הפורום לכל גרפיקאי או עורך!👈👈meatzvim.cf

                                הערשלהה מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • LEVI HL LEVI H

                                  @יוספוש בסדר מסריט לך

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יוספוש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #47

                                  @levi-h וואלה אחי לא נעים😬 😬

                                  LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מ מומחה ברמה

                                    מה הסתבכתם?
                                    @יוספוש הסרה של התוכנה.. תפתח את זה תלחץ על זה הבא הבא עד שזה יסיר פשוט לא??
                                    ,

                                    הערשלהה מנותק
                                    הערשלהה מנותק
                                    הערשלה
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #48

                                    @מומחה-ברמה אמר במי שמכיר את התוכנה הזאת?:

                                    מה הסתבכתם?

                                    מה הסתבכת התכוונת... כולם מבינים מה לעשות חוץ ממנו...

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • הערשלהה הערשלה

                                      @מומחה-ברמה אמר במי שמכיר את התוכנה הזאת?:

                                      מה הסתבכתם?

                                      מה הסתבכת התכוונת... כולם מבינים מה לעשות חוץ ממנו...

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יוספוש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #49

                                      @הערשלה ‭464 839 264‬
                                      98h1fa

                                      LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • י יוספוש

                                        @levi-h וואלה אחי לא נעים😬 😬

                                        LEVI HL מנותק
                                        LEVI HL מנותק
                                        LEVI H
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #50

                                        @יוספוש מדיה1YT.mp4

                                        יכול להיות שבכלל אין לו ווינדוס 10

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • י יוספוש

                                          @הערשלה ‭464 839 264‬
                                          98h1fa

                                          LEVI HL מנותק
                                          LEVI HL מנותק
                                          LEVI H
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #51

                                          @יוספוש מישהו התחבר אליך?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר