דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. מי שמכיר את התוכנה הזאת?

מי שמכיר את התוכנה הזאת?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
64 פוסטים 8 כותבים 3.3k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • LEVI HL LEVI H

    @יוספוש יש לך את תוכנת זום מותקנת?

    י מנותק
    י מנותק
    יוספוש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #44

    @levi-h עדיף ודיאו
    כי אני לא רוצה פדיחות....
    אני לא בטוח 100%

    LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • י יוספוש

      @levi-h עדיף ודיאו
      כי אני לא רוצה פדיחות....
      אני לא בטוח 100%

      LEVI HL מנותק
      LEVI HL מנותק
      LEVI H
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #45

      @יוספוש בסדר מסריט לך

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מומחה ברמה
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #46

        מה הסתבכתם?
        @יוספוש הסרה של התוכנה.. תפתח את זה תלחץ על זה הבא הבא עד שזה יסיר פשוט לא??
        ,

        מעצבים הפורום לכל גרפיקאי או עורך!👈👈meatzvim.cf

        הערשלהה מ 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • LEVI HL LEVI H

          @יוספוש בסדר מסריט לך

          י מנותק
          י מנותק
          יוספוש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #47

          @levi-h וואלה אחי לא נעים😬 😬

          LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מ מומחה ברמה

            מה הסתבכתם?
            @יוספוש הסרה של התוכנה.. תפתח את זה תלחץ על זה הבא הבא עד שזה יסיר פשוט לא??
            ,

            הערשלהה מנותק
            הערשלהה מנותק
            הערשלה
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #48

            @מומחה-ברמה אמר במי שמכיר את התוכנה הזאת?:

            מה הסתבכתם?

            מה הסתבכת התכוונת... כולם מבינים מה לעשות חוץ ממנו...

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הערשלהה הערשלה

              @מומחה-ברמה אמר במי שמכיר את התוכנה הזאת?:

              מה הסתבכתם?

              מה הסתבכת התכוונת... כולם מבינים מה לעשות חוץ ממנו...

              י מנותק
              י מנותק
              יוספוש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #49

              @הערשלה ‭464 839 264‬
              98h1fa

              LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • י יוספוש

                @levi-h וואלה אחי לא נעים😬 😬

                LEVI HL מנותק
                LEVI HL מנותק
                LEVI H
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #50

                @יוספוש מדיה1YT.mp4

                יכול להיות שבכלל אין לו ווינדוס 10

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • י יוספוש

                  @הערשלה ‭464 839 264‬
                  98h1fa

                  LEVI HL מנותק
                  LEVI HL מנותק
                  LEVI H
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #51

                  @יוספוש מישהו התחבר אליך?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מומחה ברמה

                    מה הסתבכתם?
                    @יוספוש הסרה של התוכנה.. תפתח את זה תלחץ על זה הבא הבא עד שזה יסיר פשוט לא??
                    ,

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מומחה ברמה
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #52

                    @יוספוש אולי תתחבר מרחוק אם מישהו אני גם יכול אתה רוצה או שאתה רוצה לשגע לכולם כאן את השכל??

                    מעצבים הפורום לכל גרפיקאי או עורך!👈👈meatzvim.cf

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מ מומחה ברמה

                      @יוספוש אולי תתחבר מרחוק אם מישהו אני גם יכול אתה רוצה או שאתה רוצה לשגע לכולם כאן את השכל??

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יוספוש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #53

                      @מומחה-ברמה תודהההההההההההההההההההההההההההההההה
                      הצלחתי!!!!!!!!!!
                      אין עליכם!!!!!!!!!!!!

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • י יוספוש

                        @מומחה-ברמה תודהההההההההההההההההההההההההההההההה
                        הצלחתי!!!!!!!!!!
                        אין עליכם!!!!!!!!!!!!

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מומחה ברמה
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #54

                        @יוספוש ממה הצלחת?

                        מעצבים הפורום לכל גרפיקאי או עורך!👈👈meatzvim.cf

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מומחה ברמה

                          @יוספוש ממה הצלחת?

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יוספוש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #55

                          @מומחה-ברמה לוח בקרה
                          זה כיבה את המחשב ואז הכל היסתדרררררררררר

                          מ LEVI HL 2 תגובות תגובה אחרונה
                          2
                          • י יוספוש

                            @מומחה-ברמה לוח בקרה
                            זה כיבה את המחשב ואז הכל היסתדרררררררררר

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מומחה ברמה
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #56

                            @יוספוש אהה אז מה לי תודה?

                            מעצבים הפורום לכל גרפיקאי או עורך!👈👈meatzvim.cf

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יוספוש

                              @מומחה-ברמה לוח בקרה
                              זה כיבה את המחשב ואז הכל היסתדרררררררררר

                              LEVI HL מנותק
                              LEVI HL מנותק
                              LEVI H
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #57

                              @יוספוש אני יודע למה זה נכבה נראה לי

                              י הערשלהה 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • הערשלהה הערשלה

                                @יוספוש זה idm.
                                תעשה ככה:

                                • תסיר את התוכנה - לך להתחל - מקש ימני על התוכנה ו"הסר. בתוכניות ותכונות לחץ על התוכנה, מקש ימני ו"הסר התקנה" ותפעל לפי ההוראות.
                                • אחרי זה תתקין מאחד הקישורים הבאים את התוכנה פרוצה:
                                  https://mitmachim.top/post/207254
                                  https://mitmachim.top/topic/7591/idm-פרוץ-לכול-החיים-עם-6-גרסאות?_=1621333264845
                                  https://mitmachim.top/topic/19531/idm-v6-38-build-17-installer-מנהל-ומאיץ-הורדות-הטוב-בעולם-ב-4-צבעים-internet-download-manager
                                  .
                                  אתה יכול פשוט לעשות כמו פה
                                הערשלהה מנותק
                                הערשלהה מנותק
                                הערשלה
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #58

                                @הערשלה אמר במי שמכיר את התוכנה הזאת?:

                                @יוספוש זה idm.
                                תעשה ככה:

                                • תסיר את התוכנה - לך להתחל - מקש ימני על התוכנה ו"הסר. בתוכניות ותכונות לחץ על התוכנה, מקש ימני ו"הסר התקנה" ותפעל לפי ההוראות.
                                • אחרי זה תתקין מאחד הקישורים הבאים את התוכנה פרוצה:
                                  https://mitmachim.top/post/207254
                                  https://mitmachim.top/topic/7591/idm-פרוץ-לכול-החיים-עם-6-גרסאות?_=1621333264845
                                  https://mitmachim.top/topic/19531/idm-v6-38-build-17-installer-מנהל-ומאיץ-הורדות-הטוב-בעולם-ב-4-צבעים-internet-download-manager
                                  .
                                  אתה יכול פשוט לעשות כמו פה

                                עכשיו השלב השני. התקנה מחדש.

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • LEVI HL LEVI H

                                  @יוספוש אני יודע למה זה נכבה נראה לי

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יוספוש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #59

                                  @levi-h גם על הסבלנותתתתתתתתתתתתתת

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • הערשלהה הערשלה

                                    @הערשלה אמר במי שמכיר את התוכנה הזאת?:

                                    @יוספוש זה idm.
                                    תעשה ככה:

                                    • תסיר את התוכנה - לך להתחל - מקש ימני על התוכנה ו"הסר. בתוכניות ותכונות לחץ על התוכנה, מקש ימני ו"הסר התקנה" ותפעל לפי ההוראות.
                                    • אחרי זה תתקין מאחד הקישורים הבאים את התוכנה פרוצה:
                                      https://mitmachim.top/post/207254
                                      https://mitmachim.top/topic/7591/idm-פרוץ-לכול-החיים-עם-6-גרסאות?_=1621333264845
                                      https://mitmachim.top/topic/19531/idm-v6-38-build-17-installer-מנהל-ומאיץ-הורדות-הטוב-בעולם-ב-4-צבעים-internet-download-manager
                                      .
                                      אתה יכול פשוט לעשות כמו פה

                                    עכשיו השלב השני. התקנה מחדש.

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יוספוש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #60

                                    @הערשלה עזובבבבבבב אותיייייייייי

                                    הערשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • LEVI HL LEVI H

                                      @יוספוש אני יודע למה זה נכבה נראה לי

                                      הערשלהה מנותק
                                      הערשלהה מנותק
                                      הערשלה
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #61

                                      @levi-h idm בסוף ההתקנה תמיד משגע על הפעלה מחדש.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י יוספוש

                                        @הערשלה עזובבבבבבב אותיייייייייי

                                        הערשלהה מנותק
                                        הערשלהה מנותק
                                        הערשלה
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #62

                                        @יוספוש אמר במי שמכיר את התוכנה הזאת?:

                                        @הערשלה עזובבבבבבב אותיייייייייי

                                        בסדר 😂

                                        מ י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • הערשלהה הערשלה

                                          @יוספוש אמר במי שמכיר את התוכנה הזאת?:

                                          @הערשלה עזובבבבבבב אותיייייייייי

                                          בסדר 😂

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מומחה ברמה
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #63

                                          @הערשלה הוא כבר נבהל חשב קרס לו המחשב 😂

                                          מעצבים הפורום לכל גרפיקאי או עורך!👈👈meatzvim.cf

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר