דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשה תוכנה vray sketchup

בקשה תוכנה vray sketchup

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
21 פוסטים 4 כותבים 1.4k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • D מנותק
    D מנותק
    dolevhe
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אשמח לקבל קישור להורדת תוכנת V-RAY for sketchup

    פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • D dolevhe

      אשמח לקבל קישור להורדת תוכנת V-RAY for sketchup

      פישלפ מנותק
      פישלפ מנותק
      פישל
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @dolevhe אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

      אשמח לקבל קישור להורדת תוכנת V-RAY for sketchup

      לסקאצפ 2016 עד 2020
      https://igetintopc.com/v-ray-next-4-for-sketchup-2016-2020-free-download/

      M תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פישלפ פישל

        @dolevhe אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

        אשמח לקבל קישור להורדת תוכנת V-RAY for sketchup

        לסקאצפ 2016 עד 2020
        https://igetintopc.com/v-ray-next-4-for-sketchup-2016-2020-free-download/

        M מנותק
        M מנותק
        Miri 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @פישל
        הורדתי את התכנה
        באמצע ההתקנה
        נפתח לי מסך שחור איך אני גומרת את ההתקנה
        תודה

        פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • M Miri 0

          @פישל
          הורדתי את התכנה
          באמצע ההתקנה
          נפתח לי מסך שחור איך אני גומרת את ההתקנה
          תודה

          פישלפ מנותק
          פישלפ מנותק
          פישל
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

          @פישל
          הורדתי את התכנה
          באמצע ההתקנה
          נפתח לי מסך שחור איך אני גומרת את ההתקנה
          תודה

          לא התקנתי את זה
          א אבל תגידו לי מה הורדתם בכדע שאדע
          ב תעלו תמונה בבקשה
          מה זה חלון שחור? BAT?

          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פישלפ פישל

            @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

            @פישל
            הורדתי את התכנה
            באמצע ההתקנה
            נפתח לי מסך שחור איך אני גומרת את ההתקנה
            תודה

            לא התקנתי את זה
            א אבל תגידו לי מה הורדתם בכדע שאדע
            ב תעלו תמונה בבקשה
            מה זה חלון שחור? BAT?

            M מנותק
            M מנותק
            Miri 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @פישל צילום מסך 2021-02-04 130055.jpg

            זה פתח לי את זה
            אולי אתם יודעים מה השלב הבא?
            תודה

            B תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M Miri 0

              @פישל צילום מסך 2021-02-04 130055.jpg

              זה פתח לי את זה
              אולי אתם יודעים מה השלב הבא?
              תודה

              B מנותק
              B מנותק
              benbom
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @miri-0
              זה אומר שסקצאפ פתוח וצריך לסגור כדי להמשיך בהתקנה
              זה הכל

              M תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • B benbom

                @miri-0
                זה אומר שסקצאפ פתוח וצריך לסגור כדי להמשיך בהתקנה
                זה הכל

                M מנותק
                M מנותק
                Miri 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @benbom
                תודה זה הסתדר
                עכשיו אני מנסה לפתוח את הויריי וזה פותח לי צילום מסך 2021-02-04 143506.jpg
                מה זה אומר?

                פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • M Miri 0

                  @benbom
                  תודה זה הסתדר
                  עכשיו אני מנסה לפתוח את הויריי וזה פותח לי צילום מסך 2021-02-04 143506.jpg
                  מה זה אומר?

                  פישלפ מנותק
                  פישלפ מנותק
                  פישל
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                  @benbom
                  תודה זה הסתדר
                  עכשיו אני מנסה לפתוח את הויריי וזה פותח לי צילום מסך 2021-02-04 143506.jpg
                  מה זה אומר?

                  נראה שלא הצליח לפרוץ
                  זה התרגום
                  SketchUp
                  נכשל בקופת רישיון V-Ray עבור SketchUp.
                  לא ניתן להתחבר לשרת רישיון כאוס.

                  1. יתכן שאין חיבור לאינטרנט או ל-
                    מחשב שמריץ את שרת הרישיון.
                  2. ייתכן ששרת VRLService / רישיון לא פועל (על ידי
                    ברירת המחדל ניגשת באמצעות דפדפן האינטרנט http: // localhost: 30304)
                    אישור
                  M תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פישלפ פישל

                    @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                    @benbom
                    תודה זה הסתדר
                    עכשיו אני מנסה לפתוח את הויריי וזה פותח לי צילום מסך 2021-02-04 143506.jpg
                    מה זה אומר?

                    נראה שלא הצליח לפרוץ
                    זה התרגום
                    SketchUp
                    נכשל בקופת רישיון V-Ray עבור SketchUp.
                    לא ניתן להתחבר לשרת רישיון כאוס.

                    1. יתכן שאין חיבור לאינטרנט או ל-
                      מחשב שמריץ את שרת הרישיון.
                    2. ייתכן ששרת VRLService / רישיון לא פועל (על ידי
                      ברירת המחדל ניגשת באמצעות דפדפן האינטרנט http: // localhost: 30304)
                      אישור
                    M מנותק
                    M מנותק
                    Miri 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @פישל
                    זה אומר שאני צריכה לנסות להוריד שוב?
                    זה יעזור?

                    פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • M Miri 0

                      @פישל
                      זה אומר שאני צריכה לנסות להוריד שוב?
                      זה יעזור?

                      פישלפ מנותק
                      פישלפ מנותק
                      פישל
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                      @פישל
                      זה אומר שאני צריכה לנסות להוריד שוב?
                      זה יעזור?

                      לא, אלא לנסות לפרוץ שוב

                      M תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פישלפ פישל

                        @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                        @פישל
                        זה אומר שאני צריכה לנסות להוריד שוב?
                        זה יעזור?

                        לא, אלא לנסות לפרוץ שוב

                        M מנותק
                        M מנותק
                        Miri 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @פישל
                        איך אני עושה את זה?

                        פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • M Miri 0

                          @פישל
                          איך אני עושה את זה?

                          פישלפ מנותק
                          פישלפ מנותק
                          פישל
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                          @פישל
                          איך אני עושה את זה?

                          תעלו תמונה מתיקיית ההתקנה
                          אמור להיות שם תיקייה FIX משהו אם כן אז תעלו תמונה כבר של התיקייה שם וכן מהתמונה של התיקייה ראשית

                          M תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פישלפ פישל

                            @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                            @פישל
                            איך אני עושה את זה?

                            תעלו תמונה מתיקיית ההתקנה
                            אמור להיות שם תיקייה FIX משהו אם כן אז תעלו תמונה כבר של התיקייה שם וכן מהתמונה של התיקייה ראשית

                            M מנותק
                            M מנותק
                            Miri 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @פישל צילום מסך 2021-02-10 003148.jpg
                            זה הכונה?

                            פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • M Miri 0

                              @פישל צילום מסך 2021-02-10 003148.jpg
                              זה הכונה?

                              פישלפ מנותק
                              פישלפ מנותק
                              פישל
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                              @פישל צילום מסך 2021-02-10 003148.jpg
                              זה הכונה?

                              לא
                              אני לא צריך קובץ תמונה אלא צילום מסך מהתיקייה

                              M תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פישלפ פישל

                                @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                                @פישל צילום מסך 2021-02-10 003148.jpg
                                זה הכונה?

                                לא
                                אני לא צריך קובץ תמונה אלא צילום מסך מהתיקייה

                                M מנותק
                                M מנותק
                                Miri 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @פישל צילום מסך 2021-02-10 003606.jpg
                                זה הכונה?

                                פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • M Miri 0

                                  @פישל צילום מסך 2021-02-10 003606.jpg
                                  זה הכונה?

                                  פישלפ מנותק
                                  פישלפ מנותק
                                  פישל
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                                  @פישל צילום מסך 2021-02-10 003606.jpg
                                  זה הכונה?

                                  מעולה
                                  א תעלו את הקובץ Read
                                  ב תעלו תמונה מהתיקייה FIX שם בתוכה בדיוק כמו שהעלתם עכשיו

                                  M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פישלפ פישל

                                    @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                                    @פישל צילום מסך 2021-02-10 003606.jpg
                                    זה הכונה?

                                    מעולה
                                    א תעלו את הקובץ Read
                                    ב תעלו תמונה מהתיקייה FIX שם בתוכה בדיוק כמו שהעלתם עכשיו

                                    M מנותק
                                    M מנותק
                                    Miri 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @פישל
                                    Read_Me_Important.txt
                                    צילום מסך 2021-02-10 004000.jpg

                                    פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • M Miri 0

                                      @פישל
                                      Read_Me_Important.txt
                                      צילום מסך 2021-02-10 004000.jpg

                                      פישלפ מנותק
                                      פישלפ מנותק
                                      פישל
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                                      @פישל
                                      Read_Me_Important.txt
                                      צילום מסך 2021-02-10 004000.jpg

                                      תעלו עכשיו את שני הקבצים Read
                                      מהתייקייה העכשווית

                                      M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • פישלפ פישל

                                        @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                                        @פישל
                                        Read_Me_Important.txt
                                        צילום מסך 2021-02-10 004000.jpg

                                        תעלו עכשיו את שני הקבצים Read
                                        מהתייקייה העכשווית

                                        M מנותק
                                        M מנותק
                                        Miri 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @פישל ReadMe.txt Read_Me_Important.txt

                                        פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • M Miri 0

                                          @פישל ReadMe.txt Read_Me_Important.txt

                                          פישלפ מנותק
                                          פישלפ מנותק
                                          פישל
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פישל
                                          #20

                                          @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                                          @פישל ReadMe.txt Read_Me_Important.txt

                                          בקובץ readme.txt כתוב את ההוראות והם

                                          1. הורד והתקן את ה- V-Ray. אין צורך להתקין את שרת הרישיון.

                                          2. העתק את cgauth.dll ל

                                          C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\bin
                                          

                                          העתק את vray_BRDFScanned.dll אל

                                          C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\bin\plugins
                                          

                                          זה נמצא בתיקייה FIX תעתיקו כל אחד למיקום שלו
                                          שימו לב לדואג שהתוכנה תהיה מכובה

                                          M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר