קובץ שפה לשיאומי
-
אני באמצע לבנות גירסא לפורום לכן אשמח שידריכו אותי היכן נמצא קובץ השפה באנגלית או בסינית כדי לתרגם אותו לעברית או שיש למשהו קובץ שפה מובנה
@בן-ציון בתוך תיקיית res יש תיקייה בשם "values" שם יש בד"כ 2 קבצים שצריך לערוך "strings.xml" ולפעמים גם קובץ "plurals.xml" ... (ולפעמים עוד לפי הענייןן בקיצור לייצר תיקייה מקבילה ל-"values" המקורית ושתיקרא בשם "values-iw" ואת כל הקבצים שאתה רוצה שיהיו מתורגמים תעתיק מ-"values" המקורי ותשים בתיקייה החדשה וכמובן נותר רק לתרגם!)
-
@בן-ציון שומע אחי גם אני רציתי לבנות גירסא ולהפיץ אותה אולי נבנה ביחד או אם תצטרך עזרה בכל דבר הכי קטן אני פה...
-
@בן-ציון דבר איתו עד כמה שהבנתי יש לו מוכן
אם אתה רוצה עזרה בתרגום אולי יהיה לי זמן שבוע הבא (יש לי גם תכנונים לתרגם רום)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
stem

