קובץ שפה לשיאומי
-
@בן-ציון דבר איתו עד כמה שהבנתי יש לו מוכן
אם אתה רוצה עזרה בתרגום אולי יהיה לי זמן שבוע הבא (יש לי גם תכנונים לתרגם רום) -
@בן-ציון תפתח את תיקיית systam שם יש תיקית app שם יש את אפליקציות של המערכת אתה פותח את הקימפול לאפליקציה שברצונך לתרגם ושם יש תיקיות בשם values בתוספת השם של השפה אתה בוחר באנגלית (es נראה לי) ושם יש קובץ strings.xml אותו צריך לפתוח ולערוך (לא יודע לגבי זה אבל אומרים שלפעמים גם את הקובץ plurals.xml) ולשים את זה בתיקית values-iw חדשה שאתה יוצר מקמפל וכן הכל ויש גם תיקיה בשם framework שגם שם צריך לערוך קבצים אחד בשם framework.jar. שתפקידו לישר לימין וכן עוד קובץ בשם framework.res.apk ששם צריך גם לתרגם הרבה חלקים שלא נמצאים בשום קובץ וכן קובץ twframework-res.apk שאחראי על שורת ההתראות וכן כל הapk שיש שם
אל תתייאש (כ 40 אלף קטעים לתרגם) גם אם לא יהיה הכל מתורגם גם חלק זה טוב וכבר אמרתי שאני גם מוכן לעזור
-
@בן-ציון תפתח את תיקיית systam שם יש תיקית app שם יש את אפליקציות של המערכת אתה פותח את הקימפול לאפליקציה שברצונך לתרגם ושם יש תיקיות בשם values בתוספת השם של השפה אתה בוחר באנגלית (es נראה לי) ושם יש קובץ strings.xml אותו צריך לפתוח ולערוך (לא יודע לגבי זה אבל אומרים שלפעמים גם את הקובץ plurals.xml) ולשים את זה בתיקית values-iw חדשה שאתה יוצר מקמפל וכן הכל ויש גם תיקיה בשם framework שגם שם צריך לערוך קבצים אחד בשם framework.jar. שתפקידו לישר לימין וכן עוד קובץ בשם framework.res.apk ששם צריך גם לתרגם הרבה חלקים שלא נמצאים בשום קובץ וכן קובץ twframework-res.apk שאחראי על שורת ההתראות וכן כל הapk שיש שם
אל תתייאש (כ 40 אלף קטעים לתרגם) גם אם לא יהיה הכל מתורגם גם חלק זה טוב וכבר אמרתי שאני גם מוכן לעזור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
