דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. אני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה

אני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - נוקיה
29 פוסטים 7 כותבים 820 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י י.ביטון

    @moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:

    @איציק-דייטש כשאתה לוחץ זה לא עושה לך כלום?
    א"כ רוב הסיכויים שזה קשור לסינון

    י מנותק
    י מנותק
    י.ביטון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

    @moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:

    @איציק-דייטש כשאתה לוחץ זה לא עושה לך כלום?
    א"כ רוב הסיכויים שזה קשור לסינון

    טעות זה קשור לפלאש..

    moshepM תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • י י.ביטון

      @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

      @moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:

      @איציק-דייטש כשאתה לוחץ זה לא עושה לך כלום?
      א"כ רוב הסיכויים שזה קשור לסינון

      טעות זה קשור לפלאש..

      moshepM מנותק
      moshepM מנותק
      moshep
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @י-ביטון הא אוקיי

      אוהב לעזור 😊😊😊

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • צדיק תמיםצ מנותק
        צדיק תמיםצ מנותק
        צדיק תמים
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים
        #9

        @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

        רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

        איציק דייטשא י 2 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • צדיק תמיםצ צדיק תמים

          @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

          איציק דייטשא מנותק
          איציק דייטשא מנותק
          איציק דייטש
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @צדיק-תמים תודה רבה

          מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • צדיק תמיםצ צדיק תמים

            @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

            י מנותק
            י מנותק
            י.ביטון
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            @צדיק-תמים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

            @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

            איך מעלים קבצים כך?

            איציק דייטשא חבריםח 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • י י.ביטון

              @צדיק-תמים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

              @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

              איך מעלים קבצים כך?

              איציק דייטשא מנותק
              איציק דייטשא מנותק
              איציק דייטש
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @י-ביטון פשוט גוררים את הקובץ לתוך העריכה של הפוסט

              מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • נ נחנ מנותק
                נ נחנ מנותק
                נ נח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                הסודוקו
                sudoku.nfl

                איציק דייטשא תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • י מנותק
                  י מנותק
                  י.ביטון
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  מה זה אומר נקודת מונטין?

                  איציק דייטשא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י י.ביטון

                    מה זה אומר נקודת מונטין?

                    איציק דייטשא מנותק
                    איציק דייטשא מנותק
                    איציק דייטש
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                    מה זה אומר נקודת מונטין?

                    לייק, אבל מה הקשר פה?

                    מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ נחנ נ נח

                      הסודוקו
                      sudoku.nfl

                      איציק דייטשא מנותק
                      איציק דייטשא מנותק
                      איציק דייטש
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @נ-נח אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                      הסודוקו
                      sudoku.nfl

                      זה מקורי?

                      מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

                      נ נחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • איציק דייטשא איציק דייטש

                        @נ-נח אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                        הסודוקו
                        sudoku.nfl

                        זה מקורי?

                        נ נחנ מנותק
                        נ נחנ מנותק
                        נ נח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        @איציק-דייטש כן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • איציק דייטשא איציק דייטש

                          @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                          מה זה אומר נקודת מונטין?

                          לייק, אבל מה הקשר פה?

                          י מנותק
                          י מנותק
                          י.ביטון
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          @איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                          @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                          מה זה אומר נקודת מונטין?

                          לייק, אבל מה הקשר פה?

                          סתם שאלה שלא ראיתי היכן ניתן לשאול..

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • י מנותק
                            י מנותק
                            י.ביטון
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            [0_1602761065959_משחקים](העלאה 0%) [0_1602761071885_משחקים](העלאה 0%) ProSnowboard_240x320.jar NokiaRacing_240x320.jar MusicGuess_240x320.jar HighrollerCasino_240x320.jar GolfTour_240x320.jar FishPuzzle_240x320.jar CityBloxx_240x320.jar CanalControl_240x320.jar BrainChampion_240x320.jar BounceTales_240x320.jar SpaceMahjong_240x320.jar Soccer3D_240x320.jar SnakeIII_240x320.jar Rally3D_240x320.jar
                            תעדכןאם זה המקורי..

                            איציק דייטשא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • י י.ביטון

                              [0_1602761065959_משחקים](העלאה 0%) [0_1602761071885_משחקים](העלאה 0%) ProSnowboard_240x320.jar NokiaRacing_240x320.jar MusicGuess_240x320.jar HighrollerCasino_240x320.jar GolfTour_240x320.jar FishPuzzle_240x320.jar CityBloxx_240x320.jar CanalControl_240x320.jar BrainChampion_240x320.jar BounceTales_240x320.jar SpaceMahjong_240x320.jar Soccer3D_240x320.jar SnakeIII_240x320.jar Rally3D_240x320.jar
                              תעדכןאם זה המקורי..

                              איציק דייטשא מנותק
                              איציק דייטשא מנותק
                              איציק דייטש
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              @י-ביטון זה לא המקוריים וכבר העלו אז אין צורך

                              מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • י י.ביטון

                                @צדיק-תמים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

                                איך מעלים קבצים כך?

                                חבריםח מנותק
                                חבריםח מנותק
                                חברים
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
                                #21

                                @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                @צדיק-תמים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

                                איך מעלים קבצים כך?

                                @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                מה זה אומר נקודת מונטין?

                                @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                @איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                מה זה אומר נקודת מונטין?

                                לייק, אבל מה הקשר פה?

                                סתם שאלה שלא ראיתי היכן ניתן לשאול..

                                אז בכדי שלא תהיה לך שוב כאלה שאלות, תעיין במדריך הנפלא👇 של @מתחיל-מומחה, עם הסבר מפורט על אופן השימוש בפורום.

                                https://mitmachim.top/topic/7036/מדריך-מלא-ומפורט-לשימוש-בפורום-למשתמש-המתחיל-ולמשתמש-הוותיק

                                בהצלחה!

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • חבריםח חברים

                                  @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                  @צדיק-תמים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                  @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

                                  איך מעלים קבצים כך?

                                  @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                  מה זה אומר נקודת מונטין?

                                  @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                  @איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                  @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                  מה זה אומר נקודת מונטין?

                                  לייק, אבל מה הקשר פה?

                                  סתם שאלה שלא ראיתי היכן ניתן לשאול..

                                  אז בכדי שלא תהיה לך שוב כאלה שאלות, תעיין במדריך הנפלא👇 של @מתחיל-מומחה, עם הסבר מפורט על אופן השימוש בפורום.

                                  https://mitmachim.top/topic/7036/מדריך-מלא-ומפורט-לשימוש-בפורום-למשתמש-המתחיל-ולמשתמש-הוותיק

                                  בהצלחה!

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  י.ביטון
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #22

                                  @חברים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                  @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                  @צדיק-תמים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                  @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

                                  איך מעלים קבצים כך?

                                  @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                  מה זה אומר נקודת מונטין?

                                  @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                  @איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                  @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                  מה זה אומר נקודת מונטין?

                                  לייק, אבל מה הקשר פה?

                                  סתם שאלה שלא ראיתי היכן ניתן לשאול..

                                  אז בכדי שלא תהיה לך שוב כאלה שאלות, תעיין במדריך הנפלא👇 של @מתחיל-מומחה, עם הסבר מפורט על אופן השימוש בפורום.

                                  https://mitmachim.top/topic/7036/מדריך-מלא-ומפורט-לשימוש-בפורום-למשתמש-המתחיל-ולמשתמש-הוותיק

                                  בהצלחה!

                                  תודה רבה!!!!!!!!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • חבריםח מנותק
                                    חבריםח מנותק
                                    חברים
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
                                    #23

                                    @איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                    @צדיק-תמים תודה רבה

                                    @איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                    וכבר העלו אז אין צורך

                                    כפי שהגבת לי כאן... 😄

                                    אני ממשיך, 😉

                                    תסמן את הנושא דנן, ל- "נפתר".
                                    הוראות - כאן (מעצמך).

                                    איציק דייטשא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • חבריםח חברים

                                      @איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                      @צדיק-תמים תודה רבה

                                      @איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                      וכבר העלו אז אין צורך

                                      כפי שהגבת לי כאן... 😄

                                      אני ממשיך, 😉

                                      תסמן את הנושא דנן, ל- "נפתר".
                                      הוראות - כאן (מעצמך).

                                      איציק דייטשא מנותק
                                      איציק דייטשא מנותק
                                      איציק דייטש
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #24

                                      @חברים זה לא נושא שהייתה לה בעיה זה היה בקשה אז אין צורך

                                      מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

                                      חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • איציק דייטשא איציק דייטש

                                        @חברים זה לא נושא שהייתה לה בעיה זה היה בקשה אז אין צורך

                                        חבריםח מנותק
                                        חבריםח מנותק
                                        חברים
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
                                        #25

                                        @איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                        @חברים זה לא נושא שהייתה לה בעיה זה היה בקשה אז אין צורך

                                        נדמה לי שיש כן צורך בהנ"ל, (אפי' שזו הייתה בקשה - לדבריך).

                                        היות וביקשת משהו - וקיבלת לבסוף, אז שהמשתמשים האחרים יידעו שהאשכול נפתר - ומגיש הבקשה קיבל את מבוקשו.

                                        כך נראה לענ"ד!

                                        איציק דייטשא Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • חבריםח חברים

                                          @איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                          @חברים זה לא נושא שהייתה לה בעיה זה היה בקשה אז אין צורך

                                          נדמה לי שיש כן צורך בהנ"ל, (אפי' שזו הייתה בקשה - לדבריך).

                                          היות וביקשת משהו - וקיבלת לבסוף, אז שהמשתמשים האחרים יידעו שהאשכול נפתר - ומגיש הבקשה קיבל את מבוקשו.

                                          כך נראה לענ"ד!

                                          איציק דייטשא מנותק
                                          איציק דייטשא מנותק
                                          איציק דייטש
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #26

                                          @חברים לפי מה שאתה אומר, הרבה אנשים בפורום פה לא עושים כמו שצריך , נכון?

                                          מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

                                          חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר