אני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה
-
יש למישהו?
@איציק-דייטש אם זה של סי 2 תכתוב איך מעלים ואשתדל לעלות לך
-
@איציק-דייטש אם זה של סי 2 תכתוב איך מעלים ואשתדל לעלות לך
@י-ביטון יש מצב שאתה שולח לי לדרייב?
-
@moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:
@איציק-דייטש כשאתה לוחץ זה לא עושה לך כלום?
א"כ רוב הסיכויים שזה קשור לסינון -
@moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:
@איציק-דייטש כשאתה לוחץ זה לא עושה לך כלום?
א"כ רוב הסיכויים שזה קשור לסינון -
@moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:
@איציק-דייטש כשאתה לוחץ זה לא עושה לך כלום?
א"כ רוב הסיכויים שזה קשור לסינון@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:
@איציק-דייטש כשאתה לוחץ זה לא עושה לך כלום?
א"כ רוב הסיכויים שזה קשור לסינוןטעות זה קשור לפלאש..
-
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:
@איציק-דייטש כשאתה לוחץ זה לא עושה לך כלום?
א"כ רוב הסיכויים שזה קשור לסינוןטעות זה קשור לפלאש..
-
-
@צדיק-תמים תודה רבה
-
-
@י-ביטון פשוט גוררים את הקובץ לתוך העריכה של הפוסט
-
הסודוקו
sudoku.nfl -
-
הסודוקו
sudoku.nfl -
@איציק-דייטש כן
-
@איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
מה זה אומר נקודת מונטין?
לייק, אבל מה הקשר פה?
סתם שאלה שלא ראיתי היכן ניתן לשאול..
-
[0_1602761065959_משחקים](העלאה 0%) [0_1602761071885_משחקים](העלאה 0%) ProSnowboard_240x320.jar NokiaRacing_240x320.jar MusicGuess_240x320.jar HighrollerCasino_240x320.jar GolfTour_240x320.jar FishPuzzle_240x320.jar CityBloxx_240x320.jar CanalControl_240x320.jar BrainChampion_240x320.jar BounceTales_240x320.jar SpaceMahjong_240x320.jar Soccer3D_240x320.jar SnakeIII_240x320.jar Rally3D_240x320.jar
תעדכןאם זה המקורי.. -
[0_1602761065959_משחקים](העלאה 0%) [0_1602761071885_משחקים](העלאה 0%) ProSnowboard_240x320.jar NokiaRacing_240x320.jar MusicGuess_240x320.jar HighrollerCasino_240x320.jar GolfTour_240x320.jar FishPuzzle_240x320.jar CityBloxx_240x320.jar CanalControl_240x320.jar BrainChampion_240x320.jar BounceTales_240x320.jar SpaceMahjong_240x320.jar Soccer3D_240x320.jar SnakeIII_240x320.jar Rally3D_240x320.jar
תעדכןאם זה המקורי..@י-ביטון זה לא המקוריים וכבר העלו אז אין צורך
-
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@צדיק-תמים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
איך מעלים קבצים כך?
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
מה זה אומר נקודת מונטין?
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
@י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:
מה זה אומר נקודת מונטין?
לייק, אבל מה הקשר פה?
סתם שאלה שלא ראיתי היכן ניתן לשאול..
אז בכדי שלא תהיה לך שוב כאלה שאלות, תעיין במדריך הנפלא
של @מתחיל-מומחה, עם הסבר מפורט על אופן השימוש בפורום.https://mitmachim.top/topic/7036/מדריך-מלא-ומפורט-לשימוש-בפורום-למשתמש-המתחיל-ולמשתמש-הוותיק
בהצלחה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות