דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. אני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה

אני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - נוקיה
29 פוסטים 7 כותבים 820 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    י.ביטון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:

    @איציק-דייטש כשאתה לוחץ זה לא עושה לך כלום?
    א"כ רוב הסיכויים שזה קשור לסינון

    moshepM י 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • י י.ביטון

      @moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:

      @איציק-דייטש כשאתה לוחץ זה לא עושה לך כלום?
      א"כ רוב הסיכויים שזה קשור לסינון

      moshepM מנותק
      moshepM מנותק
      moshep
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @י-ביטון מה זה קשור לפה?

      אוהב לעזור 😊😊😊

      איציק דייטשא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • moshepM moshep

        @י-ביטון מה זה קשור לפה?

        איציק דייטשא מנותק
        איציק דייטשא מנותק
        איציק דייטש
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @moshep הוא התבלבל בין זה לנושא השני

        מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י י.ביטון

          @moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:

          @איציק-דייטש כשאתה לוחץ זה לא עושה לך כלום?
          א"כ רוב הסיכויים שזה קשור לסינון

          י מנותק
          י מנותק
          י.ביטון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

          @moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:

          @איציק-דייטש כשאתה לוחץ זה לא עושה לך כלום?
          א"כ רוב הסיכויים שזה קשור לסינון

          טעות זה קשור לפלאש..

          moshepM תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • י י.ביטון

            @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

            @moshep אמר באיך אני מפעיל את זה?:

            @איציק-דייטש כשאתה לוחץ זה לא עושה לך כלום?
            א"כ רוב הסיכויים שזה קשור לסינון

            טעות זה קשור לפלאש..

            moshepM מנותק
            moshepM מנותק
            moshep
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @י-ביטון הא אוקיי

            אוהב לעזור 😊😊😊

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • צדיק תמיםצ מנותק
              צדיק תמיםצ מנותק
              צדיק תמים
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים
              #9

              @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

              רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

              איציק דייטשא י 2 תגובות תגובה אחרונה
              3
              • צדיק תמיםצ צדיק תמים

                @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

                איציק דייטשא מנותק
                איציק דייטשא מנותק
                איציק דייטש
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @צדיק-תמים תודה רבה

                מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • צדיק תמיםצ צדיק תמים

                  @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

                  י מנותק
                  י מנותק
                  י.ביטון
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @צדיק-תמים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                  @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

                  איך מעלים קבצים כך?

                  איציק דייטשא חבריםח 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • י י.ביטון

                    @צדיק-תמים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                    @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

                    איך מעלים קבצים כך?

                    איציק דייטשא מנותק
                    איציק דייטשא מנותק
                    איציק דייטש
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @י-ביטון פשוט גוררים את הקובץ לתוך העריכה של הפוסט

                    מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • נ נחנ מנותק
                      נ נחנ מנותק
                      נ נח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      הסודוקו
                      sudoku.nfl

                      איציק דייטשא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • י מנותק
                        י מנותק
                        י.ביטון
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        מה זה אומר נקודת מונטין?

                        איציק דייטשא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י י.ביטון

                          מה זה אומר נקודת מונטין?

                          איציק דייטשא מנותק
                          איציק דייטשא מנותק
                          איציק דייטש
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                          מה זה אומר נקודת מונטין?

                          לייק, אבל מה הקשר פה?

                          מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נ נחנ נ נח

                            הסודוקו
                            sudoku.nfl

                            איציק דייטשא מנותק
                            איציק דייטשא מנותק
                            איציק דייטש
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @נ-נח אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                            הסודוקו
                            sudoku.nfl

                            זה מקורי?

                            מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

                            נ נחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • איציק דייטשא איציק דייטש

                              @נ-נח אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                              הסודוקו
                              sudoku.nfl

                              זה מקורי?

                              נ נחנ מנותק
                              נ נחנ מנותק
                              נ נח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              @איציק-דייטש כן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • איציק דייטשא איציק דייטש

                                @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                מה זה אומר נקודת מונטין?

                                לייק, אבל מה הקשר פה?

                                י מנותק
                                י מנותק
                                י.ביטון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                מה זה אומר נקודת מונטין?

                                לייק, אבל מה הקשר פה?

                                סתם שאלה שלא ראיתי היכן ניתן לשאול..

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • י מנותק
                                  י מנותק
                                  י.ביטון
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  [0_1602761065959_משחקים](העלאה 0%) [0_1602761071885_משחקים](העלאה 0%) ProSnowboard_240x320.jar NokiaRacing_240x320.jar MusicGuess_240x320.jar HighrollerCasino_240x320.jar GolfTour_240x320.jar FishPuzzle_240x320.jar CityBloxx_240x320.jar CanalControl_240x320.jar BrainChampion_240x320.jar BounceTales_240x320.jar SpaceMahjong_240x320.jar Soccer3D_240x320.jar SnakeIII_240x320.jar Rally3D_240x320.jar
                                  תעדכןאם זה המקורי..

                                  איציק דייטשא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • י י.ביטון

                                    [0_1602761065959_משחקים](העלאה 0%) [0_1602761071885_משחקים](העלאה 0%) ProSnowboard_240x320.jar NokiaRacing_240x320.jar MusicGuess_240x320.jar HighrollerCasino_240x320.jar GolfTour_240x320.jar FishPuzzle_240x320.jar CityBloxx_240x320.jar CanalControl_240x320.jar BrainChampion_240x320.jar BounceTales_240x320.jar SpaceMahjong_240x320.jar Soccer3D_240x320.jar SnakeIII_240x320.jar Rally3D_240x320.jar
                                    תעדכןאם זה המקורי..

                                    איציק דייטשא מנותק
                                    איציק דייטשא מנותק
                                    איציק דייטש
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @י-ביטון זה לא המקוריים וכבר העלו אז אין צורך

                                    מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • י י.ביטון

                                      @צדיק-תמים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                      @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

                                      איך מעלים קבצים כך?

                                      חבריםח מנותק
                                      חבריםח מנותק
                                      חברים
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
                                      #21

                                      @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                      @צדיק-תמים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                      @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

                                      איך מעלים קבצים כך?

                                      @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                      מה זה אומר נקודת מונטין?

                                      @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                      @איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                      @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                      מה זה אומר נקודת מונטין?

                                      לייק, אבל מה הקשר פה?

                                      סתם שאלה שלא ראיתי היכן ניתן לשאול..

                                      אז בכדי שלא תהיה לך שוב כאלה שאלות, תעיין במדריך הנפלא👇 של @מתחיל-מומחה, עם הסבר מפורט על אופן השימוש בפורום.

                                      https://mitmachim.top/topic/7036/מדריך-מלא-ומפורט-לשימוש-בפורום-למשתמש-המתחיל-ולמשתמש-הוותיק

                                      בהצלחה!

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • חבריםח חברים

                                        @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                        @צדיק-תמים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                        @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

                                        איך מעלים קבצים כך?

                                        @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                        מה זה אומר נקודת מונטין?

                                        @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                        @איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                        @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                        מה זה אומר נקודת מונטין?

                                        לייק, אבל מה הקשר פה?

                                        סתם שאלה שלא ראיתי היכן ניתן לשאול..

                                        אז בכדי שלא תהיה לך שוב כאלה שאלות, תעיין במדריך הנפלא👇 של @מתחיל-מומחה, עם הסבר מפורט על אופן השימוש בפורום.

                                        https://mitmachim.top/topic/7036/מדריך-מלא-ומפורט-לשימוש-בפורום-למשתמש-המתחיל-ולמשתמש-הוותיק

                                        בהצלחה!

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        י.ביטון
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @חברים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                        @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                        @צדיק-תמים אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                        @איציק-דייטש יישומים של נוקיה.rar

                                        איך מעלים קבצים כך?

                                        @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                        מה זה אומר נקודת מונטין?

                                        @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                        @איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                        @י-ביטון אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                        מה זה אומר נקודת מונטין?

                                        לייק, אבל מה הקשר פה?

                                        סתם שאלה שלא ראיתי היכן ניתן לשאול..

                                        אז בכדי שלא תהיה לך שוב כאלה שאלות, תעיין במדריך הנפלא👇 של @מתחיל-מומחה, עם הסבר מפורט על אופן השימוש בפורום.

                                        https://mitmachim.top/topic/7036/מדריך-מלא-ומפורט-לשימוש-בפורום-למשתמש-המתחיל-ולמשתמש-הוותיק

                                        בהצלחה!

                                        תודה רבה!!!!!!!!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • חבריםח מנותק
                                          חבריםח מנותק
                                          חברים
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
                                          #23

                                          @איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                          @צדיק-תמים תודה רבה

                                          @איציק-דייטש אמר באני צריך את המשחקים המקוריים של נוקיה:

                                          וכבר העלו אז אין צורך

                                          כפי שהגבת לי כאן... 😄

                                          אני ממשיך, 😉

                                          תסמן את הנושא דנן, ל- "נפתר".
                                          הוראות - כאן (מעצמך).

                                          איציק דייטשא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר