בעיה באייקונים ובסייר הקבצים
-
@אביב-לוין לא נראה לי שקיים
-
@אביב-לוין לא נראה לי שקיים
-
@אביב-לוין הוא עבר לאחרונה התקנה נקיה. להבנתי אין במצב כזה נקודת שיחזור
-
@אביב-לוין הוא עבר לאחרונה התקנה נקיה. להבנתי אין במצב כזה נקודת שיחזור
-
@aiib אם יש לך windows defendr אז יש לך נקודת שחזור לפני כל עדכון
ולפעמים המחשב עושה בעצמו חל ק מתהליך תחזוקה@אביב-לוין אין לי. וגם לא נראה לי שזה תקף לגבי התקנה נקיה
-
@אביב-לוין אין לי. וגם לא נראה לי שזה תקף לגבי התקנה נקיה
-
@אביב-לוין כן
-
@אביב-לוין כן
-
@אביב-לוין דווקא מחשב סביר.
הסייר קורס רק כשאני פותח אותו בשורה למטה. דרך המחשב שלי הוא נפתח רגיל.
והאייקונים לא נראה לי קשור לעוצמה של המחשב -
@אביב-לוין דווקא מחשב סביר.
הסייר קורס רק כשאני פותח אותו בשורה למטה. דרך המחשב שלי הוא נפתח רגיל.
והאייקונים לא נראה לי קשור לעוצמה של המחשב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
: כשקורה התקלה של הקריסה אולי תנסה לראות במנהל המשימות מה קופץ לו שם הדיסק?? המעבד??