בעיה באייקונים ובסייר הקבצים
-
@aiib אמר בבעיה באייקונים ובסייר הקבצים:
כל האייקונים במחשב שלי שחורים.
בעיה נוספת כשאני פותח את סייר הקבצים אחרי כמה שניות הוא נסגר, שולחן העבודה קופא לרגע ומתרפרש.א. תריץ את הקובץ הבא: ניקוי מטמון סמלים.bat
ב. תתקין את דרייבר מתאם התצוגה מאתר היצרן (אם זה מחשב נייד חפש לפי החברה+הדגם או כתוב כאן)@יוסי-מחשבים אמר בבעיה באייקונים ובסייר הקבצים:
א. תריץ את הקובץ הבא: ניקוי מטמון סמלים.bat
אם זה לבד היה אמור לעזור. אז זה לא עזר
-
@aiib אמר בבעיה באייקונים ובסייר הקבצים:
כל האייקונים במחשב שלי שחורים.
בעיה נוספת כשאני פותח את סייר הקבצים אחרי כמה שניות הוא נסגר, שולחן העבודה קופא לרגע ומתרפרש.א. תריץ את הקובץ הבא: ניקוי מטמון סמלים.bat
ב. תתקין את דרייבר מתאם התצוגה מאתר היצרן (אם זה מחשב נייד חפש לפי החברה+הדגם או כתוב כאן)@יוסי-מחשבים אמר בבעיה באייקונים ובסייר הקבצים:
@aiib אמר בבעיה באייקונים ובסייר הקבצים:
כל האייקונים במחשב שלי שחורים.
בעיה נוספת כשאני פותח את סייר הקבצים אחרי כמה שניות הוא נסגר, שולחן העבודה קופא לרגע ומתרפרש.א. תריץ את הקובץ הבא: ניקוי מטמון סמלים.bat
ב. תתקין את דרייבר מתאם התצוגה מאתר היצרן (אם זה מחשב נייד חפש לפי החברה+הדגם או כתוב כאן)עשיתי את שניהם ללא תועלת ל2 הבעיות....
פתרון נוסף?!
[אא"כ טעיתי בדרייבר... הורדתי את כל הדרייברים של מתאמי תצוגה וגרפיקה] -
לא לוקח אחריות אבל יש לי שלש "תיקונים" שאולי יעזרו
ב FIXWIN יש לחצן שמתאים לבעיה שלך
תיקון מראה אייקונים משובש .bat Thumbnail & Icon Cache Rebuilder.exe FixWin 10.exe -
לא לוקח אחריות אבל יש לי שלש "תיקונים" שאולי יעזרו
ב FIXWIN יש לחצן שמתאים לבעיה שלך
תיקון מראה אייקונים משובש .bat Thumbnail & Icon Cache Rebuilder.exe FixWin 10.exe@שעטנ-ז-ג-ץ כל אלו זה רק פתרונות לאייקונים ולא לסייר קבצים שקורס נכון?
-
@שעטנ-ז-ג-ץ כל אלו זה רק פתרונות לאייקונים ולא לסייר קבצים שקורס נכון?
-
@אביב-לוין לא נראה לי שקיים
-
@אביב-לוין לא נראה לי שקיים
-
@אביב-לוין הוא עבר לאחרונה התקנה נקיה. להבנתי אין במצב כזה נקודת שיחזור
-
@אביב-לוין הוא עבר לאחרונה התקנה נקיה. להבנתי אין במצב כזה נקודת שיחזור
-
@aiib אם יש לך windows defendr אז יש לך נקודת שחזור לפני כל עדכון
ולפעמים המחשב עושה בעצמו חל ק מתהליך תחזוקה@אביב-לוין אין לי. וגם לא נראה לי שזה תקף לגבי התקנה נקיה
-
@אביב-לוין אין לי. וגם לא נראה לי שזה תקף לגבי התקנה נקיה
-
@אביב-לוין כן
-
@אביב-לוין כן
-
@אביב-לוין דווקא מחשב סביר.
הסייר קורס רק כשאני פותח אותו בשורה למטה. דרך המחשב שלי הוא נפתח רגיל.
והאייקונים לא נראה לי קשור לעוצמה של המחשב -
@אביב-לוין דווקא מחשב סביר.
הסייר קורס רק כשאני פותח אותו בשורה למטה. דרך המחשב שלי הוא נפתח רגיל.
והאייקונים לא נראה לי קשור לעוצמה של המחשב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
: כשקורה התקלה של הקריסה אולי תנסה לראות במנהל המשימות מה קופץ לו שם הדיסק?? המעבד??