עזרה I בלוטוס במחשב לא פועל
-
@משה-מזרחי טעות שלי
-
@מוטי-ברנד תודה רבה רבה זה עזר תודה רבה לך
ול @משה-מזרחי על כל העזרה -
@מוטי-ברנד תודה רבה רבה זה עזר תודה רבה לך
ול @משה-מזרחי על כל העזרה -
@אביב-לוין
עשה מה ש @מוטי-ברנד אמרזה הזמן ל @ללמוד , ללחוץ בכלי נושא , להעביר ללא נפתר , ללחוץ על השלוש נקודות ליד התשובה של @מוטי-ברנד ולסמן כתשובה נכונה
-
@אביב-לוין
עשה מה ש @מוטי-ברנד אמרזה הזמן ל @ללמוד , ללחוץ בכלי נושא , להעביר ללא נפתר , ללחוץ על השלוש נקודות ליד התשובה של @מוטי-ברנד ולסמן כתשובה נכונה
@משה-מזרחי ושוב תודה רבה לך החכמתני
-
אני גם לא מבין למה אין לי בלוטוס וגם אין לי בכלל אופציה להפעיל אותו והוא גם לא נמצא במנהל התקנים
כך זה נראה
-
@חנניה איזה מחשב זה נייד\נייח בדר'כ בנייד יש התקן בלוטוס אלא אם כן יש בעיה בדרייברים
ובנייח לרוב אין בלוטוס אלא אם כן יש לך גם ווי פי במחשב אז אמור להיות בלוטוס@מוטי-ברנד
יש לי נייד ואני לא יודע מה זה דרייבר -
@מוטי-ברנד
יש לי נייד ואני לא יודע מה זה דרייבר -
@מוטי-ברנד לא עבד לי מעולם
-
@מוטי-ברנד לא עבד לי מעולם
-
@מוטי-ברנד לא
-
@מוטי-ברנד לא
-
@מוטי-ברנד חדש ווינדוס 10
-
@מוטי-ברנד חדש ווינדוס 10
-
@מוטי-ברנד לנובו L490
-
@מוטי-ברנד לנובו L490
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

