עזרה I בלוטוס במחשב לא פועל
-
אני גם לא מבין למה אין לי בלוטוס וגם אין לי בכלל אופציה להפעיל אותו והוא גם לא נמצא במנהל התקנים
כך זה נראה
-
@חנניה איזה מחשב זה נייד\נייח בדר'כ בנייד יש התקן בלוטוס אלא אם כן יש בעיה בדרייברים
ובנייח לרוב אין בלוטוס אלא אם כן יש לך גם ווי פי במחשב אז אמור להיות בלוטוס@מוטי-ברנד
יש לי נייד ואני לא יודע מה זה דרייבר -
@מוטי-ברנד
יש לי נייד ואני לא יודע מה זה דרייבר -
@מוטי-ברנד לא עבד לי מעולם
-
@מוטי-ברנד לא עבד לי מעולם
-
@מוטי-ברנד לא
-
@מוטי-ברנד לא
-
@מוטי-ברנד חדש ווינדוס 10
-
@מוטי-ברנד חדש ווינדוס 10
-
@מוטי-ברנד לנובו L490
-
@מוטי-ברנד לנובו L490
-
-
-
@מוטי-ברנד איך אני מגיע אליו
-
@מוטי-ברנד איך אני מגיע אליו
-
@מוטי-ברנד תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

