דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | הכונן החיצוני שלי "מת" — וקלאוד קוד החזיר אותו לחיים ב-30 שניות

המלצה | הכונן החיצוני שלי "מת" — וקלאוד קוד החזיר אותו לחיים ב-30 שניות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
43 פוסטים 13 כותבים 474 צפיות 17 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S מחובר
    S מחובר
    shalomke
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #25

    הוספתי
    5. שכפול דיסק (Imaging) + SMART — לכוננים גוססים
    קריאת SMART: בריאות, חיזוי כשל, טמפרטורה, שגיאות קריאה, בלאי, שעות פעולה.
    שכפול בסגנון ddrescue: מעבר ראשון מהיר חוטף את כל הקריא ומדלג על סקטורים פגומים; מעבר שני סורק את האזורים הפגומים בגרנולריות עדינה.
    מפת התקדמות (.drmap) — השהיה/המשך, ועצירה אוטומטית אם SMART מנבא כשל.
    לאחר השכפול: הרצת השחזור (דפדפן/עמוק) על קובץ התמונה, לא על הכונן המקורי.
    העיקרון: קודם משכפלים, אחר כך משחזרים מהעותק.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י מנותק
      י מנותק
      יונימדיה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #26

      @צול-גאה @עומר כונן HDD (1TB) מתקתק עלה לשחזר כ - 3.5K, ואמרו כאן שהכונן עצמו הולך לפח...

      דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • י יונימדיה

        @צול-גאה @עומר כונן HDD (1TB) מתקתק עלה לשחזר כ - 3.5K, ואמרו כאן שהכונן עצמו הולך לפח...

        דאבלד מנותק
        דאבלד מנותק
        דאבל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #27

        @יונימדיה תלוי מה בדיוק הייתה הבעיה, יש כוננים שדורשים יותר עבודה ויש שמספיק להחליף ראשים, כמובן לא מתקנים דברים כאלו... רק לצורך חילוץ מידע.

        arcivaty@gmail.com

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • דאבלד דאבל

          @יונימדיה תלוי מה בדיוק הייתה הבעיה, יש כוננים שדורשים יותר עבודה ויש שמספיק להחליף ראשים, כמובן לא מתקנים דברים כאלו... רק לצורך חילוץ מידע.

          י מנותק
          י מנותק
          יוסף מאיר וייס
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #28

          @דאבל כתב:

          כמובן לא מתקנים דברים כאלו

          יתכן שאם יש ביטלוקר, צריך לתקן את הכונן כדי לפתוח את ההצפנה ואז לחלץ את הקבצים

          T תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יוסף מאיר וייס

            @דאבל כתב:

            כמובן לא מתקנים דברים כאלו

            יתכן שאם יש ביטלוקר, צריך לתקן את הכונן כדי לפתוח את ההצפנה ואז לחלץ את הקבצים

            T מנותק
            T מנותק
            tc
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #29

            @shalomke
            קיבלתי תגובה כזאת
            == מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
            גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
            שגיאה: סקטור 0 כבר מכיל סקטור אתחול — מסרב לדרוס.
            מה עושים

            S מתכנת חובבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • T tc

              @shalomke
              קיבלתי תגובה כזאת
              == מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
              גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
              שגיאה: סקטור 0 כבר מכיל סקטור אתחול — מסרב לדרוס.
              מה עושים

              S מחובר
              S מחובר
              shalomke
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #30

              בודק את זה
              בכל מקרה
              כל שימוש בתוכנה הוא על אחריות המשתמשים בלבד

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • T tc

                @shalomke
                קיבלתי תגובה כזאת
                == מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
                גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
                שגיאה: סקטור 0 כבר מכיל סקטור אתחול — מסרב לדרוס.
                מה עושים

                מתכנת חובבמ מנותק
                מתכנת חובבמ מנותק
                מתכנת חובב
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #31

                @tc מה הבעיה של הכונן?
                אולי באמת ה boot sector תקין? או לפחות לא מאופס כולו (לא בדקתי מה התוכנה בודקת)

                צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                T תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                  @tc מה הבעיה של הכונן?
                  אולי באמת ה boot sector תקין? או לפחות לא מאופס כולו (לא בדקתי מה התוכנה בודקת)

                  T מנותק
                  T מנותק
                  tc
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #32

                  @מתכנת-חובב
                  הוא לא נפתח במחשב נראה שפעם ניתקתי אותו לא טוב או מילאתי אותו עד הסוף האור מהבהב
                  ובהמשך מופיעה לי האות אבל לא נפתח

                  T תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S מחובר
                    S מחובר
                    shalomke
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #33

                    מנגנון הבטיחות שחסם אותך היה גס מדי — הוא סירב לשחזר בכל פעם שסקטור 0 הכיל את החתימה 55 AA, גם כשהסקטור פגום (סקטור אתחול שבור כמעט תמיד שומר על שני הבתים האחרונים 55 AA, והנזק הוא ב־BPB).

                    עכשיו ההתנהגות חכמה יותר אני מעלה מחדש עדיין עם הגנה

                    T תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • T tc

                      @מתכנת-חובב
                      הוא לא נפתח במחשב נראה שפעם ניתקתי אותו לא טוב או מילאתי אותו עד הסוף האור מהבהב
                      ובהמשך מופיעה לי האות אבל לא נפתח

                      T מנותק
                      T מנותק
                      tc
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #34

                      @מתכנת-חובב 2b11a9bb-d04a-4a13-8775-a18d9ec8f286-image.jpeg

                      T מתכנת חובבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • T tc

                        @מתכנת-חובב 2b11a9bb-d04a-4a13-8775-a18d9ec8f286-image.jpeg

                        T מנותק
                        T מנותק
                        tc
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #35

                        @shalomke
                        לא צירפת בהורדות קובץ exe להורדה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • T tc

                          @מתכנת-חובב 2b11a9bb-d04a-4a13-8775-a18d9ec8f286-image.jpeg

                          מתכנת חובבמ מנותק
                          מתכנת חובבמ מנותק
                          מתכנת חובב
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #36

                          @tc לא וודאי שהבעיה היא סקטור האתחול - יכול להיות שזאת בעיה ב MFT שקשה לי להאמין שהתוכנה הנ"ל יכולה לסדר
                          אם לא תצליח לסדר עם התוכנה ואתה מעוניין תוכל לפנות אלי ל anytechfix@gmail.com לשחזור בתשלום

                          צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • S shalomke

                            מנגנון הבטיחות שחסם אותך היה גס מדי — הוא סירב לשחזר בכל פעם שסקטור 0 הכיל את החתימה 55 AA, גם כשהסקטור פגום (סקטור אתחול שבור כמעט תמיד שומר על שני הבתים האחרונים 55 AA, והנזק הוא ב־BPB).

                            עכשיו ההתנהגות חכמה יותר אני מעלה מחדש עדיין עם הגנה

                            T מנותק
                            T מנותק
                            tc
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #37

                            @shalomke
                            == מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
                            גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
                            שגיאה: סקטור 0 כבר זהה לגיבוי — אין מה לשחזר.
                            התוכנה בקושי זזה נראה לי שצריך לומר לקלוד שישפץ ובנוסף זה דורש התקנת NET 9 Desktop Runtime בניגוד לגירסאות קודמות

                            T S 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • T tc

                              @shalomke
                              == מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
                              גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
                              שגיאה: סקטור 0 כבר זהה לגיבוי — אין מה לשחזר.
                              התוכנה בקושי זזה נראה לי שצריך לומר לקלוד שישפץ ובנוסף זה דורש התקנת NET 9 Desktop Runtime בניגוד לגירסאות קודמות

                              T מנותק
                              T מנותק
                              tc
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #38

                              @shalomke
                              == מתחיל: תקן עם chkdsk וכבה את הדגל (בטוח) ==
                              מריץ: chkdsk 😄 /f /x
                              The type of the file system is NTFS.
                              Cannot lock current drive.
                              לכונן מלוכלך

                              מתכנת חובבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • T tc

                                @shalomke
                                == מתחיל: תקן עם chkdsk וכבה את הדגל (בטוח) ==
                                מריץ: chkdsk 😄 /f /x
                                The type of the file system is NTFS.
                                Cannot lock current drive.
                                לכונן מלוכלך

                                מתכנת חובבמ מנותק
                                מתכנת חובבמ מנותק
                                מתכנת חובב
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי מתכנת חובב
                                #39

                                @tc כתב:

                                מריץ: chkdsk /f /x

                                מסוכן מאוד ואם אכן זה מה שרץ אז הבעיה היא באמת לא בבוט סקטור

                                צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                                T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                                  @tc כתב:

                                  מריץ: chkdsk /f /x

                                  מסוכן מאוד ואם אכן זה מה שרץ אז הבעיה היא באמת לא בבוט סקטור

                                  T מנותק
                                  T מנותק
                                  tc
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #40

                                  @מתכנת-חובב
                                  זה לכונן הפנימי ולא החיצוני

                                  מתכנת חובבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • T tc

                                    @shalomke
                                    == מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
                                    גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
                                    שגיאה: סקטור 0 כבר זהה לגיבוי — אין מה לשחזר.
                                    התוכנה בקושי זזה נראה לי שצריך לומר לקלוד שישפץ ובנוסף זה דורש התקנת NET 9 Desktop Runtime בניגוד לגירסאות קודמות

                                    S מחובר
                                    S מחובר
                                    shalomke
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #41

                                    @tc העליתי גרסה ללא התקנת NET

                                    T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • T tc

                                      @מתכנת-חובב
                                      זה לכונן הפנימי ולא החיצוני

                                      מתכנת חובבמ מנותק
                                      מתכנת חובבמ מנותק
                                      מתכנת חובב
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #42

                                      @tc ו?
                                      הפקודה הזאת לא מומלצת בכל מקרה כשהחומר בכונן חשוב

                                      צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • S shalomke

                                        @tc העליתי גרסה ללא התקנת NET

                                        T מנותק
                                        T מנותק
                                        tc
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #43

                                        @shalomke
                                        תודה
                                        ומה לגבי זה
                                        == מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
                                        גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
                                        שגיאה: סקטור 0 כבר זהה לגיבוי — אין מה לשחזר.
                                        יש מה לעשות?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר