דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | הכונן החיצוני שלי "מת" — וקלאוד קוד החזיר אותו לחיים ב-30 שניות

המלצה | הכונן החיצוני שלי "מת" — וקלאוד קוד החזיר אותו לחיים ב-30 שניות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
43 פוסטים 13 כותבים 482 צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S מנותק
    S מנותק
    shalomke
    כתב נערך לאחרונה על ידי shalomke
    #22

    https://github.com/shalomfr/DiskRescue
    זה הפרויקט בגיטהאב
    ניתן להוריד שם
    6fb0fe2c-c709-4e7f-bac7-67d35384a19e-image.jpeg

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • S מנותק
      S מנותק
      shalomke
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #23

      ניתן באמצע שחזור עמוק לעצור ולשמור את הפרויקט
      fb3ef8d1-6584-4f73-b0d5-ab6aef33bd48-image.jpeg

      דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • S shalomke

        ניתן באמצע שחזור עמוק לעצור ולשמור את הפרויקט
        fb3ef8d1-6584-4f73-b0d5-ab6aef33bd48-image.jpeg

        דאבלד מנותק
        דאבלד מנותק
        דאבל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #24

        @shalomke רעיון יפה, כמו שכתב מתכנת חובב מי שיודע מה הוא עושה לא משתמש רק בסריקה דיפולטיבית...
        בכ"א עבדתי בעבר על פרויקט דומה כשלמדתי על מערכות קבצים (לא השלמתי אותו כמובן) אולי אתן לך רעיונות נוספים אם יהיה לי זמן לעבור על זה קצת, בכ"א אין עניין לדעתי בשחזור לפי סוגי קבצים וכו', יש מספיק פתרונות אחרים ואתה לא יכול להתחרות בתוכנות מקצועיות, פשוט תתמקד ברעיון המקורי...

        arcivaty@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • S מנותק
          S מנותק
          shalomke
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #25

          הוספתי
          5. שכפול דיסק (Imaging) + SMART — לכוננים גוססים
          קריאת SMART: בריאות, חיזוי כשל, טמפרטורה, שגיאות קריאה, בלאי, שעות פעולה.
          שכפול בסגנון ddrescue: מעבר ראשון מהיר חוטף את כל הקריא ומדלג על סקטורים פגומים; מעבר שני סורק את האזורים הפגומים בגרנולריות עדינה.
          מפת התקדמות (.drmap) — השהיה/המשך, ועצירה אוטומטית אם SMART מנבא כשל.
          לאחר השכפול: הרצת השחזור (דפדפן/עמוק) על קובץ התמונה, לא על הכונן המקורי.
          העיקרון: קודם משכפלים, אחר כך משחזרים מהעותק.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י מנותק
            י מנותק
            יונימדיה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #26

            @צול-גאה @עומר כונן HDD (1TB) מתקתק עלה לשחזר כ - 3.5K, ואמרו כאן שהכונן עצמו הולך לפח...

            דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • י יונימדיה

              @צול-גאה @עומר כונן HDD (1TB) מתקתק עלה לשחזר כ - 3.5K, ואמרו כאן שהכונן עצמו הולך לפח...

              דאבלד מנותק
              דאבלד מנותק
              דאבל
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #27

              @יונימדיה תלוי מה בדיוק הייתה הבעיה, יש כוננים שדורשים יותר עבודה ויש שמספיק להחליף ראשים, כמובן לא מתקנים דברים כאלו... רק לצורך חילוץ מידע.

              arcivaty@gmail.com

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • דאבלד דאבל

                @יונימדיה תלוי מה בדיוק הייתה הבעיה, יש כוננים שדורשים יותר עבודה ויש שמספיק להחליף ראשים, כמובן לא מתקנים דברים כאלו... רק לצורך חילוץ מידע.

                י מנותק
                י מנותק
                יוסף מאיר וייס
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #28

                @דאבל כתב:

                כמובן לא מתקנים דברים כאלו

                יתכן שאם יש ביטלוקר, צריך לתקן את הכונן כדי לפתוח את ההצפנה ואז לחלץ את הקבצים

                T תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יוסף מאיר וייס

                  @דאבל כתב:

                  כמובן לא מתקנים דברים כאלו

                  יתכן שאם יש ביטלוקר, צריך לתקן את הכונן כדי לפתוח את ההצפנה ואז לחלץ את הקבצים

                  T מנותק
                  T מנותק
                  tc
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #29

                  @shalomke
                  קיבלתי תגובה כזאת
                  == מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
                  גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
                  שגיאה: סקטור 0 כבר מכיל סקטור אתחול — מסרב לדרוס.
                  מה עושים

                  S מתכנת חובבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • T tc

                    @shalomke
                    קיבלתי תגובה כזאת
                    == מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
                    גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
                    שגיאה: סקטור 0 כבר מכיל סקטור אתחול — מסרב לדרוס.
                    מה עושים

                    S מנותק
                    S מנותק
                    shalomke
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #30

                    בודק את זה
                    בכל מקרה
                    כל שימוש בתוכנה הוא על אחריות המשתמשים בלבד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • T tc

                      @shalomke
                      קיבלתי תגובה כזאת
                      == מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
                      גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
                      שגיאה: סקטור 0 כבר מכיל סקטור אתחול — מסרב לדרוס.
                      מה עושים

                      מתכנת חובבמ מנותק
                      מתכנת חובבמ מנותק
                      מתכנת חובב
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #31

                      @tc מה הבעיה של הכונן?
                      אולי באמת ה boot sector תקין? או לפחות לא מאופס כולו (לא בדקתי מה התוכנה בודקת)

                      צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                        @tc מה הבעיה של הכונן?
                        אולי באמת ה boot sector תקין? או לפחות לא מאופס כולו (לא בדקתי מה התוכנה בודקת)

                        T מנותק
                        T מנותק
                        tc
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #32

                        @מתכנת-חובב
                        הוא לא נפתח במחשב נראה שפעם ניתקתי אותו לא טוב או מילאתי אותו עד הסוף האור מהבהב
                        ובהמשך מופיעה לי האות אבל לא נפתח

                        T תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • S מנותק
                          S מנותק
                          shalomke
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #33

                          מנגנון הבטיחות שחסם אותך היה גס מדי — הוא סירב לשחזר בכל פעם שסקטור 0 הכיל את החתימה 55 AA, גם כשהסקטור פגום (סקטור אתחול שבור כמעט תמיד שומר על שני הבתים האחרונים 55 AA, והנזק הוא ב־BPB).

                          עכשיו ההתנהגות חכמה יותר אני מעלה מחדש עדיין עם הגנה

                          T תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • T tc

                            @מתכנת-חובב
                            הוא לא נפתח במחשב נראה שפעם ניתקתי אותו לא טוב או מילאתי אותו עד הסוף האור מהבהב
                            ובהמשך מופיעה לי האות אבל לא נפתח

                            T מנותק
                            T מנותק
                            tc
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #34

                            @מתכנת-חובב 2b11a9bb-d04a-4a13-8775-a18d9ec8f286-image.jpeg

                            T מתכנת חובבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • T tc

                              @מתכנת-חובב 2b11a9bb-d04a-4a13-8775-a18d9ec8f286-image.jpeg

                              T מנותק
                              T מנותק
                              tc
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #35

                              @shalomke
                              לא צירפת בהורדות קובץ exe להורדה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • T tc

                                @מתכנת-חובב 2b11a9bb-d04a-4a13-8775-a18d9ec8f286-image.jpeg

                                מתכנת חובבמ מנותק
                                מתכנת חובבמ מנותק
                                מתכנת חובב
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #36

                                @tc לא וודאי שהבעיה היא סקטור האתחול - יכול להיות שזאת בעיה ב MFT שקשה לי להאמין שהתוכנה הנ"ל יכולה לסדר
                                אם לא תצליח לסדר עם התוכנה ואתה מעוניין תוכל לפנות אלי ל anytechfix@gmail.com לשחזור בתשלום

                                צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • S shalomke

                                  מנגנון הבטיחות שחסם אותך היה גס מדי — הוא סירב לשחזר בכל פעם שסקטור 0 הכיל את החתימה 55 AA, גם כשהסקטור פגום (סקטור אתחול שבור כמעט תמיד שומר על שני הבתים האחרונים 55 AA, והנזק הוא ב־BPB).

                                  עכשיו ההתנהגות חכמה יותר אני מעלה מחדש עדיין עם הגנה

                                  T מנותק
                                  T מנותק
                                  tc
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #37

                                  @shalomke
                                  == מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
                                  גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
                                  שגיאה: סקטור 0 כבר זהה לגיבוי — אין מה לשחזר.
                                  התוכנה בקושי זזה נראה לי שצריך לומר לקלוד שישפץ ובנוסף זה דורש התקנת NET 9 Desktop Runtime בניגוד לגירסאות קודמות

                                  T S 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • T tc

                                    @shalomke
                                    == מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
                                    גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
                                    שגיאה: סקטור 0 כבר זהה לגיבוי — אין מה לשחזר.
                                    התוכנה בקושי זזה נראה לי שצריך לומר לקלוד שישפץ ובנוסף זה דורש התקנת NET 9 Desktop Runtime בניגוד לגירסאות קודמות

                                    T מנותק
                                    T מנותק
                                    tc
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #38

                                    @shalomke
                                    == מתחיל: תקן עם chkdsk וכבה את הדגל (בטוח) ==
                                    מריץ: chkdsk 😄 /f /x
                                    The type of the file system is NTFS.
                                    Cannot lock current drive.
                                    לכונן מלוכלך

                                    מתכנת חובבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • T tc

                                      @shalomke
                                      == מתחיל: תקן עם chkdsk וכבה את הדגל (בטוח) ==
                                      מריץ: chkdsk 😄 /f /x
                                      The type of the file system is NTFS.
                                      Cannot lock current drive.
                                      לכונן מלוכלך

                                      מתכנת חובבמ מנותק
                                      מתכנת חובבמ מנותק
                                      מתכנת חובב
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי מתכנת חובב
                                      #39

                                      @tc כתב:

                                      מריץ: chkdsk /f /x

                                      מסוכן מאוד ואם אכן זה מה שרץ אז הבעיה היא באמת לא בבוט סקטור

                                      צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                                        @tc כתב:

                                        מריץ: chkdsk /f /x

                                        מסוכן מאוד ואם אכן זה מה שרץ אז הבעיה היא באמת לא בבוט סקטור

                                        T מנותק
                                        T מנותק
                                        tc
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #40

                                        @מתכנת-חובב
                                        זה לכונן הפנימי ולא החיצוני

                                        מתכנת חובבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • T tc

                                          @shalomke
                                          == מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
                                          גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
                                          שגיאה: סקטור 0 כבר זהה לגיבוי — אין מה לשחזר.
                                          התוכנה בקושי זזה נראה לי שצריך לומר לקלוד שישפץ ובנוסף זה דורש התקנת NET 9 Desktop Runtime בניגוד לגירסאות קודמות

                                          S מנותק
                                          S מנותק
                                          shalomke
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #41

                                          @tc העליתי גרסה ללא התקנת NET

                                          T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר