המלצה | הכונן החיצוני שלי "מת" — וקלאוד קוד החזיר אותו לחיים ב-30 שניות
-
@shalomke רעיון יפה, כמו שכתב מתכנת חובב מי שיודע מה הוא עושה לא משתמש רק בסריקה דיפולטיבית...
בכ"א עבדתי בעבר על פרויקט דומה כשלמדתי על מערכות קבצים (לא השלמתי אותו כמובן) אולי אתן לך רעיונות נוספים אם יהיה לי זמן לעבור על זה קצת, בכ"א אין עניין לדעתי בשחזור לפי סוגי קבצים וכו', יש מספיק פתרונות אחרים ואתה לא יכול להתחרות בתוכנות מקצועיות, פשוט תתמקד ברעיון המקורי... -
הוספתי
5. שכפול דיסק (Imaging) + SMART — לכוננים גוססים
קריאת SMART: בריאות, חיזוי כשל, טמפרטורה, שגיאות קריאה, בלאי, שעות פעולה.
שכפול בסגנון ddrescue: מעבר ראשון מהיר חוטף את כל הקריא ומדלג על סקטורים פגומים; מעבר שני סורק את האזורים הפגומים בגרנולריות עדינה.
מפת התקדמות (.drmap) — השהיה/המשך, ועצירה אוטומטית אם SMART מנבא כשל.
לאחר השכפול: הרצת השחזור (דפדפן/עמוק) על קובץ התמונה, לא על הכונן המקורי.
העיקרון: קודם משכפלים, אחר כך משחזרים מהעותק. -
-
@יונימדיה תלוי מה בדיוק הייתה הבעיה, יש כוננים שדורשים יותר עבודה ויש שמספיק להחליף ראשים, כמובן לא מתקנים דברים כאלו... רק לצורך חילוץ מידע.
-
-
@shalomke
קיבלתי תגובה כזאת
== מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
שגיאה: סקטור 0 כבר מכיל סקטור אתחול — מסרב לדרוס.
מה עושים -
@shalomke
קיבלתי תגובה כזאת
== מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
שגיאה: סקטור 0 כבר מכיל סקטור אתחול — מסרב לדרוס.
מה עושים -
@tc מה הבעיה של הכונן?
אולי באמת ה boot sector תקין? או לפחות לא מאופס כולו (לא בדקתי מה התוכנה בודקת)@מתכנת-חובב
הוא לא נפתח במחשב נראה שפעם ניתקתי אותו לא טוב או מילאתי אותו עד הסוף האור מהבהב
ובהמשך מופיעה לי האות אבל לא נפתח -
@מתכנת-חובב
הוא לא נפתח במחשב נראה שפעם ניתקתי אותו לא טוב או מילאתי אותו עד הסוף האור מהבהב
ובהמשך מופיעה לי האות אבל לא נפתח -
@tc לא וודאי שהבעיה היא סקטור האתחול - יכול להיות שזאת בעיה ב MFT שקשה לי להאמין שהתוכנה הנ"ל יכולה לסדר
אם לא תצליח לסדר עם התוכנה ואתה מעוניין תוכל לפנות אלי ל anytechfix@gmail.com לשחזור בתשלום -
מנגנון הבטיחות שחסם אותך היה גס מדי — הוא סירב לשחזר בכל פעם שסקטור 0 הכיל את החתימה 55 AA, גם כשהסקטור פגום (סקטור אתחול שבור כמעט תמיד שומר על שני הבתים האחרונים 55 AA, והנזק הוא ב־BPB).
עכשיו ההתנהגות חכמה יותר אני מעלה מחדש עדיין עם הגנה
-
@shalomke
== מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
שגיאה: סקטור 0 כבר זהה לגיבוי — אין מה לשחזר.
התוכנה בקושי זזה נראה לי שצריך לומר לקלוד שישפץ ובנוסף זה דורש התקנת NET 9 Desktop Runtime בניגוד לגירסאות קודמות -
@shalomke
== מתחיל: תקן עם chkdsk וכבה את הדגל (בטוח) ==
מריץ: chkdsk
/f /x
The type of the file system is NTFS.
Cannot lock current drive.
לכונן מלוכלך -
@מתכנת-חובב
זה לכונן הפנימי ולא החיצוני -
@shalomke
== מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
שגיאה: סקטור 0 כבר זהה לגיבוי — אין מה לשחזר.
התוכנה בקושי זזה נראה לי שצריך לומר לקלוד שישפץ ובנוסף זה דורש התקנת NET 9 Desktop Runtime בניגוד לגירסאות קודמות -
@מתכנת-חובב
זה לכונן הפנימי ולא החיצוני
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

