בירור | AI חינמי-מה אפשרויות שלי?
-
@aass כתב בבירור | AI חינמי-מה אפשרויות שלי?:
תוכנה נפרדת
אכן.
מכיון שמסתמא אתה בווינדוס, תוריד מהחנות.
https://apps.microsoft.com/detail/9plm9xgg6vks?hl=he-IL&gl=IL -
@jack בחינמי יש גישה לרוב המודלים וגם למודל קומפוסר 2.
יש להם חוץ מזה גם גישה לשאר המודלים כמו סונט וג'י פי טי.
יש גישה מוגבלת לאופוס.
עיקר ההגבלה היא בכמות בקשות. -
@jack בחינמי יש גישה לרוב המודלים וגם למודל קומפוסר 2.
יש להם חוץ מזה גם גישה לשאר המודלים כמו סונט וג'י פי טי.
יש גישה מוגבלת לאופוס.
עיקר ההגבלה היא בכמות בקשות. -
אין לי גישה (וגם כ"כ רצון) להשכיב מזומנים עבור AI ואני נאלץ להסתפק בחינם שהחברות מציעות.
כמו כן אין לי אפשרות להריץ מודל מקומי.לניסיוני המועט GEMINI ובמיוחד בSTUDIO מציעים מכסה יפה של טוקנים ומציעים גם את המודלים הכי מתקדמים שלהם לעומת זאת הכי קמצנים claude ושם אפשר לבחור רק בsonnet 4.6 .
אבל gemini בעיקר טוב לכתיבת מכתבים ופחות לקוד.
אבל בקצב ההתפתחויות היום קשה לעקוב אחרי השינוים והחידושים ויש מודלים חדשים בשאר החברות?האם למישהו יש המלצה איך לנצל עד תום את הטוקנים החינמים שהחברות מציעות עבור כתיבת קוד?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


