דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | התראת צבע שחור למחשב

המלצה | התראת צבע שחור למחשב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
614 פוסטים 88 כותבים 32.1k צפיות 80 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 1 123 דג מלוח

    @YAHBDK אז גם אצלך זה יהיה רק למי שנרשם ל"כל הארץ" (כי מי שנרשם לכל עיר זה לא ליד שום עיר).
    אני מציע שאצלך כמו שאמר כמדומה @בחור-בוגר יהיה אפ' לבחור נק' אמצע ומס' קילומטרים סביבה.
    [עריכה: זה היה @שלויימה https://mitmachim.top/post/1172290]

    ואולי נזכה יום אחד שהמידע הזה יסתנכרן עם הקוים

    ב מנותק
    ב מנותק
    בחור בוגר
    כתב נערך לאחרונה על ידי בחור בוגר
    #171

    @123-דג-מלוח
    סתם שאלה בצבע אדום כשיש התראה באמצע כביש 6 איפוא יש התראה
    כי לפי מה שידוע לי זה ודאי לא נקרא שטח פתוך

    1 תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ב בחור בוגר

      @123-דג-מלוח
      סתם שאלה בצבע אדום כשיש התראה באמצע כביש 6 איפוא יש התראה
      כי לפי מה שידוע לי זה ודאי לא נקרא שטח פתוך

      1 מנותק
      1 מנותק
      123 דג מלוח
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #172

      @בחור-בוגר צבע אדום מסונכרן למיקום שלך. לא?

      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 1 123 דג מלוח

        @בחור-בוגר צבע אדום מסונכרן למיקום שלך. לא?

        ב מנותק
        ב מנותק
        בחור בוגר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #173

        @123-דג-מלוח
        כן אבל כל מקום משויך שם לאזור כלשהו

        1 תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב בחור בוגר

          @123-דג-מלוח
          כן אבל כל מקום משויך שם לאזור כלשהו

          1 מנותק
          1 מנותק
          123 דג מלוח
          כתב נערך לאחרונה על ידי 123 דג מלוח
          #174

          @בחור-בוגר אתה צודק. זה לפי מועצות מקומיות כנראה (עוד רגע אנסה לבדוק באתר של פיקה"ע).
          בכ"א כנראה לא משהו שרלוונטי לנו

          תוצאה: זה מהאתר https://www.govmap.gov.il וכמו שאמרתי, אין נק' שהיא מחוץ למועצה איזורית כלשהי (רק טעיתי בקשר לאתר פיקוד העורף, שם זה ספציפי יותר. וכמובן שבעניננו אין משמעות למרחק האוירי)
          5f6960e0-690f-4683-be19-2819c42e6f67-image.png

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • Y YAHBDK

            @123-דג-מלוח
            הוא מקבל את המיקום מהקו כך מה שהם יגידו בקו יהיה בתוסף

            ש מנותק
            ש מנותק
            שלויימה
            כתב נערך לאחרונה על ידי שלויימה
            #175

            @YAHBDK יש לי איך לעזור לך עם הענין של סימון אזור? ומה יצא עם סינון התראות כפולות? מלבד זה נראה מעולה. שאפו גדול!
            אגב מעניין כמה זמן לוקח למערכת מרגע שהיא מקבלת את ההתראה בצינתוק העיבוד וחילוץ הנתונים עד לשליחה למשתמשים?

            Y 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ש שלויימה

              @YAHBDK יש לי איך לעזור לך עם הענין של סימון אזור? ומה יצא עם סינון התראות כפולות? מלבד זה נראה מעולה. שאפו גדול!
              אגב מעניין כמה זמן לוקח למערכת מרגע שהיא מקבלת את ההתראה בצינתוק העיבוד וחילוץ הנתונים עד לשליחה למשתמשים?

              Y מנותק
              Y מנותק
              YAHBDK
              כתב נערך לאחרונה על ידי YAHBDK
              #176

              @שלויימה כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

              יש לי איך לעזור לך עם הענין של סימון אזור?

              אתה יודע איך לעשות את זה שזה יבחר לפי סימון של העכבר?
              אם כן תעלה לכאן

              מה יצא עם סינון התראות כפולות?

              כל אחד יבחר איזה קו יהיה לו התראה
              [זה יותר קל ויותר מדויק!]

              אגב מעניין כמה זמן לוקח למערכת מרגע שהיא מקבלת את ההתראה בצינתוק העיבוד וחילוץ הנתונים עד לשליחה למשתמשים?

              עדיין לא חיברתי את זה למערכת כך שאין לי מושג

              ב ש 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • Y YAHBDK

                @שלויימה כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                יש לי איך לעזור לך עם הענין של סימון אזור?

                אתה יודע איך לעשות את זה שזה יבחר לפי סימון של העכבר?
                אם כן תעלה לכאן

                מה יצא עם סינון התראות כפולות?

                כל אחד יבחר איזה קו יהיה לו התראה
                [זה יותר קל ויותר מדויק!]

                אגב מעניין כמה זמן לוקח למערכת מרגע שהיא מקבלת את ההתראה בצינתוק העיבוד וחילוץ הנתונים עד לשליחה למשתמשים?

                עדיין לא חיברתי את זה למערכת כך שאין לי מושג

                ב מנותק
                ב מנותק
                בחור בוגר
                כתב נערך לאחרונה על ידי בחור בוגר
                #177

                @YAHBDK
                ויהיה אפשרות לחבר את שלושת הקווים?

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב בחור בוגר

                  @YAHBDK
                  ויהיה אפשרות לחבר את שלושת הקווים?

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  YAHBDK
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #178

                  @בחור-בוגר
                  כרגע בתוכנה זה ניראה שכן! האם אני יצליח🤷‍♂️

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • Y YAHBDK

                    @שלויימה כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                    יש לי איך לעזור לך עם הענין של סימון אזור?

                    אתה יודע איך לעשות את זה שזה יבחר לפי סימון של העכבר?
                    אם כן תעלה לכאן

                    מה יצא עם סינון התראות כפולות?

                    כל אחד יבחר איזה קו יהיה לו התראה
                    [זה יותר קל ויותר מדויק!]

                    אגב מעניין כמה זמן לוקח למערכת מרגע שהיא מקבלת את ההתראה בצינתוק העיבוד וחילוץ הנתונים עד לשליחה למשתמשים?

                    עדיין לא חיברתי את זה למערכת כך שאין לי מושג

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שלויימה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי שלויימה
                    #179

                    @YAHBDK לא מכיר את המערכת שלך, האפשרות קיימת בצורה זו או אחרת.
                    למשל, איפה אתה שומר את ההגדרות של כל משתמש? אצלך בשרת אחסון או במטמון של הדפדפן? האם המערכת בסוף עובדת עם קורדינטות מסודרות?
                    באשר לכפילות, אני מבין שלא יהיה ניתן להירשם לשני קווים במקביל במערכת או שמי שעושה את זה מקבל בעצם התראות כפולות.
                    אגב עוד דבר חשוב, @בחור-בוגר כתב שהחוטפים הגיעו שולחים גם התרעות עם אירועים נוספים מלבד נסיון מעצר, האם תוכל לשלב גם את זה במערכת, כמובן עם אפשרות בחירה, וסוג התראה אחר. שמובדל באופן ברור מנסיון מעצר.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ש שלויימה

                      @YAHBDK יש לי איך לעזור לך עם הענין של סימון אזור? ומה יצא עם סינון התראות כפולות? מלבד זה נראה מעולה. שאפו גדול!
                      אגב מעניין כמה זמן לוקח למערכת מרגע שהיא מקבלת את ההתראה בצינתוק העיבוד וחילוץ הנתונים עד לשליחה למשתמשים?

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      YAHBDK
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #180

                      @שלויימה כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                      יש לי איך לעזור לך עם הענין של סימון אזור?

                      8d226414-a129-4878-8e76-da5a6faccc29-image.png

                      אני חושב שזב מספיק טוב לא?

                      ש Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                      7
                      • Y YAHBDK

                        @שלויימה כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                        יש לי איך לעזור לך עם הענין של סימון אזור?

                        8d226414-a129-4878-8e76-da5a6faccc29-image.png

                        אני חושב שזב מספיק טוב לא?

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שלויימה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי שלויימה
                        #181

                        @YAHBDK וואו זה נראה מעולה!
                        כוון את הרדיוס מגדיל את העיגול בעצם?

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Y YAHBDK

                          @שלויימה כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                          יש לי איך לעזור לך עם הענין של סימון אזור?

                          8d226414-a129-4878-8e76-da5a6faccc29-image.png

                          אני חושב שזב מספיק טוב לא?

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          YAHBDK
                          כתב נערך לאחרונה על ידי YAHBDK
                          #182

                          אני מעלה לכאן את הפרוייקט
                          ומי שיוכל להמשיך שימשיך
                          אני ימשיך את זה בלי נדר כשיהיה לי זמן אם עד אז אף אחד לא יקדם את זה
                          אני מעלה גם דף הסברה איך לקדם ולהוציא את זה בפועל
                          התראות-נסיון-מעצר.zip
                          מסמך_פיתוח_מערכת_התראות.docx
                          לילה טוב!

                          @הישבשר-המלומד תוכל להמשיך מכאן או שיש לך כבר משהו יותר טוב בהצלחה!!!

                          1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • ש שלויימה

                            @YAHBDK וואו זה נראה מעולה!
                            כוון את הרדיוס מגדיל את העיגול בעצם?

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            YAHBDK
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #183

                            @שלויימה כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                            כוון את הרדיוס מגדיל את העיגול בעצם?

                            כן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ב בחור בוגר

                              @YAHBDK
                              עזרם ומגינם לא צינתק עדיין בחיים
                              צבע שחור זה צינתוק אבל כל אזור מקבל צינתוק ממספר אחר
                              והחוטפים הגיעו זה הודעה שעונים לה והכל ממספר אחד וחץ מזה יש עוד פלוס להחוטפים הגיעו שהוא מדווח גם על מחסומים או על מקום עם פעילות ערנית של המשטרה הצבאית

                              א מנותק
                              א מנותק
                              א. יעקבוביץ 0
                              כתב נערך לאחרונה על ידי א. יעקבוביץ 0
                              #184

                              @בחור-בוגר כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                              @YAHBDK
                              עזרם ומגינם לא צינתק עדיין בחיים
                              צבע שחור זה צינתוק אבל כל אזור מקבל צינתוק ממספר אחר
                              והחוטפים הגיעו זה הודעה שעונים לה והכל ממספר אחד וחץ מזה יש עוד פלוס להחוטפים הגיעו שהוא מדווח גם על מחסומים או על מקום עם פעילות ערנית של המשטרה הצבאית

                              לא מדויק.
                              צבע שחור לא שולח צנותקים אלא רק הודעות מלאות,(אפשר להרשם לצינתוקים בכל הארץ בשלוחה 0 וזה בלי מבזק) כ"כ כשחוזרים לקו אפשר לשמוע היסטורית התרעות בשלוחה 1
                              החוטפים הגיעו שולח הודעה רק למי שנרשם לאזור שבו מתקבלת ההתרעה, מי שנרשם לכל הארץ מקבל רק צנתוק.
                              היות ובתוסף כרום יצטרכו להירשם לכל הארץ יקבלו רק צנתוק.
                              בחוטפים הגיעו אין היסטורית התרעות!, אבל כשיש התרעה פעילה שומעים אותה מיד בכניסה.
                              החוטפים הגיעו שולח התרעה לכל אזור ממספר אחר דבר שצריך ליתן עליו את הדעת.
                              לגבי החוטפים הגיעו אפשר לתקשר עם @dudua99 שעובד שם במערכת.
                              לגבי צבע שחור, האנשים הרלוונטים עוברים פה על השירושר.

                              על פניו למרות שאני אוחז מאוד מכל המערכות, צבע שחור הרבה יותר אמין, ולא שולחים התרעה לפי בירור מעמיק שזה לא פייק, ויש בלי סוף פייקים.
                              וכן למרות שמספר המנויים כמעט זה (91k-93k משתמשים) בכל ההקפצות שהגעתי כשהיה התרעה הציבור הגיע דרך צבע שחור

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                א. יעקבוביץ 0
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #185

                                @yahbdk אתה מעוניין בסמלים של צבע שחור והחוטפים הגיעו להטמיע במערכת?

                                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א א. יעקבוביץ 0

                                  @yahbdk אתה מעוניין בסמלים של צבע שחור והחוטפים הגיעו להטמיע במערכת?

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  YAHBDK
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #186

                                  @א.-יעקבוביץ-0
                                  כן זה רעיון לא ידעתי שיש להם סמלים תביא את של שלושתם

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ת מנותק
                                    ת מנותק
                                    תודה לבורא עולם
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #187

                                    בלת"ק - ארוך מדי ואין לי זמן לזה.
                                    אבל לאחראים בעניין היזהרו לא לסמוך על ניקים בפורום שאתם לא מכירים.
                                    שלא ישתלו לכם קוד שיזיק לכם בעניין וד"ל.

                                    לא נכנסתי כאן לעצם הסוגיא, ואין צורך להגיב על הודעה זו.

                                    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ת תודה לבורא עולם

                                      בלת"ק - ארוך מדי ואין לי זמן לזה.
                                      אבל לאחראים בעניין היזהרו לא לסמוך על ניקים בפורום שאתם לא מכירים.
                                      שלא ישתלו לכם קוד שיזיק לכם בעניין וד"ל.

                                      לא נכנסתי כאן לעצם הסוגיא, ואין צורך להגיב על הודעה זו.

                                      ת מנותק
                                      ת מנותק
                                      תמיד
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי תמיד
                                      #188
                                      פוסט זה נמחק!
                                      Y א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ת תמיד

                                        פוסט זה נמחק!

                                        Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        YAHBDK
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #189

                                        @תמיד כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                                        הפסיקו עם המעצרים על פניו

                                        ?????

                                        ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Y YAHBDK

                                          @תמיד כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                                          הפסיקו עם המעצרים על פניו

                                          ?????

                                          ת מנותק
                                          ת מנותק
                                          תמיד
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #190
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר